Coconut Fruit for health benefits

Kisah Seorang Gigolo Melayu

Zakar saya terus berendam dalam dubur Hayati hampir lima minit dan selama itu saya dapat rasakan liang dubur Hayati memijat-mijat batang saya dengan tanpa henti-henti. Kemutan yang saya rasakan sangat berlainan dari kemutan lubang faraj. Barangkali inilah sebabnya lelaki gay ketagih bontot!!! Bagi saya tak sama bontot lelaki dengan perempuan…entahlah, saya pun tak berminat dengan seks gay.

Semakin lama, kemutan Hayati semakin reda dan zakar saya yang separuh mencucuk bontotnya pun dah tiga-suku keras sahaja. Saya mengusap tetek Hayati dan merasakan putingnya masih tegang terpacak. Hayati mencapai tangan saya, membawa ke mukanya lalu menghisap jari tengah saya seolah-olah melakukan oral seks. Jilatan dan hisapan lidahnya begitu memberahikan sehinggakan konek saya kembali keras.

Dari celah kangkangnya, Hayati meraba telur zakar saya dengan agak kuat. Seolah-olah mahu memasukan telur saya ke dalam duburnya. Dengan jangkauan tangannya yang sampai ke buntut saya, Hayati menarik tubuh saya untuk merapatkan lagi batang yang kini sudah tiga-suku di dalam duburnya. Bagaimanapun, hanya setakat itu saja yang dapat saya masukkan - dan saya menonggang Hayati seperti kuda jantan, kali ini lebih mudah kerana tusukan saya dibantu pelincir yang begitu banyak. Phflopp..phlapp..phlopp phlapp bunyi lucah dari lubang Hayati membanjiri ruang dapur yang agak kecil itu.

Ooohhh ooooh … Hayati mengaduh setiap kali batang saya menjoloknya. Hampir lima minit berlalu sebelum Hayati mencapai klimaksnya yang kedua dengan suatu jeritan yang agak kuat. Arghh…arghhh…mmmmhhh…bunyi suaranya nyaring bergema sampai ke ruang tamu. [ Jam dinding sudah menunjukkan waktu 10:30 malam, bermakna kami telah hampir satu jam bersenggama!!! ] Saya khuatir jeritan Hayati dapat didengari jiran-jiran sebelah kerana suasana malam yang agak bening. Namun, Hayati seperti tidak mempedulikan, mungkin terlalu sedap klimaks yang dialaminya……
Setelah Hayati klimaks dengan kemutan yang kuat, saya menarik keluar batang saya dengan satu bunyi letupan PLOPP !!! yang membuat Hayati ketawa kecil ….malu ada, kelakar pun ada. Saya lihat lubang bontot Hayati melopong kerana lama disumbat. Inilah pertama kali saya memantat dubur seorang wanita … dan sampai kini, bila setiap kali saya teringatkan pemandangan lubang Hayati yang melopong itu selalu membuat saya gian untuk memantat mak tiri saya itu….

Sebentar kemudian air mani saya meleleh keluar dan Hayati sudah mula berdiri.Hayati memberikan saya satu ciuman Frech Kiss yang panas seolah mengucapkan terima kasih kepada saya. Lidahnya mencari lidah saya dan menyotnyot lama. Lidah kami saling bertukar masuk dan setelah puas mencium, Hayati melepaskan saya dan membongkok untuk mengambil kain batik di lantai. Sekali lagi saya lihat air mani saya keluar dari duburnya dan meleleh dari paha sampai ke belakang lututnya. Hayati menyapu airmani saya yang bercampur dengan air maninya dengan kain tersebut. Dia memberi satu lagi ciuman pada pipi saya sebelum beredar ke bilik air.

Langkah Hayati begitu seksi sekali dan saya tidak melepaskan peluang memerhatikan gegaran bontotnya yang seperti agar-agar, terhayun kiri kanan.

Saya berehat seketika di sink sambil menghisap rokok. Ternyata memantat Hayati memerlukan tenaga yang cukup banyak, kerana saya rasa begitu letih sekali. Melalui tingkap dapur saya dapat melihat seorang wanita memerhatikan saya dari apartmentnya. Oleh kerana jarak antara setiap apartmen tak sampai 10 meter saya dapat lihat jelas wajah wanita tersebut yang tersenyum simpul. Mungkin dia tersenyum melihat keadaan saya yang tak berbaju, walaupun dia tak mungkin nampak tubuh saya di bahagian bawah pusat. Saya mengangkat tangan dan memberinya senyuman sebelum dia menoleh dan masuk ke dalam apartmentnya. Saya tak pernah lihat wanita itu sebelum ini.

Lima belas minit kemudian Hayati keluar dari bilik air dengan tuala meliliti tubuhnya. Kain tuala sengaja dililit tinggi sehingga menampakkan pangkal pahanya yang gebu. ” Esok Makcik perlu bangun cepat … mmm … Lan juga kena bangun awal kan, nak jemput tetamu boss dari KLIA?… kita jumpa breakfast ya?” Saya faham Makcik keletihan dan tidak lagi memerlukan seks malam ini. Lagipun esok hari Isnin dan kami perlu ke ofis awal. Saya pun mengangguk, meletakkan tangan saya pada bahu Makcik untuk memberinya ciuman. Makcik menghulurkan mulutnya dan kami berkucupan, sambil begitu Makcik sempat menggenggam jambak saya yang keras apabila diusap-usap olehnya.

“Naughty boy!!!” begitulah kata gurauan Makcik sebelum dia melangkah ke biliknya. Kain tuala yang hanya separuh menutupi bontotnya tak dapat melindungi gegaran dan hayunan daging punggung Makcik yang kelihatan jelas. Konek saya kembali keras, rasa gian nak memantatnya sekali lagi pun timbul…namun, saya tak mau gelojoh dalam hal ini. Lagipun, tak lari gunung dikejar…

Keesokan pagi, Hayati sudahpun keluar bila saya bangun tidur…meninggalkan satu nota pada meja sarapan. ” Thanks for last night, you’re the best…sorry, can’t join you for breakfast, see you tonite!!!” Saya menghirup kopi sambil saya baca lagi nota itu…selain saya, siapa pula lagi yang telah memantatnya untuk membuat perbandingan tersebut…berapa lelakikah yang telah memantat Hayati? Tiba-tiba perasaan cemburu yang selama ini tidak pernah wujud terhadap Hayati, kini menganggu ketenangan saya pada pagi Isnin itu.

Subscribe to receive free email updates: