Coconut Fruit for health benefits

Zurina

Namaku Zuki, berusia awal 30-an. Aku sudahpun mendirikan rumahtangga dan mempunyai 2 orang anak. Bekerja sebagai jurujual di sebuah kedai peralatan kejuruteraan.

Kami menyewa di sebuah rumah kampung di pinggir bandar. Isteriku berusia 26 tahun juga bekerja di sebuah jabatan kerajaan. Anak-anaku ditinggalkan di sebuah taman asuhan. Di sebelah rumahku tinggal sebuah keluarga melayu berketurunan Siam. Suaminya bernama Pak Ali dan isterinya Siti Mariam. Mereka membuka sebuah gerai menjual nasi lemak di simpang jalan masuk ke tempat kami. Anak-anaknya sudah dewasa dan tinggal berasingan kecuali seorang anak gadisnya bernama Zurina berumur 14 tahun dan yang bongsu bernama Zakrin, 3 tahun. Dari segi fizikal Zurina cukup sempurna tetapi mempunyai kecacatan iaitu bisu sejak di lahirkan lagi.

Walaupun telah berumahtangga dan mempunyai anak, aku masih lagi tidak dapat membuang tabiatku sewaktu bujang, iaitu suka menonton filem lucah. Biasanya aku menonton pada waktu malam ketika isteri dan anak-anaku sudah tidur. Isteriku mengetahui tabiat burukku, namun dia tidak menghalangnya. Apa yang menarik perhatianku sewaktu menonton filem lucah ialah adegan hubungan seks melalui pintu belakang atau liwat. Aku cukup terangsang dan sangat berkeinginan untuk merasai akan kenikmatannya walaupun hanya sekali. Pernah beberapa kali aku cuba memujuk isteriku untuk mencuba tetapi dia menolaknya dengan keras kerana alasanya perbuatan itu berdosa. Isteriku juga pernah mengugut untuk meninggalkan aku jika aku ingin meneruskan hasrat itu. Akhirnya aku terpaksa memendamkan perasaanku di dalam hati. Kadang-kadang timbul juga hasrat untuk menyewa pelacur terutama ketika aku bertugas di luar kawasan tetapi bila teringatkan bahana penyakit kelamin terutama aids, aku jadi bimbang.

Suatu hari ketika aku pulang dari kerja motosikalku telah mengalami kerosakan dan terpaksa ditinggalkan di bengkel. Aku terpaksa pulang dengn menaki bas dan turun di tepi simpang jalan utama. Oleh kerana rumahku berada sedikit kedalam jadi terpaksalah aku menapak hampir satu kilometer. Untuk memendekkan perjalanan aku mengikut lorong di tepi belukar belakang rumahku dan rumah Pak Ali. Ketika itu hari sudah hampir pukul lapan malam dan keadaan disitu agak gelap. Sewaktu aku melintasi bahagian bilik air rumah Pak Ali kedengaran bunyi orang sedang mandi. Aku memerhatikan dinding bilik air itu dan terpandangkan satu lubang yang kecil terdapat di situ. Timbullah keinginan jahat dihatiku untuk mengulangi hobi lama aku yang telah di tinggalkan iaitu mengendap.

Aku pun menghampiri dan terus melekapkan sebelah mataku pada lubang itu. Berderau darahku menyirap kemuka bila menyaksikan satu pemandangan indah sedang terpampang di situ. Di bawah sinaran lampu yang terang benderang kelihatan jelas tubuh segar milik Zurina tanpa seurat benang sedang dibasahi air mandian. Lama aku terpaku menikmati keindahan itu dengan nafsu yang semakin membara. Rambutnya yang lembut separas bahu kebasahan dengan kulitnya yang putih melepak dan bentuk badanya yang seksi cukup menggiurkan. Walaupun buah dadanya kecil sesuai dengan umurnya tetapi pantatnya agak lebar dan tembam sekali. Aku dapat melihat dengan jelas belahan bibir pantatnya semasa dia mencucinya dengan badannya berhadapan dengan ku. Apa yang paling aku geram ialah juburnya yang besar dan bulat berisi itu. Ini membuatkan aku tidak dapat mengawal perasaan lantas mengeluarkan batang pelirku dan terus melancap di situ.

Malam itu aku keresahan dan tidak dapat memejamkan mata. Tubuh indah Zurina sentiasa bermain-main di ruang mataku setiap detik. Aku mula membayangkan bagaimana kenikmatan yang akan aku rasai sekiranya batang pelirku yang sepanjang lima inci suku itu terbenam di dalam lubang jubur Zurina yang sempit itu. Pasti kemutannya cukup kuat dan bertenaga dan akan menghasilkan satu kenikmatan yang tiada taranya. Oleh kerana tak dapat tidur aku keruang tamu dan memasang vcd lucah. Apabila tiba adegan sodomi yang aku minati itu aku terus membayangkan tubuh Zurina sambil tangan ku mengosok batang pelir sehinggalah aku terlelap. Pagi itu semasa dikejutkan oleh isteriku aku memberitahu bahawa aku tidak sihat dan akan keklinik memohon MC dan memintanya menelefon pejabatku. Dia tidak bercakap banyak dan terus bersiap untuk menghantar anak-anakku ke pusat asuhan dan seterusnya pergi kerja sementara aku menyambung kembali tidur ku.

Aku terjaga hampir pukul 10 pagi dan badanku kembali terasa segar. Aku terus menuju ke dapur dan membuka tingkap yang bertentangan dengan rumah Pak Ali. Tetapi keadaannya sunyi sepi sahaja. Pasti ketika itu Pak Ali dan isterinya sedang sibuk melayan pelanggan di gerainya. Sesekali kedengaran bunyi mesin basuh dan aku mengagak tentu Zurina sedang mencuci pakaian. Aku terus masuk kebilik air untuk mandi. Selepas mandi aku kembali kedapur untuk sarapan pagi. Ketika aku menoleh ketingkap kelihatan gadis idamanku itu sedang menjemur kain di ampaian. Dia hanya memakai seluar pendek yang agak longgar dan t-shirt yang singkat. Aku dapat melihat perut dan pusatnya yang putih itu sesekali apabila dia menjengket di ampaian yang tinggi. Rambutnya masih lagi berbungkus dengan tuala tanda baru selesai mandi. Aku tidak jadi bersarapan dan menumpukan pada keindahan tubuh gadis ayu itu. Nafsuku kembali meronta-ronta dan tanpa arahan batang pelirku terpacak tegang dengan sendirinya. Ketika dia hampir selesai menyidai kain aku membuka pintu belakang rumahku dan terus menuju kearahnya. Mataku liar memastikan line di situ clear walaupun aku tahu hanya rumah ku dan Pak Ali sahaja yang berada di situ.

Rumah jiran terdekat kira-kira 250 meter jaraknya dan terlindung oleh pokok-pokok. Aku menghampiri Zurina yang hampir selesai dengan tugasnya sambil melemparkan senyuman. Dia kelihatan sedikit terkejut tapi tetap membalas sunyumanku. Sungguh manis kurasakan senyumannya ketika itu. Aku membuat isyarat tangan bertanyakan adiknya dan dia membalas dengan isyarat yang aku fahami sebagai masih lagi tidur. Aku lantas membuat isyarat untuk meminta susu dan dia mengagguk lalu berjalan masuk kedalam rumah. Aku mengikutinya dari belakang sambil mataku tidak berkelip memerhatikan gelekan juburnya.

Ketika dia sedang mengambil setin susu dari kabinet dapurnya aku tanpa berlengah terus memeluknya dari belakang. Leher dan bahunya yang sedikit terdedah itu aku cium dengan ghairahnya. Tindakanku itu membuatkan Zurina terkejut bukan kepalang hingga menyebabkan tin susu yang di pegangnya jatuh ke lantai dan hampir menghempap kakiku.

Dia memusingkan badannya dan cuba melarikan diri ke arah pintu tapi aku pantas mencapai tangannya. Sambil menariknya kedalam bilik air yang sedia ternganga itu aku sempat mencapai sebilah pisau yang terletak di atas meja makan. Zurina meronta-ronta dengan kuat tetapi tidak mampu menandingi kudratku. Tuala di atas kepalanya terburai kelantai. Aku mengunci pintu bilik air itu dan menolak tubuh genit Zurina tersandar kedinding. Perlahan-lahan ku selak rambut lembut yang menutupi sebahagian mukanya yang kelihatan pucat lesi itu. Aku memberi isyarat supaya dia diam dan mengacukan pisau kelehernya dan menggerak-gerakkan seperti orang sedang menyembelih. Zurina memandangku dengan wajah yang ketakutan sambil air matanya megalir deras.Kedua tangannya menggigil memegang mulutnya.

Dengan sebelah tanganku masih lagi memegang pisau, kedua tangan Zurina ku angkat ke atas sambil tubuhku menghimpit tubuhnya rapat ke dinding. Aku mula mencium pipi dan menjilat-jilat lembut cuping telinganya. Dia cuba mengalihkan wajahnya mungkin kerana kegelian yang teramat sangat.Namun bibirku pantas mencari bibir ayunya dan terus mengulumnya penuh nikmat. Zurina kelihatan tercungap-cungap kelemasan. Memang dia tidak pandai bercium sehingga air liurnya meleleh ke tepi bibir. Aku yang sedang di landa keghairahan memuncak itu terus menjilat dan menelannya. Terasa sedikit masin kerana bercampur dengan airmatanya yang masih lagi berjuraian. Setelah puas melumat bibir comelnya dan merasakan rontaanya semakin kurang tanganku mula menyentuh dadanya.

Buah dadanya yang sebesar buah epal tanpa baju dalam itu kuramas-ramas penuh nafsu. Dia cuba mengalih badannya tetapi aku dengan agak kasar menariknya semula sambil menghunuskan pisau ke mukanya. Akhirnya dia terpaksa berdiam diri dan membiarkan aku menarik dan melucutkan baju dari tubuhnya. Tubuh gebu dan halus yang separuh telanjang itu ku gomol sepuas hati. Esakan tangisannya semakin perlahan dan aku mula merasakan tangannya mula meramas-ramas kuat kepalaku ketika lidahku rancak menjilat puting buah dadanya. Mungkin dia sendiri sudah mula dapat merasakan kenikmatannya. Dengan sekali sentap sahaja seluar pendek longgar yang di pakainya luruh ke lantai. Tanganku dengan ganasnya meraba dan meramas kedua-dua belah juburnya yang masih ditutupi seluar dalam merah yang nipis.

Selepas menanggalkan pakaianku aku duduk melutut dihadapannya sambil lidah dan bibirku terus bermain-main di atas kulit perutnya yang mulus itu. Zurina hanya berdiam diri dan memejamkan matanya menikmati sentuhan ghairahku. Dadanya ku lihat berombak kencang sambil tangannya semakin kuat mencengkam kepalaku terutama ketika lidahku bermain-main di dalam lubang pusatnya. Dengan debaran yang semakin memuncak aku menarik seluar dalam Zurina hingga kehujung kakinya. Kini terpampang di depan mataku keindahan pantat tembam gadis sunti itu. Tundunnya hanya terdapat sedikit tompokan bulu halus yang nipis dengan bibir pantatnya tertutup rapat. Sebelah kaki gebu Zurina kuangkat keatas mangkuk tandas hingga menyebabkan bibir pantatnya yang putih bersih itu terbuka sedikit. Jariku mula mengius-nguis belahan alur pantatnya yang telah mula basah itu. Tanpa membuang masa aku terus membenamkan mukaku pada menjilat pantatnya sepuas hati.

Tindakanku itu membuatkan Zurina seperti cacing kepanasan. Tubuhnya menggigil perlahan sambil sebelah tanganya memegang besi sangkut tuala sekuat hati. Nafasnya turun naik dengan kencang dan mulutnya mula mengeluarkan bunyi mengerang yang perlahan. Itulah pertama kali aku mendengar bunyi suaranya sejak aku mengenalinya sekian lama.

Selepas itu aku memusingkan tubuh genit Zurina menghadap dinding bilik air itu. Zurina menurut tanpa sebarang bantahan. Aku meletakan pisau tadi ke lantai. Pinggangnya ku tarik kebelakang hingga tubuhnya melentik tertonggeng. Lubang juburnya yang sempit dan kemerahan itu jelas terlihat menambah lagi darjah kegahirahanku.Kedua tanganku mencengkam erat kedua belah juburnya sambil lidahku tak henti-henti menjilat belahan pantatnya yang telah terbuka luas itu. Sesekali aku menggigit lembut daging juburnya dan memainkan lidah ku pada permukaan lubang idamanku itu membuatkan Zurina semakin kuat mengerang. Lututnya semakin kuat bergetar menahan kenikmatan sambil lubang juburnya terkemut-kemut seolah-olah menggamit kehadiran batang pelirku.

Aku menarik kembali tubuh Zurina dan mendudukanya ke atas mangkuk tandas yang tertutup itu. Aku membetulkan kedudukan posisiku di celah kangkang gadis sunti itu.

Matanya terpejam rapat menanti tindakanku yang seterusnya tanpa bantahan lagi. Buah dadanya beralun dengan kencang mengikut gerakan nafasnya. Aku meraut lembapan pada alur pantatnya dan menyapukan pada kepala dan batang pelirku untuk menambah kelicinan dan mengurangkan kesakitanya. Setelah meletakan kepala pelirku betul-betul pada belahan pantatnya, aku membongkokkan badan dan mengucup bibirnya semula. Kali ini Zurina mula memberikan reaksi dengan membalas kucupan ku. Melihatkan Zurina sedang asyik berkucupan, aku mula menekan batang pelirku masuk sedikit-demi sedikit. Dia mengerang kuat sambil menggigit bibirku sewaktu batang pelirku terbenam rapat menembusi lapisan daranya. Kesakitan sedikit terasa akibat gigitannya yang agak kuat tadi. Mungkin bibirku terluka sedikit. Seketika aku membiarkan batang pelirku terbenam di dalam lubang pantatnya untuk memberikan masa agar dia bertenang. Apabila terasa lubang pantatnya mula mengemut-ngemut batangku aku pun mula menyorong tarik perlahan-lahan.

Suara erangan Zurina semakin kuat sambil kedua tangannya mencengkam kuat juburku. Kedua-dua buah dadanya ku hisap seperti bayi sedang menyusu. Tiba-tiba tangan Zurina memeluk kuat belakangku sambil badannya melentik ke atas. Kedua kakinya bersilang kemas pada juburku. Erangannya semakin rancak dan kemudiannya di akhiri dengan sebuah keluhan yang panjang penuh kenikmatan. Menyedari Zurina sudah sampai ke puncak kenikmatan dunia aku melajukan hayunan batang pelirku untuk memberikannya kenikmatan tambahan.

Bunyi tudung mangkuk tandas itu kuat berantakan tidak lagi kami hiraukan. Melihatkan tubuh Zurina terkulai dalam pelukanku, aku menghentikan hayunan dan mencabut batang pelirku. Kini tibalah saat-saat yang ku idamkan selama ini. Setelah sekian lama masa yang ku tunggu-tunggu kini menjelang tiba. Zurina membuka sedikit matanya mungkin kehairanan dengan tindakan ku itu. Aku lantas memusingkan tubuhnya kearah mangkuk tandas itu. Dengan debaran yang semakin kencang aku menarik pinggang ramping Zurina yang sedang tertonggeng itu rapat ke batang pelirku. Tanganku meraup cairan yang bercampur sedikit darah dari pantat Zurina dan menyapukan pada lubang juburnya. Aku memasukkan jari hantu ku kedalam lubang itu untuk  memastikan kelicinannya. Zurina sedikit terkejut dan mengeliat kesakitan. Aku membukakan belahan jubur montok itu dan cuba memasukkan batang pelirku. Terasa sangak ketat dan sukar.

Zurina sendiri mengepitkan juburnya menahan kesakitan. Dia cuba  memusingkan badanya untuk membantah perbuatanku tetapi akhirnya terpaksa akur . Setelah beberapa kali cubaan ku gagal menembusi lubang juburnya, aku bangun dan mencapai sebotol syampoo yang terletak di atas rak didalam bilik itu. Lalu tanpa berlengah aku menyapukan syampoo itu kelubang jubur Zurina dan batang pelirku. Hampir setengah botol aku gunakan untuk tujuan itu. Aku mencuba memasukkan jari hantu ku sekali lagi dan terasa kali ini begitu licin dan tiada lagi reaksi kesakitan dari Zurina. Untuk memastikan hasratku tercapai aku cuba memasukan ibu jari ku pula dan ianya berhasil.

Dengan debaran yang semakin kuat aku membuka kan belahan jubur Zurina sambil menghunuskan batang pelirku kesasarannya. Perlahan-lahan ku tekan dan seketika sahaja batang pelirku meluncur masuk menembusi lubang sempit itu. Zurina tersentak seketika sambil mengerang kuat dengan suara yang semakin serak. Mangkuk tandas itu di pautnya sekuat hati sambil memejamkan matanya. Kehangatan lubang juburnya begitu terasa dengan kemutan yang lain dari yang lain meresap kesetiap urat nadiku. Aku mengacip gigi ku sekuat hati menahan kenikmatan yang tiada taranya. Kini impian yang selama ini sering bermain di benakku sudah jadi kenyataan. Aku pun memulakan kembali hayunan juburku tetapi dengan rentak perlahan untuk mengelakan kesakitan pada Zurina. Tetapi kemutan dan kelainan rasanya membuat batang pelirku berdenyut kuat ingin memuntahkan airnya.Aku tidak dapat bertahan lagi. Aku melajukan sedikit hayunan dan seterusnya menarik pinggang Zurina sekuat hatiku. Batang pelirku benamkan sedalam-dalamnya dan serentak itu dia memancutkan air mani diiringi dengan keluhan panjang bergema dari mulutku. Zurina juga turut mengerang kuat menahan asakan padu pada lubang juburnya itu.

Aku mencabut batang pelirku yang telah kengiluan dan tubuhku terduduk lesu di atas lantai. Zurina juga masih lagi terduduk dengan kepalanya terlentuk di atas mangkuk tandas itu. Nafasnya masih lagi beralun kencang.Di luar kedengaran suara tangisan Zakrin yang telah bangun dari tidurnya. Mungkin dia telah lama menangis tetapi tidak disedari kami.

Untunglah rumah jiran agak jauh, jika tidak sudah tentu ada yang datang untuk menyiasat. Zurina lantas bangun mencapai pakaian dan menutup dirinya. Dengan mata yang merah dan berair, dia memberi isyarat supaya aku beredar meninggalkanya. Aku segera bangun dan mencapai pisau diatas lantai kerana bimbang Zurina akan bertindak ganas pula.

Selepas mengutip dan mengenakan pakaiannku kembali aku membuka pintu bilik air itu dan melangkah keluar. Seketika aku sempat menjeling ke arah Zurina yang masih lagi tercegat di tepi dinding sambil tertunduk memandang lantai. Sedu-sedan nya sesekali masih kedengaran.

Aku kembali kerumah dengan perasaan yang berbelah bagi. Sebahagian aku merasa puas kerana berjaya mencapai impianku dan sebahagian lagi bimbang jika Zurina akan menceritakan peristiwa itu kepada orang tuanya. Pasti heboh seluruh kampung itu jika aku ditangkap polis kerana merogol. Sudah tentu keluarga aku sendiri akan menjadi porak peranda.Selepas membersihkan diri aku berbaring didalam bilik dan akhirnya aku terlelap kerana keletihan. Aku cuma terjaga ketika kedengaran bunyi kereta isteriku berhenti di hadapan rumah. Rupanya hari telah petang. Aku segera menuju ke tingkap dan menjenguk ke rumah Pak Ali. Suasana ketika itu tenang sahaja bagai tiada apa-apa yang berlaku.

Kelihatan Pak Ali sedang memberi ayamnya makan di halaman rumah. Lega hatiku tidak terkira. Selepas seminggu peristiwa itu aku masih lagi tidak dapat bersemuka dengan Zurina untuk melihat reaksinya. Cuma aku dapat memerhatikannya dari jauh dan tiada kelainan yang dapat ku perhatikan. Kehidupannya dan keluarganya berjalan seperti biasa.Tetapi menurut isteriku, Zurina kini sudah mula dapat mengeluarkan suara dan boleh menyebut bapa, ibu dan adik.Seronok sekali aku mendengarnya

Subscribe to receive free email updates: