Coconut Fruit for health benefits

Husna Part 3

Aku memulakan kerja ku. Hatiku berdebar dengan apa yang telah ku lakukan di pejabat En Amir pagi tadi. Aku masih seperti tidak percaya yang aku telah berkelakuan lucah di depan seorang lelaki yang bukan suamiku.Malah, aku telah berjanji untuk menjadi seorang hamba seks.Setelah menyedari dosa yang telah ku lakukan, ku berisgtifar banyak2.

Pada pukul 9.20, ku lihat En Amir keluar dari pejabat nya dan datang ke meja ku. Die meminta aku masuk ke pejabatnya, ada kerja yang perlu disiapkan katanya. Aku tahu dia sengaja berkata begitu kerana tidak mahu menimbulkan rasa syak pada pekerja lain. Aku pun mengikuti dia ke pejabatnya.

Sampai di pejabat nya, En Amir menyuruh ku duduk di sofa dan mengunci bilik nya. Terus die duduk disebelahku dan memegang tangan ku. Ku relakan saja tangan ku di pegang.

“Fuh….lame jugak kita punya sesi penggambaran tadi. Saya tak sedar dah nak masuk waktu bekerja. Sebenarnya, saya tak puas lagi nk pegang2 badan awak.”

“Pegang saja lah En Amir……En AMir boleh buat apa saja pada saya, saya halalkan ”

Terus En Amir menyuruh ku menyelak baju dan kain kurung ku. Kini tangan nya bermain2 dengan buah dada ku dan cipap ku. En Amir teruskan perbualan nya sambil meraba2 aku…

“sebenarnya, saya tak sempat nak bagitaw rancangan saya dekat awak tadi…..mulai hari ini, saya nak awak datang awal ke keje supaya kita ada masa untuk buat sesi penggambaran, macam mana?”

“ saya setuju En amir…..saya akan datang awal mulai hari ini”

“bukan itu sahaja, mulai hari ini, awak akan balik lewat sebab saya nak nikmati tubuh awak pula pada masa petang. tak kan nak amik gambar awak je…..mesti saya nk lepaskan nafsu jugak”

“tapi En Amir……….”

“Apa yang tapi?!”

“Eh…..maafkan saya En Amir. Saya bukan nak lawan cakap encik. Cuma saya tak tahu macam mana nak terangkan kat suami saya…”

“Senang je……kata lah ini jadual baru…..mesti dia faham.”

“ermm…..baiklah En Amir.saya setuju.”

“bagus2….dah, sekarang awak balik ke meja awak. nanti orang syak pulak”

ku bangun dari sofa dan membetulkan baju kurung labuhku dan kembali ke meja ku. permintaan En Amir itu masih bermain2 di fikiran ku…..bukan sahaja tubuh badan ku bakal di ratah olehnya malah die mahu aku menipu suamiku………. Aku tidak dapat menumpukan perhatian langsung dalam kerja ku. Tahu2 saja sudah masa makan tengahhari. Aku terus bergerak ke surau untuk solat Zuhur. Aku tidak ada selera untuk makan dan pergi ke kawasan rehat di pejabat ku. Aku duduk keseorangan sambil memikirkan nasib ku. Lamunan ku terhenti pabila ku terima panggilan telefon dari suami ku. Rupanya suami sudah sampai ke KL dan dalam perjalanan pulang ke rumah. Setelah berbual seketika, ku teringat arahan dari En Amir lalu ku ceritakan pada suamiku. Mungkin nasib ku baik, suamiku mengatakan yang die faham yang itu adalah keadaan kerja dan aku harus mengikut masa yang ditetapkan. Dalam hati ku, ku berasa sangat berdosa kerana menipu dan mencurangi suamiku tapi aku berasa sedikit lega, kerana aku dapat laksanakan arahan En Amir. Entah apa akan terjadi sekiranya suami ku x setuju dan ap yang En Amir akan lakukan.

Beberapa minit selepas tamat waktu makan, En Amir memanggil ku semula ke pejabatnya. Di pejabatnya, ku lihat En Amir sedang duduk di kerusi kerja nya. Selepas menyuruh ku mengunci pintu, die menyuruh ku untuk duduk di riba nya. Tanpa segan silu aku menurut perintah. Aku ingin belajar untuk tidak malu di depan En Amir kerana ku tahu itu yang dimahukannya. Selepas ku duduk, tangan kanan nya terus merangkul pinggang ku dan tangan kiri nya meramas2 buah dada ku dari luar baju. Ku cuma mengukir senyuman pada En Amir.

“Kenyang makan tadi?”

“ Saya tak makan pun encik. Saya tak ada selera”

“Eh…..mana boleh macam ni. Awak kena makan. Baru ada tenaga nak layan saya.Lagipun, saya nk awak tambah berat sikit. Buah dada dan punggung awak dah lah x mantap sangat. Awak kena berisi sikit. Baru lah saya rasa puas. Lepas ni saya tak nak awak skip lunch lagi.”

“Baik En Amir…saya janji saya akan tambah berat saya lagi.”

“bagus…sekarang saya nk awak tgk sesuatu…”

En Amir membuka laptop di meja nya dan membuka satu folder bertajuk ‘Husna’. Rupanya didalam itu terdapat gambar2 yang diambil olehnya pagi tadi. Dia menyuruh ku melihat gambar ku sendiri. Muka ku menjadi merah padam akibat malu. Aku merasakan diriku sangat jijik sekali. Lebih2 lagi pabila ku melihat wajah ku yg membuat wajah ghairah. Aku kini duduk di riba sambil menbelakangkan En Amir. Sambil ku melihat gambar2 ku, die meramas2 kedua2 buah dada ku. Entah bagaimana, aku merasa kesedapan pabila di ramas2 begitu. Mungkin kerana aku sedang diransang dan sambil melihat gambar bogel ku sendiri, aku merasakan nikmat yang amat sangat. Ku dapat rasakan benjolan zakarnya tepat berada di cipap ku. Sedar x sedar, aku menggerakkan punggung ku di atas riba En Amir dan sekali sekala ku lepaskan desahan manja. En Amir juga makin rakus meramas buah dada ku.

“Awak terangsang ke Husna?”

“ Ye encik….saya rasa sangat teransang”

“Mesti awak nak lebih dari ni kan?”

“Ye encik……saya nak lebih…..”

“Sabar dulu…sekarang keadaan x izinkan. Awak sambung keje dulu tapi nanti lepas sume pekerja lain sudah balik, datang ke pejabat saya”

En Amir melepaskan tangan nya dari buah dada ku dan ku bangun dari ribanya. Ku membetulkan baju ku dan berjalan balik ke meja ku. Ku tak sangka yang aku boleh teransang dengan apa yang dilakukan oleh En Amir tadi. En Amir seolah2 sudah tahu kelemahan ku. Kini aku tidak lagi terfikir tentang suami ku. Malah aku tidak terfikir tentang halal atau haram. Aku cuma tidak sabar untuk bermesra dengan En Amir sebentar nanti. Ku asyik melihat jam, mengira waktu tamat kerja.

Kini sudah pukul 6. Kawan2 kerja kusudah pulang. Aku memberitahu mereka yang aku akan pulang lambat kerana ada banyak kerja. Setelah semua orang pulang, aku ters menuju ke bilik En Amir. Selepas masuk ke pejabat, kulihat En Amir sedang menyediakan kamera video nya. Nampaknya dia ingin merakam perbuatan kami nanti. Aku tidak kisah dengan semua itu. Mungkin aku sudah terbawa dengan nafsu tapi aku teringat yang aku belum solat asar. Aku tahu aku bakal membuat dosa tapi aku tidak mahu menanggung dosa tidak solat. Aku meminta keizinan dari En Amir dan die membenarkan. Setelah selesai solat, aku menuju ke bilik nya. Selepas aku masuk, die menyuruh aku datang dekat. Kemudian dia merangkul pinggang ku dan mengucup mulut ku. /Ku membalas ciuman En AMir itu dengan penuh manja dan aku memeluk leher nya. Entah dari mana aku dapat keberanian sebegitu. Selepas berciuman, En Amir membuka seluarnya dan menunjukkan zakarnya pada ku. Ku terkejut dengan zakar yang sangat berlainan dari suamiku itu. Zakar En Amir sangat besar dan panjang hingga ku kini sedar yang zakar suamiku tersangat lah kecil….

“Nape awak nampak terkejut sangat Husna?”

“Bukan apa encik..cuma saya terkejut, zakar encik sangat lah besar”

“Mane ade. biasa2 je…..suami awak punya mesti lebih kurang macam ni kan?”

“ Tidak En Amir……bila banding dengan zakar encik, suami saya punya sangat lah kecil”

“Haha……kesian awak tapi jangan risau, lepas ni awak akan selalu dapat rasa zakar saya ni”

Sedar tak sedar aku sudah memperkecilkan suamiku. Sebagai seorang isteri, aku tidak seharusnya membuka aib suami ku. Kini En Amir pasti akan ketawakan suamiku. En Amir kemudian duduk di sofa dan menyuruh ku melutut di depan nya.

“Sekarang saya nak awak hisap konek saya”

“ Maafkan saya En Amir. saya tak tahu cara nya. Dengan suami saya pun, saya tak pernah buat.”

“ Kenapa lah awak ni semua benda tak tahu…..takpela. nanti saya akan tunjuk dekat awak. sekarang cuba awak hisap macam mana awak hisap aiskrim”

Aku cuba membayangkan zakar En Amir seperti aiskrim dan menjilat zakarnya. En Amir pula sedang merakam aksi ku dengan kamera video nya. Aku dapat lihat wajah En Amir yang kesedapan. Pasti dia seronok kerana dapat merakam aksi seorang perempuan alim menghisap zakarnya. Zakarnya makin lama makin mebesar dan ku dapati makin sukar untuk aku menghisap zakarnya. Kini koneknya suda keras dan aku cuma dapat memasukkan hanya separuh ke dalam mulut ku. Selepas puas dengan hisapan ku, dia menyuruh aku berdiri. Kini dia menyuruh aku membuka pakaian ku tanpa menganggalkan tudung ku. Aku berdiri dihadapan nya dengan bertudung labuh tapi berbogel. En Amir meletakkan kamera nya di stand. Kemudian dia menyelak tudungku dan menghisap buah dada ku dengan rakus. Tangan nya pula meramas2 punggung ku. Ku merasakan nikmat yang teramat sangat. Tidak pernah suamiku berbuat begitu padaku. Setelah puas menghisap dada ku, dia menyuruh aku mengangkang sedikit dan menjilat faraj ku. Rupanya banyak nikmat seks yang aku tidak dapat dari suamiku. Perasaan pabila faraj ku dijilat sangat lah nikmat. Tanpa ku sedar aku melapskan desahan2 manja dan meramas2 sendiri buah dada ku. Selepas itu,dia mennyuruh ku menonggeng ke arah nya. Kini En Amir dapat melihat jelas faraj dan juburku. Ku lebih terkejut apabila En Amir mula menjilat jubur ku sambil meramas2 punggung ku. Benda seperti ini pasti tak akan dilakukan oleh suami ku. Suamiku seorang yang alim dan dia tahu yang haram untuk menyentuh jubur ketika bersetubuh. Tapi entah kenapa aku berasa sungguh nikmat ketika En Amir berulang2 menjilat di antara faraj dan jubur ku. Akhirnya ku mencapai klimaks untuk kali pertama dalam hidup ku. Lututku menjadi lemah dan ku terduduk di lantai. En Amir hanya tersenyum memandang ku dan membiarkan aku seketika untuk mengambil nafas.

“Awak dah capai klimaks ke?”

“Ye encik…..saya tak pernah rasa begini sedap”

“Haha….kesian awak. Mesti suami awak tak pandai puaskan awak. Takpe…..biar saya puaskan awak”

En Amir mengangkat ku dan menyuruh ku baring di atas sofa. Dia suruh aku mengangkang dan dia mengambil tempat dicelah kangkang ku. Ku sedar masanya dah tiba. Sekarang faraj ku bakal ditusuk dengan zakar yang bukan milik suamiku tapi itu semua aku lupakan. En Amir meletakkan zakar nya ke bibir faraj ku dan cuba menolak masuk. Aku menjerit kesakitan kerana faraj ku masih tidak biasa dengan zakar EN Amir yang besar. En Amir menyedari perkara itu dan cuba menusuk ku dengan perlahan-lahan. Ambil masa juga kerana faraj ku tidak biasa dan ku masih merasa sakit tetapi cuma sebentar selepas itu, kesakitan itu bertukar menjadi nikmat dan En Amir dapat memasukkan sepenuhnya zakarnya ke dalam faraj ku. Akibat terlalu nikmat, aku sekali lagi mencapai klimaks. En Amir membiarkan zakarnya dalam faraj ku dan mencium mulut ku. Ku membalas ciuman nya dengan penuh manja. Sesekali dia menghisap buah dada ku untuk membangkitkan semula nafsuku. Setelah aku bersedia kembali, En Amir memulakan tujahan zakarnya. Tiap kali zakarnya berlanggar dengan dinding farajku, terasa bagai ada kejutan elektrik. Aku berasa sungguh sedap.

“Macam mana Husna? sedap?”

“Sedap nya Encik…….ya allah, saya x pernah rasa nikmat begini……ahhhh……ahhh……”

“Konek sape lagi sedap, saya ke suami awak?”

“En Amr punya….ahhh…ahhh”

“Betul ke ni?”

“Demi tuhan, memang En Amir punya lagi sedappp…..ermmm….arghhh”

Aku tidak sangka ayat sedemikian boleh keluar dari mulutku. Tidak lama selepas itu, En Amir mengeluarkan zakarnya dan duduk di sofa. Dia menyuruh aku untuk duduk di atas nya. Setelah ku halakan zakarnya ke farajku, ku tekan badan ku hingga seluruh zakarnya masuk ke faraj ku. Dengan hanya berbuat begitu aku hampi mencapai klimaks. Aku kemudiannya menghenjut tubuhku turun dan naik. Semenjak aku berkahwin, ini lah kali pertama aku dapat membuat posisi begini dan tenyata amat nikmat. Kini aku suda mendapat klimaks ku yang ketiga. Lutut ku menjadi sangat lemah. Aku tidak pernah mendapat klimaks, ini kan pula 3 kali berturut-turut. Melihat aku yang sudah lemah, En Amir mengangkat aku dan membaringkan ku semula di sofa dan kembali menghenjut ku. Walaupun sudah lemah, tapi aku masih terasa nikmat disetubuhi En Amir. Ku lihat En Amir melajukan dayungan nya…..

“Husna……saya nak pancut dah ni. Saya nak pancut dalam cipap awak boleh?”

“Errmmm…ahhhh…….boleh En Amir…….ahhhh……saya halalkan……..aaaahhhhhh”

Seketika kemudian, En AMir memancutkan air mani nya. Aku juga mencapai klimaks ku sekali lagi. Ku dapat merasakan hangat air mani En Amir memenuhi farajku. Mataku terpejam kerana kesedapan yang melampau dan badan ku bergetar. En Amir mengeluarkan zakarnya dan membiarkan aku terbaring di sofa. Walau pun maaku terpejam, aku dapat merasa En Amir sedang berdiri disebelahku dan sedang merakam kan keadaan tubuhku sekarang ini. Aku sudah dapat agak apa yang sedang dirakam oleh En Amir. Pasti terpapar wajah seorang wanita yang bertung labuh tapi sedang berbogel dan sedang baring kekejangan. Ini lah imej yang mampu menghancurkan hidupku jika tersebar tapi ketika itu, aku terlampau kesedapan hingga tidak dapat berfikir waras.

Setelas ku berasa agak tersedar, aku membuka mataku. Jam kini sudah menunjukkan hampir pukul 7 petang. Ku lihat En Amir sudah memakai semula baju nya dan sedang mengemas kamera nya. Tersedar aku sudah bangun, dia duduk di sofa dan menyuruh ku memakai semula baju ku. Baju ku yang berselerak di lantai ku pakai semula dan ku membetulkan tudung ku. Setelah siap berpakaian, En Amir menyuruh ku duduk di ribanya. Tangannya pula merangkul pinggangku dan sesekali meramas2 punggung ku….

“Macam mana tadi Husna, sedap?”

“Sedap sangat encik……tidak pernah saya rasa senikmat ini” kataku sambil tersenyum.

“Bagus lah……. Lepas ni, ini lah yang kita akan buat setiap hari. Pagi, kita akan buat sesi penggambaran dan petang pula, saya akan ratah badan awak”

“Baiklah En Amir…..Saya akan ikut arahan En Amir”

En Amir kemudian membenarkan ku pulang. Sebelum pulang, kami berciuman dan berpelukan mesra. Dalam perjalanan pulang ke rumah, aku sedar sesuatu. Seluar dalam ku terasa sangat basah. Jadi aku berhenti di sebuah stesen minyak dan ku masuk ke tandas. Rupanya kebasahan itu adalah dari air mani En AMir yang mengalir dari farajku. Terus aku membasuh faraj dan seluar dalam ku. Aku bimbang suamiku akan ternampak kesan di seluar dalam ku. Kepala ku juga pening, bagaimana aku ingin berdepan dengan suamiku. Aku bimbang suamiku dapat mengesan apa yang telah aku lakukan. Sampai sahaja di rumah, suamiku menyambut ku mesra. Nampaknya suami ku tak dapat mengesan yang aku telah berzina dengan majikan ku tadi. Ketika aku samapai dirumah, sudah hampir pukul 8. Jadi aku beritahu suamiku yang aku masih belum sembahyang Maghrib dan ingin mandi dulu. Hatiku lega kerana suamiku tidak syak apa2 dan aku dapat gunakan masa itu untuk bersendirian. Dapat lah aku membasuh seluar dalam ku dan mandi untuk menghilangkan bukti. selepas mandi, aku makan malam dengan suamiku. Aku masih berasa rindu dengan suamiku dan gembira dapat berbual dengan nya tapi pukul 9, aku suda minta diri untuk tidur. Aku memberi alasan pada suamiku yang aku masih tidak biasa dengan jadual baru ku dan agak penat. Mujur suamiku memahami dan membenarkan aku masuk ke bilik. Sampai aku ke bilik, aku tidak terus tidur tapi aku menyelak baju tidur ku ke atas dan mengankang di atas katil. Sebenarnya faraj ku terasa sakit dan kebas. Mungkin kerana zakar En Amir yang sangat besar. Ketika mengangkang di atas katil, baru lah kurang sikit sakitnya tapi ku sedar aku tidak boleh berbuat begitu terlampau lama. Ini kerana suamiku ada dirumah dan kalau die masuk kebilik, mesti dia akan pelik dengan perbuatan ku. Sudah ku rasa sakitku berkurangan, aku menutup kakiku dan cuba untuk tidur. Aku memang rasa sangat letih. Mana tak nya, ini kali pertama aku mancapai 4 klimaks dalam masa sehari. Walaupun nikmat bersetubuh dengan En Amir, aku masih rasa sangat berdosa. Aku sudah berzina dengan orang lain dan menduakan suamiku. Aku masih berharap En Amir dapat melepaskan ku dan aku dapat berhenti dari mebuat dosa tapi selagi En Amir belum puas, sudah pasti aku perlu mengikut segala kehendak nya. Aku masih keliru dan tidak tahu adakah aku mampu untuk menghadapi hari2 yang mendatang.

Subscribe to receive free email updates: