Coconut Fruit for health benefits

Husna Part 5

Sedar x sedar, kini sudah 3bulan aku menjadi hamba seks En AMir. Kami masih tidak lagi mengurangkan perbuatan terkutuk kami. Setiap hari bekerja, kami pasti akan lakukan rutin harian kami. Kini ku sudah dapat merasakan perubahan pada diri ku. Aku sudah tidak malu2 lagi di depan En AMir malah pabila ku berada di depannya, aku akan sentiasa bersopan dan ceria dan ku dapat rasakan yang aku ikhlas berbuat demikian. Memang betul apa yang kami lakukan itu adalah dosa tapi memandangkan aku tidak dapat melawan kehendak n AMir, lebih baik ku teruskan saja dan nikmati hubungan kami. Kini En AMir telah memberi ku jawatan yang baru . Dia telah menjadikan aku setiausaha nya. Dengan ini, pabila ku selalu ke pejabat nya, pekerja lain tidak akan mengesyaki apa2. Semenjak aku menjadi setiausaha nya, hubungan kami menjadi lebih mesra dan kami menjadi lebih nakal. Kami masih lagi berhati2 ketika waktu bekerja kerana tidak mahu sesiapa tahu tetapi kami boleh buat apa sahaja di pejabatnya. Hubungan kami tidak ubah seperti pasangan kekasih. Aku akan melayan EnAmir dengan mesra. Antara tugas ku sebagai setiausaha adlah untuk membuatkn air untuk dia. Jadi setiap kali aku memberi air pada nya, dia akan guna kesemptan itu untuk meraba2 ku atau meminta aku membuat gaya2 lucah seperti menyelak baju ku. Pada waktu makan tengahhari pula, kami sering makan bersama. Aku tidak lagi perlu menonton video2 lucah kerana En AMir berpendapat aku sudah cukup pengalaman. Aku akan membeli makanan bungkus dan kami akan makan bersama di kawasan rehat pejabat. Aku masih lagi makan dengan kuantiti yang banyak malah lebih banyak dari makanan En AMir. Kini badan ku sudah berisi sedikit tetapi En AMir masih mahu buah dada dan punggung ku menjadi lebih besar. Jadi aku perlu makan dengan lebih banyak. Ketika kami makan, selalunya tugas ku adalah untuk menyuap En AMir. En AMir suka aku manjakan nya begitu. Ketika aku menyuap nya, tangan nya akan sibuk meraba tubuh ku. Kerana tiada sesiapa di situ pada waktu makan, kami tidak takut untuk melakukan perkara lucah. Pernah juga En Amir menghisap buah dada ku dan menjilat faraj ku di kawasan rehat itu. Aku pula teruskan makan sambil menikmati nikmat di jilat. Kami yakin tiada sesiapa akan mengesyaki kami kerana gaya ku yang alim. Aku juga tidak lupa untuk menunaikan solat. Jadi, tiada sesiapa akan sangsi dengan ku. Setiap petang pula, kami pasti akan bersetubuh. Kini kami makin rancak bersetubuh malah kami melakukan perbuatan itu bukan sahaja di pejabat En AMir lagi. Kini kami tahu yang memang tiada sesiapa yang berada di kawasan pejabat kami selepas pukul 6. Jadi kami tidak lagi malu dan bersetubuh di surau, di kawasan kerja, di kawasan rehat. Malah kami pernah berkeliaran di pejabat kami dalam keadaan bogel. En Amir juga menggunakan kesempatan itu untuk menukar set dimana dia akan ambil gambar lucahku. Dia mengatakan gambar2 bogel ku akan jadi lebih menarik kalau kami bertukar2 latar belakang. Kami makin hanyut berzina kerana bebas membuat pelbagai posisi dan di mana2 saja. Ketika ku datang haid sebelum ini, kami masih lagi membuat perkara2 lucah. Sudah pasti En AMir tidak dapat menyetubuhi cipapku. Pada masa itu, mulut ku lah dijadikan ganti cipap ku. Sepanjang minggu aku datang bulan, mulutku dilayan seperti cipap. dan En AMir pula sudah pasti memancutkan air maninya dalam mulut ku. En AMir tetap tidak lupa untuk merakam aksi kami. Kini fail bogel ku sudah melebihi 10 GB. Sudah banyak gambar dan video lucahku dalam simpanan En Amir.


Di rumah, aku masih lagi seorang isteri yang baik dan tidak mengabaikan suamiku. Aku memang sayangkan suamiku walaupun di pejabat, aku adalah hamba seks majikan ku.Ku cuba sedaya upaya untuk memastikan suamiku tidak akan meragui ku. Ku juga tidak lupa kenapa aku rela menjadi hamba seks EnAMir. Semuanya ku buat kerana ku tidak mahu suami dan keluargaku menanggung malu. Biarlah sekarang aku menanggung dosa kerana berzina. Setidaknya aku cuma berbuat dosa dengan EnAmir. Aku masih lagi merasakan yang aku masih menjaga solatku dan masih membuat amalan agama. Pada waktu malam dan hujung minggu, aku pasti akan meluangkan masa bersama keluargaku.

Pada suatu hari, aku merasakan tidak sihat. Kepala ku pening dan aku berasa loya. walaupun begitu, aku tetap menuju ke pejabat. Sampai di pejabat, aku berjumpa dengan En AMir. Sperti biasa, En AMir sedang bersiap2 untuk sesi penggambaran lucah aku nanti. Pening kepala ku hilang seketika dan seperti biasa, aku memberikan senyuman dan mencium tangan En AMir. dan memeluk dan mencium mulutnya. En AMir tidak perasan apa2 dan membalas ciuman ku. Seperti biasa, aku mengambil tempat ku dan En AMir pun mengambil kameranya. Aku pun mulakan rutin ku dan bergaya lucah dan seperti biasa, ku membuat gaya2 itu dengan berpakaian penuh.Pada ketika itu, sakit ku hilang seketika dan ku dapat beraksi ghairah dengan baiknya. Selepas itu, kami teruskan untuk mengambil gaya lucah ku dengan menyelak2 baju2 ku untuk memperlihatkan pakaian dalam ku. Aku masih lagi dapat membuat gaya2 yang sangat ghairah dan sedang menikamti saat ku dengan En AMir. Ku gembira melihat dia tersenyum setiap kali aku bergaya ghairah. Sudah En Amir berpuas hati, dia menyuruh ku berbogel pula. Ketika aku sedang membuka baju kurung ku, tiba2 kepala ku menjadi sangat berat dan aku terduduk. En AMir yang terkejut terus meltakkan kamera nya dan menyambut ku.Aku menjadi separa sedar. Aku dapat mendengar suara En Amir memanggil aku. Setelah En Amir sedar yang aku tidak dapat membalas, dia membetulkan baju ku yang sudah separuh terbuka dan mendukung ku ke keretanya dan membawa ku klinik………


Kini aku dan En AMir sedang dalam perjalanan pulang dari klinik. Kepala ku masih tidak dapat menerima apa yang telah diberitahu oleh doktor tadi. En Amir nampaknya faham keadaan ku dan mendiamkan diri.Setelah sampai ke pejabat, kami terus menuju ke pejabat En Amir. En amir memberitahu seorang rakan kerja ku yang dia perlu menyiapkan satu kertas kerja dan memerlukan pertolongan ku dan meminta tiada sesiapa menganggu kami. Selepas itu, En Amir pun mengunci pintu bilik nya…..

“husna….awak ok?”
“Ok En Amir… saya masih terkejut tapi saya ok” kataku sambil memberi senyuman yang tawar"
“Jadi awak rasa awak sedang mengandung anak siapa?”
Doktor telah memberitahu yang aku sedang mengandung 6 minggu.
“Sejujurnya En AMir, saya dapat firasat yang ini anak encik….Lagipun, jika nak bandingkan, saya sangat lah kerap bersetubuh dengan encik berbanding suami saya”
“Ermmm….macam ni lah. saya tidak kisah ini anak siapa. yang penting, saya tak nak bertanggungjawab. Saya cuma nak awak puaskan nafsu saya. Saya takde masa nak fikir pasal anak ni”
“Takpe En AMir….Anak ini tetap anugerah dari tuhan. Tidak kira anak siap, saya akan jaga dengan baik. Saya cuma tidak tahu bagaimana hendak bagitahu suami saya”
“Awak cakap jela ini anak dia…..awak pernah juga main dengan dia kn?….kan senang je”
“Baiklah En AMir….Encik tak perlu risau. saya tidak akan minta encik bertanggungjawab. Saya akan katakan pada suami saya yang ini anaknya”
“Bagus tapi jangan ingat klu awak mengandung, awak tak perlu layan saya. Saya masih ingin buat apa saja pada awak”
“Saya faham En AMir……saya akan tetap laukan tugas saya sebagai hamba seks encik” kataku sambil tersenyum.

Pada lewat petang itu, En AMir masih menetubuhi ku seperti biasa. Nampaknya dia tidak kisah dengan keadaan ku yang sedang berbadan dua dan masih menyetubuhi ku dengan ganas. Selepas itu, kami masih berbual mesra sambil berbogel. Dia menanyakan padaku apa perasaan ku pabila sudah berbadan dua. Ku mengatakan ku gembira kerana aku dan suamiku memang sudah lama berhajat untuk mempunyai anak. Dia menanyakan lagi kenapa aku rasa itu adalah anaknya. Aku mengatakan kerana kami sangat kerap bersetubuh. Ku juga mengatakan yang sebelum ini aku sudah beberapa bulan berkahwin tetapi belum mempunyai hasil. Ku katakan yang ku syak suamiku mandul. Kemudian dia berkata dia sangat beruntung kerana dia selalu ingin untuk bermain dengan isteri orang yang mengandung. Aku memberikan nya senyuman yang ceria dan mencium nya. Setelah ku memakai semula baju ku, ku dibenarkan pulang oleh En Amir.

Sampai di rumah, ku menyampai kan berita itu kepada suamiku. Suamiku sangat gembira dan menelefon semua saudara mara untuk memberitahu perkara gembira itu. Kemudian, suamiku menyuruh aku untuk naik ke bilik untuk berehat. Dia mengatakan orang yang mengandung perlu banyak berehat. Selepas selesai mandi wajib dan solat, aku membaringkan diri atas katil. Aku berfikir sendirian. Firasat ku kuat merasakan yang itu adalah anak hasil hubungan ku dengan En Amir. Pabila En Amir memberitahu yang dia tidak mahu bertanggungjawab, aku tidaklah terlampau sedih. Ku tahu baginya aku cumalah pemuas nafsu nya. Namun, aku tetap bersyukur kerana telah dikurniakan seorang anak. Aku pasti suami ku akan menjaga anak ini dengan baik kerana die menyangka ini adalah anak nya…….

Subscribe to receive free email updates: