Coconut Fruit for health benefits

Husna Part 13

Melihat kehangatan hubungan seks di balik En Amir, perlahan-lahan aku berundur. Aku keluar dari pejabat semula dan kembali duduk dalam kereta. Tanpa di kawal, air mata ku mengalir deras. Perasaan ku bercampur-campur diantara cemburu, marah dan malu. Setelah 15 minit aku menangis, aku beristigfar. Hati ku kembali tenang, apabila berfikir mungkin En Amir bakal melepaskan aku. Mungkin ini petanda buat diri ku supaya kembali dekat pada tuhan dan menjadi isteri yang solehah kepada suami ku.

Tepat jam 8 pagi aku kembali ke pejabat. Waktu itu rakan-rakan sekerja ku sudah berada di office kebanyakannya. Rakan-rakan ku menyambut ku mesra kembali ke pejabat. Disamping mereka menanya kabar ku dan bayi kecil ku, ternyata kebanyakan mereka terperanjat dengan perubahan imej ku. Siapa sangka seorang yang sentiasa berjubah longgar sebelum ini berpakaian satin sendat pula harini. Aku tidak menjawab persoalan mereka tentang imej ku. Aku hanya tersenyum malu didepan mereka, jauh di lubuk hati ku terselit perasaan sesal kerana mengubah penampilan ku. Dalam ramai-ramai kawan ku, aku rasa agak jangal apabila bertentang mata dengan Kelvin. Mungkin disebabkan provokasi ku terhadap suami ku mengenai Kelvin pagi tadi ataupun disebabkan renungan Kelvin yang asyik menjeling dada ku membuatkan aku rasa tidak senang hati.

“Selamat kembali Husna..” tiba-tiba En Amir menegur ku dari sebalik rakan-rakan ku.

“Dalam pukul 9 pagi nanti masuk pejabat saya ya..” tambah En Amir lagi sebelum berlalu pergi ke toilet.

Setelah kawan-kawan ku bersurai dari tempat ku, aku membuka email pejabat ku.  Lebih 300 e-mail yang tidak dibuka lagi sejak aku bercuti panjang.  Aku membaca satu-persatu email itu. Antara yang menarik perhatian ku adalah email pemberitahuan tea lady baru pejabat. Namanya Kalsom, dalam email itu disertakan gambarnya sekali. Ya makcik ini la yang ku lihat diliwat dia En Amir tadi. Aku masih terbayangkan tubuhnya yang  tua dan chuby itu bergoncang kuat dirodok ganas oleh En Amir. Sedang aku membaca email-email ku tiba-tiba telefon pejabat ku berbunyi.

“Boleh datang bilik saya sekarang” suara En Amir kedengaran dibalik corong telefon ku.

“Baik lah En Amir..” Jawab ku.

Aku bergegas ke bilik En Amir. Baru ku sedar aku terlalu leka memikirkan tea lady baru itu sehingga tidak perasan jam sudah 9.15pagi. Aku berjalan cepat menuju ke bilik En Amir,namun pakaian sendat ku membataskan pergerakan ku untuk lebih cepat. Aku pasti ada mata-mata yang memerhatikan lengok pungung ku yab montok disebalik kain sendat satin ini, namun aku tidak pedulikan itu kerana bimbang En Amir marah. Sampai sahaja di muka pintu, En Amir menyuruh ku masuk dan mengunci pintu. Aku gugup, adakah dia masih berminat dengan aku atau diamahu melepaskan aku?

 "Harini sampai pejabat pukul berapa?“ tanya En Amir.

“Kul 8pagi En Amir…” Bohong aku.

“Dah pandai tipu?!!” tanya En Amir dengan suara sedikit meninggi.

“Maafkan saya En Amir..” jawab ku ketakutan. air mataku sudah mengalir kerana ketakutan.

“Pangilkan Kak Som..” Ku dengar En Amir bercakap di gangang telefon.

Seketika kemudian Tea Lady mengetuk pintu bilik En Amir. Aku membuka pintu dan membenarkan makcik itu masuk sebelum mengunci balik pintu itu mengikut arahan En Amir. Kak Som terus menuju kepada En Amir, dan duduk diatas riba En Amir. En Amir terus meraba-raba tubuh montok Kak Som sambil mencium mulutnya didepan ku seolah-olah aku tidak wujud didepan mereka. Tangan kanan En Amir asyik meramas-ramas dada Kak Som dari luar baju sambil tangan kirinya meramas-ramas bontot Kak Som. Ternyata tubuh badan Kak Som lebih curvy dari aku. En Amir kelihatan sangat bernafsu mengomol Kak Som lebih dari ketika dia mencumbui ku. Hampir  5 minit mereka bercumbu didepan ku sebelum En Amir berhenti dan memperkenalkan Kak Som pada ku.

“Perkenalkan Kalsom, dia kekasih saya sekarang..” Jelas En Amir.

“Tapi Husna masih hamba seks saya..pelacur saya..alas kaki saya..paham??” Tambah En Amir lagi.

Aku tergamam bila En Amir menjelaskan perkara itu depan Kak Som. Kak Som tiba-tiba bangun dari riba En Amir, dia menghampiri ku sebelum memeluk ku dari belakang. Aku kaku kerana masih terperanjat kemudian En Amir berdiri menghampiri aku sebelum membisikan sesuatu kepada ku.

“Maksudnya kekasih saya juga adalah tuan awak mulai harini..kalau tak nak gambar awak tersebar, ikut cakap kami ya pelacur tak guna..” bisik En Amir.

Aku sedih, menangis namun tak melawan. Kak Som meramas buah dada ku sekuat hatinya sambil dirakam En Amir. Aku terasa sangat sakit dengan ramasan Kak Som, Namun aku sedaya upaya menahan diri dari menjerit kerana bimbang didengari oleh rakan-rakan ku diluar. Puas meramas, Kak Som menolak ku hingga terjatuh ke lantai. Aku cuba bangun namun Kak Som menahan ku pada posisi melutut didepannya. Kak Som Kemudian memicit hidungku dengan kuat memaksa ku membuka mulut untuk bernafas.

“kahhhaaaakkkkkk..puihhhh…puihhhh” Kak Som meludah kedalam mulut ku berdas-das sebelum dia memaksa ku menelan kahaknya.

Aku tiada pilihan lain melainkan terpksa menelan kahak orang tua itu. Aku terasa sangat hina sekali diperlakukan begitu. Ku rasa kahaknya agak pekat dan menjijikan ketika menelan air liurnya.Kak Som dan En Amir hanya mentertawakan  aku sambil menghina aku.

“Hahahaha..Bes la buli pelacur u sayang..” kata Kak Som pada En Amir.

“Ko jangan berani buang air liur aku mangkuk Jamban..” hina Kak Som lagi pada ku.

“Petang nanti kita dera dia lagi ya sayang..dia suka kene dera.."Balas En Amir

"Ok perempuan murahan, ko boleh berambus sambung buat keje..” tambah En Amir lagi.

Aku keluar dari bilik dalam perasaan penuh kehinaan. Adakah ini balasan ku kerana memperhambakan suami ku sendiri? Aku menyesal….

Subscribe to receive free email updates: