Coconut Fruit for health benefits

Sanggup Ganti Tempat Ayah sbg Suami emak

Abang mintak ampun sgt?abg janji lepas ni tk buat lagi..!tolong jgn bagitau ayah..abg merayu dekat emak ..

Nama aku azim berasal dari Gurun Kedah,berumur 25Tahun.kerja syarikat binaan wiring/aircond Gaji sebulan RM3,240 sebulan,termasuk Elaun & Ot ..Aku Anak sulung dari 5 beradik .ayah aku kerja pemandu Lori kontena menghantar brg merata negeri, kadang2 seminggu tk balik,tak tentu masa.ayah jarang ada masa untuk kami.sibuk dgn kerja dn isteri baru,bnyk masa dirumah sana rumah sini cuma hantar duit belanja saja .

Memang tk dak masa nak berduaan dgn emak .aku kasihan tgk emak aku sedih menangis sendirian dlm bilik.kebetulan cuma aku saja dirumah .aku masuk kebilik duduk tepi emak tanya sebap menangis .mulanya emak tk nak ceritakan akhirnya Emak luahkan segala yg terbuku di hatinya..aku mengusap lembut rambut emak.smbil memujuk ,aku berkata “siapa kta emak dh tua,siapa kata emak tk cntik, kecut semua.? depa tk tau emak cantik mcm bidadari syurga ,umur tua tapi nmpk muda mcm 30-an ,badan seksi,idaman setiap lelaki .org yg kata kat emak tu memang buta” kata emak “Anak emak ni saja nk bg sedap hati emak kan?Tk pyh la Emak sedar diri ,emak dh tua mana ada org teringin,Ayah pun tk mau tmbh org lain,Merapu hang ni"emak senyum tgk aku,aku angkt tgn 5jari “Sumpah Demi ALLAH emak memang cantik ,seksi ..kalau abg bohong abg mati,“emak berdiri ambil kain tuala yg disangkut dkt dinding Tutup dri pinggang smpai lutut .Emak Londeh kain batik yg dipakai lempar atas katil,sekali dgn kain baju yg nak basuh,kata emak"ckp siapa yg teringin kat emak tunjuk mak nk tgk,"smbil berjalan menuju ke dapur,Aku memuji Kecantikan emak tetek yg besar,Punggung besar,bgtau kLau aku jd laki emak hari2 aku romen,Emak gelak smbil msuk dlm bilik air, emak sangkut tuala dkt paip air buka air paip ,pintu tk tutup nmpk semua dgn jelas,Emak mengosok seluruh badan dgn sabun,Smbil diperhatikan aku,aku londeh seluar terus masuk bgtau nk mandi sekali ,dh lama tk mndi dgn emak,emak gosokkan sabun satu bdn aku, smpai dkt kote emak picit2 btg kote ,smbil berkata "sat ja besar anak emak dulu msa sunat baru besar ibu jari sekarang besar lengan emak dh"Aku diam biarkan kote aku diuli tgn emak,Emak tanya pernah tak aku melancap,aku gelengkan kepala ,ckp tk tau mcm mna lancap,Emak lurutkn kote kebwh,gerakkan tgn keatas naik turun berulang kali,smpai satu masa seluruh tubuh aku merasa kejang,kote aku tegang mcm nk meletup,Akhir skali aku terpancut 6das sperma penuh tgn emak,,Siap mandi kami keluar jalan ke bilik,Aku peluk emak dri blakang tarik kain kebwh,pegang kote gesel dkt Lurah Lembap Satu tujahan keras terus masuk dlm syurga tempat aku dilahirkan dulu.emak terkejut dgn tindakkan aku cuba melawan tapi pelukan aku kuat .akhirnya pasrah dirinya dinodai anak nya sendiri,Sorong tarik kote dlm burit kembung emak memang sedap ,Tak ingat dunia,Tak sampai 30 minit hayun aku rasa dh smpai masa,hentam laju2 dlm lubang tekan dlm2 tembak air mani penuh lubang burit emak ,rendam kote sampai betul2 kecut,, emak mengugut nk bgtau ayah bila ayh blik nti,Aku merayu pujuk emak jgn bgtau sesiapa pasal ni .aku sanggup buat apa pun untu emak .. Kad bank bg emak pegang,Semua milik emak abg janji abg jaga emak syg emak layan emak mcm pemaisuri,Abg cintakan emak hanya emak seorang dlm hidup abg

Subscribe to receive free email updates: