Coconut Fruit for health benefits

Husna Part 12

Hari pertama ku kepejabat setelah cuti bersalin, aku mengenakan baju kebaya satin berwarna merah terang dengan tudung sedondon. Sedangkan baju jubahpun sudah kelihatan sendat, apa tah lagi baju kebaya yang sudah lama aku tinggalkan sejak bergelar isteri. Baju ini seolah mendedahkan setiap lekuk tubuh badan ku, aku yakin dapat memuaskan En Amir dengan penampilan baru ku. Suami  ku teperanjat dengan penampilan ku pagi tu.

“Husna nak pegi kerja pakai baju macam ni?” tanya suamiku seakan-akan cuba membantah pemilihan pakaian ku pagi itu.

“Abang tak izinkan ke?” tanya ku kembali dengan sedikit tegas.

“Aaaa…” suamiku seakan-akan tak berani menjawab kembali.

“Sini!!” arahku dengan nada sedikit meninggi sambil menunjukan hujung kaki ku.

Suami ku paham dengan gaya itu lantas berlutut mecium-cium tapak kaki ku diselang-seli dengan jilatan lembut. Ternyata dalam masa sehari sahaja suami aku berubah menjadi hamba seks yang taat. Ketika suami ku menjilat-jilat ibu jari kaki ku, aku menolak-nolak kaki ku supaya hisapannya lebih dalam.

“Hrmmmmm..Husna nk pergi pejabat hari ni..Husna nak rasa batang orang lain kat pejabat tu” Kata ku dengan nada gairah sambil membayangkan keperkasaan batang En Amir.

“Husna teringin nk rasa batang Uncle Lingam yang keje security office Husna tu, tak pun dengan staff cina baru masuk tu…hrmmm Kelvin namanya kalau tak silap Husna..” kata ku sambil menolak-nolak ibu jari kaki ku kedalam mulut suami ku.

“En Amir Bos Husna tu pun mesti pandai main kan bang? Husna nak bagi dia gomol 1 badan Husna…Ehmmmm..” keluh ku sambil meramas-ramas buah dada ku di depan suami ku.

Ku lihat suami ku bersunguh-sunguh menjilat setiap jari kaki ku. Aku tidak pasti yang dia benar-benar fikir aku mahu puaskan lelaki-lelaki yang aku sebut tadi walaupun aku hanya berniat untuk menguji ketaatan suami ku sahaja. Namun apa yang pasti dicelah kangkangnya ku lihat suami ku sudah sangat terangsang disebalik sluar slack nya. Nampaknya suami ku tidak memakai seluar dalam untuk ke pejabat pagi ini seperti yang aku arahkan sebelum ini. Aku tidak mngizinkannya memakai seluar dalam lagi kerana batangnya terlampau kecil.

Puas dengan jilatan suami ku, aku arahkan dia membongkok membelakangi aku didepan meja make up. Aku melutut dibelakang suami ku setelah melucutkn seluarnya. Dengan 2 jari sahaja aku mengoncang-goncang batang suami ku sambil meramas-ramas kantung air maninya  dari belakang. Suami ku mendesah kuat ketika lidah ku bermain-main di lubang bontotnya. Ku teruskn rangsangan 3 penjuru dengan lebih kuat. Tak sampai 5 min suami ku sudah hampir mencapai ke garisan penamat. Ketika penis suami ku sudah berdenyut-denyut, ku lepaskn kemaluan suami ku. Ku peluk suami ku dari belakang sambil mencium-cium leher dan telinga suami ku.

“Mesti besarkan batang diorang?hrmmmm…"bisik ku sambil meraba-raba badan suami ku dari belakang.

“Urghhhhhhh….."racau suami ku terpancut selepas mendengar bisikan ku tadi.

1 pancutan yang kuat hingga cermin makeup ku terpalit kesan air maninya. Suami ku terduduk kerana diatas kerusi solek selepas melepaskan 1 pancutan yg paling padu yang pernah dia alami. Jujurnya aku juga terperanjat kerana aku tidak pernah melihat kemaluan suami ku mahupun En Amir terpancut tanpa dirangsang di kawasan celah kangkangnya. Suami ku yang terduduk masih mengigil kesan pancutan tadi. Aku rapatkn muka pada dada ku sambil mengusap-ngusap rambutnya. Mukanya ku tekan tekan buah dada ku yang membengkak disebalik kebaya satin ku.

"Sebelum pergi kerja, jangan lupa bersihkan cermin tu..lepastu baru hantar anak dekat Mak Jah ya..” perintah ku sebelum melepaskan kepala suamiku  dari dada ku dan beransur keluar bilik.

“Owh ya..jangan tunggu Husna makan malam ya..mungkin Husna tido dengan lelaki lain malam ni..” Tambah ku lagi nada menyindir sebelum meningalkan suami ku untuk pergi ke pejabat.

Dalam kereta kurasakan seluar dalam ku sangat basah hasil daripada aktiviti tadi. Sambil memandu sekali sekala aku meramas-ramas dada ku. Terasa berdenyut-denyut kemaluan membayangkan kegagahan batang En Amir. Tepat pukul 7 pagi aku sampai di parkir pejabat. Ku lihat kereta En Amir sudah di park di tempat biasanya. Perlahan-lahan aku masuk kedalam pejabat untuk memberi kejutan pada En Amir. Ku lihat lampu bilik En Amir sudah menyala, niat untuk mengejutkan En Amir terbantut apabila mendengar suara orang sedang mengerang.

Disebalik tingkap bilik En Amir, Ku lihat seorang perempuan yang ku kira tengah 40-an sedang menongeng disondol En Amir dari belakang. Mak cik itu bertudung dan masih lengkap berbaju blause beserta skirt labuh. Kainnya sudah tersingkap ke pingang sambil diliwat dengan ganas En Amir. Sesunguhnya aku tidak kenal siapa makcik itu, namum perasaan cemburu ku sangat menebal ketika itu. Baru ku paham akan kenapa En Amir langsung tidak menghubungi ku ketika aku cuti bersalin…

Subscribe to receive free email updates: