Coconut Fruit for health benefits

LESBIAN AYU

Sebenarnya punca aku menjadi seorang lesbian setelah aku kecewa bercinta dengan seorang lelaki, biarlah ku namakannya sebagai Ray. Selama dua tahun kami menyulam cinta, akhirnya aku mendapat perkhabaran yang Ray berkahwin. Pada waktu itu aku tersentak yang aku sebenarnya telah dipermainkan oleh Ray dan aku hanyalah menjadi pemuas nafsu Ray sepanjang kami bercinta. Ye lah, perempuan yang dibuat isteri itulah mestilah dijaga dan diperoleh kehormatannya.

Aku sedar, aku bukanlah perempuan yang baik.Sebelum aku bercinta dengan Ray, aku pernah menjadi mangsa perkosa. Aku tak sangka, pada saat dia putuskan hubungan, dia memberi alasan, aku bukanlah wanita suci dan tidak layak untuk dibuat isteri. Sedangkan cara aku kehilangan kehormatanku itu bukanlah dengan cara yang aku relakan. Aku pula manusia yang jujur dan agak naif, diawal percintaan aku berterus terang dengan Ray tentang status dara ku, pada mulanya dia boleh menerimaku seadanya. Tetapi dalam masa yang sama dia mengambil kesempatan atas diriku dan berjanji akan menikahi aku.

Setelah beberapa bulan perkahwinan Ray, dia mencari aku semula dengan alasan yang kononnya dia tidak bahagia, isterinya tidak pandai ‘melayan’ seperti aku. Isterinya enggan melakukan Blow Job dan mudah berasa malas untuk melakukan posisi Woman On Top. Aku berasa seperti agak kelakar tapi dalam masa yang sama aku bersyukur tidak lagi bersama Ray kerana dia adalah spesies lelaki kurang ajar kerana sanggup memburukkan isterinya dan mendedahkan rahsia perhubungan kelamin mereka suami isteri.

Aku menolak pelawaan Ray untuk menjadi ‘skandal’ nya, walaupun dia berjanji untuk menikahi aku, aku tahu dia berdusta. Aku menyakiti hati Ray dengan alasan, aku dah berjumpa dengan teman pengganti yang lebih 'SEDAP’.

Walaupun pada hakikatnya aku berkawan dengan tomboy/pengkid yang bernama Carl (padahal nama sebenarnya Kalijah) hahahha. Memang aku tahu sesiapa akan memandang serong apabila melihat aku berjalan bersama Carl, tak kurang juga kata-kata sinis yang dilontarkan “Apalah yang sedap sangat, USB PORT sama USB PORT, kalau USB PORT dengan USB KABEL sedap lah jugak”

Hahhaah tetapi mereka silap, mereka tidak tahu, dengan adanya alat bantuan sekas seperti Dildo dan Vibrator, kepuasan seks tidak semestinya boleh dicapai dengan pasangan.

Yang menyebabkan aku berasa sayang dengan Carl, setiap kali kami 'bercinta’ dia akan pastikan yang aku benar-benar puas walaupun dia tidak mempunyai 'sesuatu’ seperti lelaki lain, tetapi dia mempunyai keazaman untuk membuat aku benar-benar puas dan klimaks.Aku bandingkan Carl dan Ray, ternyata mereka terlalu berbeza, bukan sahaja seperti langit dan bumi, tetapi seperti 7 petala langit dan 7 petala bumi.

Percaya atau tidak, dengan Carl, dia berjaya membuat aku Terpancut kepuasan walaupun dia tidak mempunyai zakar seperti lelaki sejati. Sepanjang aku 'bercinta’ dengan Ray aku hanya merasai kepuasan dengan rangsangan klitoris(biji kelentit) tetapi apabila dengan Carl, baru aku tahu yang perempuan juga boleh klimaks melalui lubang pepek iaitu dari G-spot.

Lagi satu, Ray juga selalu terburu-buru manakala Carl lebih gentle dan selalu melakukan WarmUp/Pemanasan dengan lebih lama, membuatkan diriku benar-benar berasa dihargai.

Masih ku ingat, pada waktu itu aku dan Carl menonton video lucah dimana melibatkan Gang Bang Lesbian, didalam video itu salah satu dari mereka terpancut. Selang beberapa hari, Carl mengajakku berasmara di rumah sewanya, jika selama ini Carl selalu menggunakan dildo(zakar palsu) sewaktu melakukan seks bersamaku, tetapi kalau ini, dia membeli aksesori tambahan iaitu 'vibrator’ yang berbentuk rama-rama yang dibeli di atas talian untuk merangsang kelentitku.

Carl menjilat-jila kelentitku seperti biasa, dia sedut-sedut air yang ada dilubangku ahh.. berbeza sungguh dengan Ray, sedangkan Ray tak pernah menghisap pepekku begitu lama seperti Carl, kemudian dia pasangkan vibrator berbentuk rama-rama untukku,, ah,, pada mulanya tidak terlalu terasa, Carl tambahkan lagi speed.. oh baru aku terasa nikmatnya, Dalam masa yang sama, Carl menjolok-jolok lubangku dengan zakar palsu tanpa dia menyarung pada 'anu'nya. Aku berasa pelik, tapi dalam masa yang sama aku berasa kelainan dengan seks yang pernah aku lalui.

Tiba-tiba aku berasa puas di biji kelentit ku, Carl terus off kan vibrator tetapi dia terus menjolok lubangku dengan dildo,, aku berasa sungguh nikmat, Carl asyik bertanya adakah aku dah puas, aku hanya menjawab yang aku berasa sungguh sedap, dia bertanya lagi, adakah aku rasa nak terkencing. aku menjawab tidak.

Beberapa minit kemudian, aku dapat merasakan seperti hendak terkencing, dan aku minta Carl untuk berhenti, dia hanya meminta aku bertenang dan dia terus menjolok ku dengan lebih laju, aku berasa seperti betul-betul tidak tahan aku memang nak terkencing, kakiku mula terketar-ketar, aku tidak tahan lagi aku menjerit apabila aku merasakan satu kenikmatan yang tak terhingga, aku puas hingga terkencing . Aku tidak pernah berasa nikmat sama seperti itu ketika bermain dengan kelentit. Dalam kesedapan itu aku tak sedar aku menangis. Carl terkejut melihat aku menangis, kerana menyangkakan aku sakit.

Terus aku cium dan peluk Carl, dan mengucapkan jutaan terima kasih.

Kini, aku dalam dilema apabila keluargaku merancang perkahwinanku dengan anak kenalannya. Aku memberitahu Carl akan hal ini, Carl tidak memarahi aku, dia sedar perhubungan kami tidak akan ada akhirnya, jadi dia gembira jika aku hendak berkahwin, aku berasa sedih. kenapalah Carl bukan seorang lelaki?

Aku tak pasti jika lelaki yang bakal aku kahwini itu tidak mampu membuat aku puas sama seperti ketika aku bersama Carl. Itulah perkara yang aku takutkan walaupun dia mampu memberiku harta kekayaan, tetapi sejak aku kenal Carl, bagiku seks itu amat penting.

Kini aku hanya pasrah dan lihat dengan perjalanan takdirku apabila berkahwin nanti, Carl juga menasihati aku, didalam perhubungan seks, yang penting adalah komunikasi,aku dah berazam dan tekad aku akan memberitahu bakal suami tentang status daraku, dan apabila aku dan dia sah diijabkabulkan aku akan ajar dia cara membuat aku puas sama seperti Carl lakukan.

Aku tidak akan melakukan hubungan seks sebelum kahwin dengan lelaki itu.

Subscribe to receive free email updates: