Coconut Fruit for health benefits

Dlm kelas dgn amoi

Pada suatu hari, mak ayah aku kene gi kl awal awal so diaorg drop aku kat sekolah pada waktu mmg betul betul awal iaitu 6;05 (sekolah aku biasa org mari pukul 7:15)

So aku pergi ke kelas dan buka lampu niat aku hanya untuk tido,tpi dlm 30 saat aku tiba di kelas amoi kelas aku nama mily

Tinggi dia mcm 165cm saiz badan mantap tk gemuk tk terlalu kurus mmg body goal di katakan dan saiz kopek tak berapa besar mcm baru nk membentuk bulatan

Oh lupa waktu tu aku berumur 14 thun form 2 ketika itu paham paham la kopek budak perempuan besar mana time tu. So si mily ni sangat rapat dgn aku dlm kelas dan duduk di hadapan ku. Ketika memakai baju uniform sklh aku selalu stim ternampak slalu singlet kadang kadang sport bra dan suatu hari ketika kami memakai baju pj aku ternampak puting dia dan kantoi dia tk memakai bra

Ok sambung tkdi dia tiba di kelas aku pon terkejut kerana waktu ini terlalu awal dan dia pon kata yg dia setiap hari dtg awal mcm ni. Selang lama kemudian waktu aku nk lelap dia menahan aku dan suruh ajar aku subjek math yg baru belajar smlm dia tk paham beberapa bab. Aku pon berkata ok dan berkata ada syarat.. Syarat dia kau blowjob konek aku. Aku hanya bergurau gitu tpi muka dia mcm srs dan kata ok aku pon fikir dia hanya bergurau jugak

Dlm pukul 6:25 aku siap ajar dia subjek dia tk faham maklum laa aku pandai math dlm kls tu. Abis tu mily bangun dan tutup pintu dan tingkap. Aku bertanya apa kau buat haa dia bls nk blowjob kamu laa dh janji kan so aku tutup la semua risau org nampak maa.

Aku terkejut aku berkata kau srs ke ni. Dia terus ke aku dan buka zip seluar aku dan dia agak terkejut tgk besar mana pele aku dia terus kulum kulum kulum sampai aku pamcut di dalam mulut dan muka nya

Kelihatan ketika itu dia sangat horny dia terus selak kan kain nya dan dia tidak memakai seluar dalam dan ternampak lah burit amoi yg putih merah jambu ada bulu sikit je bru nk tumbuh. Aku slow slow angkat baju dia sampai dia hanya pakai sport bra nya saja dan dia menangal bra dia.. Puting pon merah jambu mmg grrrrr abis aku ketika itu. Aku slow slow masuk kan pele aku dlm burit nya slow slow aku henjut kelihatan dia sakit + nikmat lama kelamaan dh boleh main secara laju

Ketika aku dogy dia kelihatan dara dia dh pecah aku peduli kan aja dan aku pancut di atas perut nya. Dan jam kelihatan 6:55 aku cpt cpt ambik kain buruk lap air mazi dan dara di atas lantai sampai hilang

Mulai saat itu ketika dlm kelas waktu tkd org peduli aku zap cekup, picit kopek dia pgg pgg ramas ramas, dan bermain dgn burit dia

Dia pon slow slow main pele aku dlm kls

Subscribe to receive free email updates: