Coconut Fruit for health benefits

Di Fuck Uncleku

Di negara ini kejadian sumbang mahram dan
rogol menjadi-jadi. Dengan adanya kemajuan IT
perkara atau kejadian seperti ini cepat sangat
sampai ke pengetahuan umum. Orang Melayu
merupakan kaum yang gemar melakukannya. Ini
disebabkan kejadian seperti ini mendapat publisiti
yang meluas. Kaum lain ada juga tapi tak
disebarkan. Perlu diambil ingatan akan hukuman
rogol di negara ini adalah berat-20 tahun penjara
dengan sebatan rotan sekiranya sabit kesalahan.
Takrif rogol juga menakutkan iaitu budak
perempuan berusia kurang dari 20 tahun samada
dengan kebenaran atau tidak tetap ditakrif rogol.
NAmun ramai juga yang tidak melaporkan
kejadian tersebut atas sebab-sebab yang hanya
mangsa mengetahuinya. Aku masa kecik- kecik
dulu memang manja dengan sedara maraku
sampailah sekarang.. Aku memang manja. Aku
juga rapat dengan mereka-bapa saudara, mak
saudara, sepupu dan handai taulan yang lain.
Kami ini boleh dikatakan dari golongan yang
berada sikit. Kami dari keluarga bisnes. Tidak
heranlah Papa dan mama aku rajin keluar negara
terutama papaku yang mengendali bisnes minyak
dan gas sedang mamaku dengan butiknya. Uncle
aku terkenal di bandar ni, boleh dikatakan berduit
dan bisman ternama.. Kami sayangkan dia
termasuklah aku sebab dia selalu pamper aku
dari kecil sampailah sekarang. Tall, segak, smart
dan duda-aku panggil dia Uncle N sahaja. Dia
sepupu dan bisnes partner papaku dalam usia
40an sebaya mamaku sedang papaku
menjangkau 60. Kata orang-bila berduit ni muka
tak lawopun jadi lawo sebab boleh makeup, boleh
buat plastic surgery dan boleh betulkan apa
sahaja yang hendak dibetulkan. Itu faktanya.
Mamaku macamtu juga. Kalau tak makeup pun
dia lawo orangnya macam pengacara Tv3 yang
popular satu masa dulu Habibah Yusuf. Tapi bila
dah meningkat usia ni rajinlah dia bermakeup
sikit dan dia kelihatan anggun dan elegant sebab
sudah jadi biswoman. Hasil Papa dan mamaku-
ialah aku, anaknya, berwajah dan berbody macam
pengacara tv3 juga iaitu Wan Zaleha Radzi.
Usiaku baru sweet 17. Hidung mancung terletak.
Aku nak story skit. Result SPM aku bagus. Aku ni
bookworm juga. Walaupun papaku orang berada
bab education dia dan mama tidak alpa dan lupa
dan aku pula kena buktikan yang aku bagus
dalam pelajaran sebab abangku juga hebat dan
kini menuntut di sebuah universiti di London.
Cuma aku nationalistic sikit kalau boleh hendak
habiskan pelajaran aku kat IPTA/IPTS local jer.
Uncle N senyum bangga kerana aku, anak
buahnya cun melecun memakai dress labuh hasil
ciptaan Bernard Chandran. Bahagian belakang
tubuhku terbuka luas untuk tatapan sesiapa yang
sudi. Aku rasakan-aku umphh dan paling
menawan malam itu. Malam krismas aku
sendirian sedang mama dan papaku berada di
London. Selalu macamtulah sudah bertahun. Aku
merasa seronok berada dalam bilik khas Uncle
N.. Uncle N mahu aku merasmikan biliknya yang
special itu. Hiasan dalaman ala Turki dan
dekornya amat menarik dan mengagumkan.
Katilnya lembut dan rendah, lebar dan mewah
dengan kain satin warna pink lengkap dengan
peralatan dari tembaga. Tiada sekelumitpun rasa
takut dalam hatiku. Melainkan aku gembira dan
senang sekali berada dalam bilik istimewa itu
bersama uncle N. Aku merangkak ke atas katil
dan menghenyak-henyak tilam yang menanjal itu.
Cadar satin yang lembut itu kuraba dan kupi-lin.
Aku berbaring sambil meraba-raba tilam atas
katil yang berbumbung dan bertirai dan amat
istimewa itu. Aku baring-baring sambil
diperhatikan oleh Uncle N. Tidak dapat ku
nafikan.. Uncle N memang kacak dan susuk
tubuhnya, perfect!! Jantungku berdegup sekejap..
Uncle N mendapatkan aku dengan berbaring di
sebelahku, memeluk ku dari belakang dan
menjilat leher ku perlahan-lahan.. Tangan nya
mengembara ke buah dadaku yang jeras didalam
coli.. Aku mula rasa nikmat.. Tanganku mula
merayap ke arah butuhnya.. Aku terkejut dan
berderau darahku menyentuh butuh Uncle N dari
luar seluarnya. Belum pernah aku berbuat
sedemikian. Hatiku dub dab sebab aku
merasakan keras dan besar butuh Uncle N yang
masih belum dapat kulihat secara real. Aku
ternyata kekok namun Uncle N mengawal
keadaan.. Pantas aku membantu Uncle N
membuka dress labuhku. Dan Uncle N membuka
pakaiannya sendiri. Aku melihat dengan jelas
akan butuh Uncle N ku.. Ohh Makk.. Besar dan
panjang butuh Uncle N. Aku melihat butuhnya
terpacak keras menujah angin, besar lilitan
bulatnya dan panjang dengan kepalanya
mengembang. Uncle N dengan matanya bersinar
menghayati tubuh montokku. Aku dipeluk dengan
kemas dan kami berkucupan. Aroma tubuh kami
bersatu dan pukiku mulai basah. Aku dapat
merasakan keras dan tegang batang zakar Uncle
N. Perasaan gusar dan takutku tiada. Aku rasa
rileks walaupun dadaku berdebar kencang dan
aku bakal dingap atau mengngap.. I am
prepared.. Yang kutahu, aku selamat berada
bersama Uncle N. Tangan ucle mengusap dan
membelai tundun pussyku.. Aku semakin high..
Dan muka uncle N sudah menyembam ke
pussyku.. Aku terasa jilatan nya yang slow and
steady lidahnya keluar masuk meneroka lubang
pukiku.. Ya, aku bersedia untuk difuck oleh Uncle
N. Indah.. O amat indah.. Uncle N menjilat,
menghisap, menyedut dan mengigit manja clitku
sambil memasukkan jarinya ke lubang duburku.
Aku menjerit-jerit halus merasa sakit dan perit di
lubang duburku.. Tapi menjadi selesa dan sedap
bila ia dibuat serentak oleh Uncle N. Lidah di clit
dan dilubang puki sambil jari dalam lubang dubur.
Oh my god!! I feel great..!! Walau pun ader terasa
sakit.. Aku ditikam nikmat pada saraf, nadi dan
bodyku.. Pussyku banjir! "Arghh.. Huhh.. Urghh..
Hmm.. Nicee Uncle N.." Uncle N mengajarku..
Aku disuruh mengulum dan menghisap
batangnya.. Aku tidak pernah melihat batang
yang begitu besar dan panjang. Batang Uncle N
sekerat masuk meyendal kerongkongku.. Uncle N
menyorong keluar masuk batngnya dalam
mulutku, aku minta belas tapi tidak
diendahkannya. Uncle N mendesah dan
mendengus. Tiba- tiba.. Aku terasa ada cecair
pekat dalam mulutku. Hangat rasanya. Yek!! Tak
sedap langsung. Uncle N mengadap wajahku.
Kakiku dikangkangkan dengan luas. Aku tidak
rela. Kali ini aku membantah dan melawan.. Aku
tidak rela daraku hilang di batang Uncle N ku.
"Noo.. Noo.." jeritku. "O yess.. O yess.." jerit
Uncle N pula. Batang Uncle N sudah mencecah
bibir lubang farajku. Dia memegang bahuku dan
menekan batangnya tepat ke lubang cipapku.
Bantahan dan kekuatanku ternyata bukan
lawannya. Aku terkorban dengan tusukan
pertamanya. "Aduhh.. Sakitt.. Peritnya" jeritku
dengan mukaku liar ke kiri dab ke kanan dan
punggungku ke atas dan ke bawah mengikut
rentak henjutan Uncle N yang slow and steady.
Uncle N meramas buah dadaku sambil
menghisap putingku. Kemudian dia membuat
beberapa tompok lovebites kat pangkal buah
dadaku. Aku tidak tahan.. Cipapku terasa sakit
dan bibir farajku terasa pedih, peritnya bagaikan
luka sedang batang Uncle N dalam lubang pukiku
bergesel dengan dinding vaginaku. Aku lemah..
Lalu merelakan apa yang berlaku tidak mampu
melawan Uncle N dan tidak juga marah
kepadanya kerana merobek dara dan merampas
kegadisan-ku. Henjutan demi henjutan, tusukan
demi tusukan, tujahan demi tujahan batang Uncle
N ke lubang pussyku.. Tanpa disedari, tanpa
diminta, tanpa dipelawa rasa kesakitan yang
kualami bertukar menjadi satu kenikmatan yang
membalut dan membalkun seluruh saraf di
tubuhku. "Oohh.. Yes.. Uncle NN plzzgo.. Onn..
Umph!! Ohh!! Argghh.. I am cumingg" Uncle N
mengucupku sambil berbisik kata-kata manis dan
melajukan sedikit henjutan dan pompaan
batangnya cuba menerobos sepenuhnya lubang
pukiku. Aku tercunggap-cunggap dan merasakan
kegelian sambil vaginaku bertindak dan pussyku
ber-lendir. Aku menahan perutku kerana
sedapnya membuatkan tubuhku kejang. Dia
membiarkanku bertindak. Biarpun ada rasa pedih
di bibir farajku namun keenakannya dan sendat
lubang pukiku dengan batang Uncle N yang baru
3/4 masuk membuatkan aku bersemangat untuk
menelan keseluruhan batangnya. Aku
menunggeng dalam posisi doggie.. Aku senang
dan suka posisi ini and is the best. Buah dadaku
di ramas-ramas dari belakang sedang Uncle N
memacuku. Butuhnya sudah dimasukkan ke
dalam lubang pukiku. Aku mejongketkan buntutku
tepat ke batangnya. Uncle N mula menghenjut
sorong tarik dan keluar masuk dalam lubang
pussyku. Dari depan aku rasa sendat kini aku
merasakan sendat dan senak sebab kepala kote
Uncle N mengenai g spot dalam lubang vaginaku.
Aku meraung, mengerang, menjerit halus sambil
mataku pejam dan tanganku kukepit, sedang
bibirku mengumam menahan sedap yang
menjalar ke segenap tubuhku. Hentakan Uncle N
makin kuat dan aku memang senak dengan
geselan kasar batang Uncle N ke dinding
vaginaku membuatkan pukiku banjir. Tubuhku
mengelinjang manakala kakiku rapat kulipat-aku
menjadi doggie kecil sambil aku diajar oleh Uncle
N untuk menolak buntutku ke depan dan ke
belakang mengikut rentak henjutannya. Setap
ditusuk aku depankan buntutku supaya batangnya
masuk dalam pussyku sepenuhnya sampai ke
pangkal sehingga kulit tundunnya bertemu
dengan kulit cipap-ku. Aku sudah hampir ke
tahap klimaks. Nyata tenaga jantan Uncle N tidak
terduga.. Dia masih mampu menunggangku
walau kuminta berhenti. Dia terus mengerjakan
pukiku dengan batangnya yang kurasakan
bedenyut mengenai dinding vaginaku. Aku rasa
senak tapi sedap yang amat sangat. Terkejut aku
bila Uncle N menjerit melengking. Uncle
memancutkan air mani nya ke atasku. Kami
berpeluh kepenatan. Uncle N masih meramas
buah dadaku. Aku melihat darah yang bercapur
air mazi serta air mani melekat bertompok
dicadar satiun lembut itu. Aku takut dan gusar
tapi Uncle N menenangkanku.. Dia menyata-kan
semua adalah terkawal dan jangan gusar. Dia
memelukku kemas dan kami duduk berpelukan
diatas katil mewah di bilik special itu sambil
Uncle N membelai diriku. Mengelus dan
mengusap belakang tubuhku. Memang istimewa
baik bilik dan baik aku. Aku yang specialnya
sebab aku anak dara ditebuk oleh Uncle ku
sendiri. Dan Uncle N memimpinku ke bilik mandi..
Dia memandikan aku dalam bathtub yang class.
Siap dengan air suam-suam dengan sabun
wangian yang menyegarkan. Dia membasuh
cipapku yang berdarah itu, aku menjerit halus
membongkokkan diriku kerana pedih. Akhirnya
kami berdua merendamkan diri kami dalam
bathtub dengan soap foam berbau strawberry.
Apa yang berlaku antara aku dengan Uncle N
hanya kami berdua sahaja yang tahu. Rahsia ini
kami simpan sampai kini. Aku menjadi "isteri
rahasia" kepada Uncleku sendiri. Aku belajar
dengan bagus tentang permainan asmara ini dari
Uncle N. Aku tidak kata aku dirogol oleh Uncle N,
tapi aku kata aku belajar bersetubuh dengan
Uncle N? E N D

Subscribe to receive free email updates: