Coconut Fruit for health benefits

Husna Part 1

Nama aku Husna. Aku berumur 22 tahun dan berasal dari selatan Malaysia. Tujuan aku mencipta blog ni adalah untuk menceritakan kisah hidup aku yang sedang aku alami sekarang. Aku terpaksa menceritakan semua ini hanya di blog kerana aku tak dapat ceritakan perkara ini kepada siapa2 yang aku kenali kerana ianya akan menghancurkan aku. Biarlah aku cerita sedikit sebanyak tentang diriku. Aku bekerja di sebuah syarikat penyelidikan swasta di Selangor. Aku ini boleh dikatakan sebagai wanita yang alim. Aku memang berpakaian sopan dan tidak pernah membuka aurat kepada sesiapapun. Aku juga rajin berbuat baik dan amalan ini diajarkan oleh ibu bapa ku.

Awal tahun 2016, aku dikahwinkan dengan pilihan orang tua ku. Aku memang setuju dengan jodoh yang di pilih oleh orang tua ku kerana aku rasa bercinta selepas kahwin memang lebih baik. Setelah berkahwin, aku berpindah ke selangor dengan suamiku. Suamiku juga boleh dikatakan alim. Kami beribadah bersama2 dan kami bahagia dengan rumah tangga kami. Suamiku tidak gelojoh. Selepas berkahwin, kami hanya berpegangan tangan dan bercium pipi. Suamiku ingin memberi peluang utk aku berasa selesa dengan nya terlebih dahulu. Kali pertama kami melakukan persetubuhan hanya lah selepas sebulan kami berkahwin. Kali pertama besetubuh, aku berasa sangat gementar kerana pertama kali aku membiarkan seorang lelaki untuk melihat tubuhku. Aku mengaku yang aku ini tidak lah cantik sangat. Kerana aku ingin menjaga adabku, aku tidak lah menjaga sangat badan dan rupaku. Aku cuma memiliki kulit yg putih dan kurus. Buah dada dan punggung ku tidak begitu pejal dan montok. Suamiku juga tidak terlalu hebat. Zakarnya tidak panjang dan agak kecil tetapi memandangkan aku masih dara, katika pertama kali zakarnya masuk ke faraj ku, ianya tetap sakit. lama kelamaan aku dapat menerima zakarnya dan dapat merasa nikmat bersetubuh. ketika habis bersetubuh, suamiku bertanya padaku adakah aku ok dgn konek nya yg kecik. aku katakan padanya yg itu bukan masalah. itu kerana selepas ini aku hanya akan bersetubuh dgn nya,sudah pasti faraj aku cuma akan biasa dgn saiz konek nya. JAdi, aku tetap dapat merasa nikmat tiap kali bersetubuh. Hendak dikatakan suamiku hebat di katil, tidak juga. Rutin kami selalunya sama. setelah bercium mulut, die akan menghisap tetek ku dan terus memasukkan zakarnya ke cipap ku dan setelah menghenjut beberapa kali, dia akan terpancut. Pada mulanya, aku x merasakan itu masalah kerana itu adalah tugas seorang isteri. Asalkan suami ku puas, itu sudah cukup bagi ku.

Kini bagiku, hidup aku suda cukup sempurna. Aku mempunyai suami yg baik dan kehidupan kami agak senang. Aku berasa cukup bahagia apabila dapat bersama suamiku. Pada satu hari, aku mendapat berita yang agak mengecewakan. Ketika itu hari sabtu. Suamiku memberitahu bahawa die terpaksa pergi ke Sarawak untuk seminggu. Dia bekerja dengan tnb dan terpaksa bekerja untuk projek baru disana. Aku berasa sedih kerana lagi 2 hari suamiku akan berangkat. Suamiku memujjuk ku dan mengatakan dia hanya akan pergi sekejap sahaja. Hari itu kami keluar berjalan untuk melepaskan rindu. Malah, kami melakukan hubungan malam tu. Sebaik sahaja selesai, suamiku kata dia ingin meminta sesuatu dariku.

“Sayang, abg nk mintak ssesuatu boleh?”
“apa dia abang?”
“Boleh x masa seminggu abg dekat sarawak, syg bg gmbr bogel syg dekat abg?”
terkejut akudengan permintaan suamiku dan terus aku bertanya,
“eh, nk wat apa bang?”
“ yela, nanti abg rndu syg kat sana. at least dapat tgk gmbr syg, boleh la ubat rindu sket.”
“nk ubat rindu saya faham tapi xkn la nk gambr bogel kot?”
“ apa salahnye syg?..kan abg je yg tgk. bkn org laen, suami syg jugak”
“saya takut la abg. nanti org len nmpk camne? kan malu kita”
“syg, xkn la abg nk bg org laen tgk gmbr syg”
“xnk la abg….”
terus muka suamiku bertukar. die nmpk sgt kecewa dgn jawapan aku. tapi nk buat macam mana. aku risau jika gmbr aku dilihat org laen sudah tentu air muka suami dan keluarga akan jatuh. tapi suamiku nmpak sgt kecewa dgn aku lantas terus membelakangkan aku dan tidur. aku terus rs bersalah dan berdosa. aku harus patuh perintah suamiku dan jika tidak, aku akan dikira derhaka. lantas aku memanggil suamiku,

“abg2……ok2. husna akan bagi”
terus suamiku berpusing menghadap aku,
“betul ni syg?” tanya die dgn tersenyum
“ye abg tapi abg janji abg kena hati2. jgn bg sapa2 tgk.”
“tentulah syg. nanti syg bg abg tiap2 hari ea”
“amboi….nape nk hari2 abg?”
“yela…abg nk tgk isteri abg pki baju n seluar dalam apa utk aritu.”
“ abg cuma nk tgk tu je?kalau cmtu, xyah la saya bogel. nanti saya cuma selak baju jela”
“ taw takpe. itu je pun yg abg nk tgk.”
“ok abg. nanti husna bagi”

keesokkan nya, aku menghantar suamiku ke KLIA utk berangkat ke sarawak. Sebelum berangkat, suamiku mengingat kan aku tentang gmbr yg die minta itu. Aku tersenyum dan katakan yg aku ingat akan jnji aku itu. ketika samapi dirumah aku berasa sedih kerana tinggal berseorangan tapi apa kan daya? suamiku harus bekerja.

pada hari isnin, sebelum pergi ke kerja, aku mengambil gmbr bogel ku untuk diberikan kepada suamiku. aku masih malu utk mengambil gmbr sebegitu jadi aku mengenakan pakaian lengkap ku dulu. aku memakai jubah dan tudung labuhku. kemudian, aku selakkan utk menampakan bra dan seluar dalam ku dan aku hantarkan ke suamiku. setelah beberapa minit, suamiku membalas gembira dan mengatakan betapa seksinya aku. aku cuma tersenyum melihat jawapan saumiku itu dan berangkat ke pejabat. aku ulangi mengambil gmbr aku itu utk hari selasa, rabu, khamis dan jumaat. namun, selepas tamat waktu lunch pada hari jumaat, aku dipanggil oleh majikan ku, En Amir ke pejabat nya. Aku tidak tahu apa yg berlaku selepas itu kan mengubah hidup aku seperti sekarang ini…….

Sampainya ke pejabat En amir, die meminta aku duduk di sofa bilik nya. Aku tidak merasakan apa2 yg pelik ketika itu. Setelah aku duduk, dia mengunci bilik pejabat nya dan duduk disebelahku. Aku berasa sedikit takut dan mula berfikir jika aku ada buat apa2 kesalahan baru ini…..

“En amir, kenapa panggil saya? saya ada buat salah ke?”
“ tak adalah. cuma saya nak bersembang dengan awak. saya kena lah amik tahu hal2 pekerja saya”
“ooooo……apa dia en amir”
“ saya dengar cerita awak baru jugak kahwin. macam mana dengan keluarga awak?”
“setakat ni alhamdulillah…..kami bahagia je”
“setahu saya awak ni mmg pekerja yang baik dan saya nmpk awk mmg seorang yg alim. awak pun mmg x prnh pki x sopan”
“itu mmg tanggungjawab saya en amir”
“tapi……saya ada benda nk tanya awak………….”
ku lihat en amir mengambil telefon bimbit nya dan membuka sesuatu. selepas itu, dia tunjukkan screen fon nya pada ku……muka ku menjadi pucat. entah bagaimana segala gmbr yg ku hantarkan pada suamiku ada di dalam phone en amir

“En amir!!!….macam mana en amir boley ada gmbr ni?”
“tadi awak pergi lunch, kan awak x bwk phone. masa tu saya je yg ada dekat ofis ni. pastu sy dgr fon awk berbunyi2. mula2, mmg sy biarkan tp bila dh asyik berbunyi, sy pergila tgk, mana taw ad emergency…..bila sy tgk,terus nmpk gmbr2 ni”
“En amir!!!!…encik x boley buat mcm ini. ini dh melanggar hak peribadi saya. sy nk En amir padam gmbr2 tu!!!!” kata ku dengan sgt mrh dan malu.

En amir kemudian nya menutup phone nya dan dimasukkan dalam poket.
“bertenang husna. jangan marah2 cmni…..nanti orang taw,susah”
aku sedar yg td aku meninggikan suaraku. aku cuba menenangkn diriku
“En amir nk apa sbnrnye?”
“mcm ni lah…biar saya tny awak. awk nak ke org laen nmpk gmbr2 awak ni?”
“tentulah saya xnk”
“ saya taw. awk ni dah lah org yg alim. suma org taw awk ni org yg bersopan dan menjaga adab. awak mesti xnk suami awak dan keluarga awak dapat malu”
“En amir!!!!…..encik nk ugut saya ke? nanti saya report dengan polis”
“btul tu….awk mmg boleh report dekat polis tapi saya cuma nk tanya awak. kalau gmbr ni tersebar dekat internet dan semua orang boleh tgk, termasuk keluarga dan org yg kenal awak, x de guna kan polis tangkap saya?….awak tetap akan dapat malu.”
aku terdiam….mmg btul ap yg en amir ckp.klu gmbr2 ni tersebar, aku xkn dpt hidup lagi. sudah pasti keluarga ku x kn terima aku lagi dan pasti suamiku akan mendapat malu. aku x dpt membayangkan ap yg akan terjadi nanti.

“ja..ja..jadi…….ap yg En amir nak sbnarnye?”
“biar sy tny awk…..awk nk x gmbr2 ni tersebar?”
“dah tentulah saya xnk!!”
“kalau begitu, pertama yg saya nk dari awak, saya xnk sape2 tahu yg sy ad gmbr2 awak ni…..ingat ye, kalau awak bgtaw polis, sebe;lum polis tangkap saya, saya akan sebarkan gmbr ni….setuju?”
“ba…baiklah”
“bagus2 tapi…bukan itu saja yg saya nk……”
“apa lagi yg En amir nk?”
“sbnyr nye lepas sy tgk gmbr2 awk……sy rs awk ni mmg lawa dan seksi. saya nk awk ikut apa saja perintah saya lepas ni…apa2 yg saya nk dr awk, awk kena bg…..awk xboleh menolak”
“apa maksud En amir saya kena bagi apa2 saja yg en amir nak?”
“x kn x fhm kot?…..maknanya, saya boley mntk apa2 je dr awk….saya boley mntk gmbr2 bogel awk dan klu saya nk awk tidur dengan sy pun, awk kena buat”
“maksudnye, en amir nk saya jadi hamba seks encik?!!!!”
“awk fhm pun”

terkelu aku…..permintaan en amir itu mmg melampau tapi aku bmerasa sangat buntu. jika aku x ikut permintaan nya, gmbr2 bogel ku akan disebarkan. tapi xkn la ku nk curang terhadap suamiku?itu dosa yg sgt besar……tapi aku tidak mahu mendapat malu…aku tidak tahu ap harus aku buat?

“Husna, saya taw awk perlukan masa untuk fikir…..saya akan bg peluang untuk awak pertimbangkan perkara ni. hujung minggu ni, awak fikir la masak2. kalau awak setuju dengan syarat2 saya, saya awak dtg awal hari isnin ni. saya akan tunggu…tapi klu awk x dtg, awk jgn salahkn sy. awk boleh keluar skrg”

aku balik ke meja kerja ku dengan langkah yg lemah. fikiran ku buntu sekali. ap yg harus aku lakukan…………………….

Subscribe to receive free email updates: