Coconut Fruit for health benefits

Kak Zah

Baru-baru ini aku mendapat panggilan telefon daripada Kak Zah. Kak Zah merupakan salah satu daripada customer aku dulu. Kali terakhir aku berjumpa dengan dia semasa perkahwinan anak perempuan dia, Sarah, 4 tahun dulu. Katanya ada satu perkara penting yang dia nak bincang dengan aku. Dia menjemput aku ke rumahnya di Damansara Perdana. Umur Kak Zah sudah mencecah 40 tahun tapi dia pandai menjaga badan. Lagi pula, dia cuma mempunyai seorang anak iaitu Sarah. Jadi, tubuh badannya sangat terjaga; ditambah pula dia mempunyai raut wajah yang sangat ayu. Sarah saling tak tumpah seperti ibunya. Dia sangat comel dan tubuhnya juga sangat mantap.

Setiba aku di rumah Kak Zah, dia menjemput aku minum. Setelah setengah jam berborak, Kak Zah mula bercerita pada aku. Sebenarnya ia bukan masalah dia, tetapi masalah Sarah. Kak Zah runsing kerana Sarah belum mengandung lagi. Aku bertanya samada suami Sarah selalu meniduri dia. Kata Kak Zah, dia sudah bertanyakan soalan serupa kepada anaknya itu. Menurut Sarah, suaminya menjamah tubuhnya hampir setiap malam, dan setiap kali itulah dia memancutkan benihnya ke dalam pantat Sarah.

Selanjutnya aku bertanya samada Sarah dan suaminya sudah berjumpa doktor. Kata Kak Zah, ujian doktor membuktikan bahawa Sarah sangat subur. Aku terkedu seketika.Kalau begitu, kataku, tentu suami Sarah mandul. Kak Zah cuma mengangguk lemah. Jadi aku bertanya lagi, kenapa Kak Zah memanggilku. Dengan suara bergetar, Kak Zah berkata:

“Kak Zah nak minta satu benda daripada you… Berat rasanya Kak Zah nak cakap…”

“Cakaplah, Kak Zah… Apa-apa yang saya boleh bantu, saya akan bantu…”

“Kak Zah… Kak Zah… Kak Zah nak you tolong buntingkan Sarah… Tolonglah…”

“Kak Zah!!! Kak Zah dah fikir habis-habis ke? Bagaimana pula dengan Sarah???”

Rupa-rupanya Kak Zah dah berbincangkan hal ini dengan Sarah sejak setahun lepas. Inilah saja caranya

Sarah untuk mendapat zuriat dan Kak Zah mendapat cucu. Aku terkedu lagi.

“Baiklah, Kak Zah, kalau itu yang Kak Zah mahukan. Cuma…”

“Cuma apa??? Tolonglah Kak Zah… Tolonglah Sarah…”

Aku mengangguk bersetuju. Kacau jiwa aku memikirkan soal ini. Tapi nafsu aku mula panas sejak tadi kerana Kak Zah hanya berseluar pendek. Geram juga aku menatap paha montok dan betis gebu Kak Zah.

Kak Zah meminta aku mengikutnya ke dalam satu bilik. Katanya dia mahu aku membajak dan membenihkan Sarah hari itu juga. Aku cuma menuruti belakang Kak Zah sambil menatap kepadatan dan kelebaran bontot wanita itu. Sesampainya kami ke dalam sebuah bilik tetamu, Kak Zah menyingkap baju tee aku. Aku membiarkan saja. Kemudian dia membuka tali pinggang aku dan seterusnya melorotkan seluar jeans aku. Dia terhenti apabila terlihat bonjolan zakar aku.

Seterusnya dia menarik seluar dalam aku ke bawah. Terpacak zakar aku di depan muka dia. Diatergamam seketika melihat zakar aku yang sepanjang tujuh inci itu. Memang zakar aku panjang dan gemuk. Ketika itu Kak Zah masih melutut jadi takuk zakar aku memang rapat sangat dengan muka dia.

Dia merenung mata aku seketika dan kemudian mencapai batang pembiakanku itu sambil mengusapnya. Aku rasa Kak Zah juga sangat bernafsu ketika itu. Tapi aku cuma andaikan bahawa dia mahu memastikan zakarku benar-benar keras maksima sebelum menebuk Sarah. Seketika kemudian dia mula menyoyot zakar aku. Mencanak-canak batang aku dalam mulut dia!

Aku terpaksa memujuk Kak Zah supaya berhenti menyonyot. Takut nanti benih terbazir di dalam mulut dia. Mencungap Kak Zah setelah dia mengeluarkan takuk zakar aku dari mulut dia. Terlalu besar katanya.

Tapi Kak Zah masih belum mahu melepaskan genggamannya pada zakar aku. Setelah dia berdiri, dia membelai lembut kantung telur aku. Aku berasa selesa sangat dengan belaian Kak Zah itu sehingga air maziku mula menitis. Kak Zah akhirnya berkata bahawa aku telah bersedia. Dia memimpin aku ke arah bilik Sarah dengan menarik zakarku. Kami masing-masing tersenyum dengan sikap Kak Zah itu. Aku rasa Kak Zah juga mahukan kejantanan aku.

Aku tergamam apabila pintu bilik Sarah dibuka. Sarah sedang berbaring telanjang mengiring ke arah sebelah sana. Aku menelan air liur melihatkan bontot Sarah yang putih mulus dan padat lebar itu. Aku juga boleh lihat dengan jelas ketembaman cipap Sarah terkepit di antara kedua belah pahanya yang montok dan mantap. Kak Zah senyum kepadaku lalu melepaskan tangannya daripada zakarku. Aku berjalan perlahan ke arah katil Sarah lalu aku peluk dia daripada belakang. Sarah memalingkan mukanya kepadaku lalu aku menyedari betapa cantiknya anak Kak Zah ini. Kuyu mata bundar Sarah semasa aku mula mengucup bibirnya dan membelai buah dadanya yang segar ranum itu.

Tangan Sarah mencapai zakarku dan dia terhenti apabila genggamannya melekap di batangku. Dia melihat ke arah zakarku seperti terkejut. Tanpa dia sedar, terkeluar perkataan ‘besarnya’ daripada bibir mungilnya. Aku tersenyum memandang dia lalu aku kucup bibir dia semula dan hisap lidahnya.

Tanganku juga mula membelai lembut ketembaman cipap Sarah. Apabila aku mula merana jari-jariku melekit dengan lendir pantat Sarah, aku tiarapkan dia lalu naik ke atas belakangnya. Mendengus aku kegeraman melihatkan bontot Sarah yang berlemak dan berisi itu. Aku tonggengkan bontotnya sedikit lalu menghalakan takuk zakarku ke arah bibir cipap yang paling tembam aku pernah lihat.

Meraung Sarah apabila zakarku yang seperti belalai itu menjolok masuk ke dalam lubuk betinanya.

Meremang bulu roma aku marasai kenikmatan yang tak terhingga. Gila babi punya lazat dan lembut pantat Sarah!!! Seketika kemudian aku menyantak padat sehingga Sarah melentik menanggung keseluruhan panjang dan gemuk zakarku. Kak Zah bergegas ke arah kami lalu duduk di kepala katil dan mengusap rambut anak manjanya itu. Dia meminta Sarah bersabar dan memujuk supaya Sarah bertenang supaya Sarah sendiri dapat menikmati persetubuhan itu. Apabila Sarah mula tenang, aku mula menikmati badan yang sangat ranum dan subur itu. Tak terkata keenakan yang aku rasa!

Semakin lama jolokan aku semakin padu. Sebenarnya Kak Zah cuma mahu aku menjolok Sarah sedikit saja dan mahu aku terus pancut ke dalam pantat anaknya itu. Tapi aku berasa sangat rugi kalau aku hanya menjamah Sarah dalam masa yang singkat. Kemontokan badan Sarah memberikan nikmat yang tak terperi kepada zakarku. Ditambah lagi dengan minat aku terhadap gadis yang bertubuh mantap dan montok seperti Sarah. Sudah sepuluh minit aku rodok cipap tembam Sarah. Sekali lagi aku katakan, cipap Sarah sangat tembam dan lembut, malah ia bersih dan tak berbulu. Sarah akhirnya tewas di batang aku dan menggelinjang kepuasan sambil aku menyantak padu.

Aku tak berhenti menyantak semasa Sarah sedang mengalami kepuasan persetubuhan. Aku dapat rasakan cipap Sarah mengemam-ngemam batangku manakala bontotnya pula tertonggeng-tonggeng.

Kak Zah meletakkan kepala anak manjanya itu ke atas pahanya semasa aku menyambung menjamah bontot Sarah. 20 minit sudah berlalu dan aku sudah tak mampu membendung lagi. Aku peluk Sarah erat-erat lalu aku pantak padat dan aku semburkan benih jantan aku semahu-mahunya ke dalam cipap tembam Sarah. Sekali lagi Sarah melalak kerana cipapnya tak pernah dibenihkan sebegitu rupa. Menjelir lidah gadis comel itu sambil betisnya menendang-nendang angin.

Kak Zah memujuk Sarah supaya mengemam dan memerah setiap titis air maniku untuk memastikan Sarah terus bunting. Berbelas das ledakan benih jantan yang sangat pekat dan subur aku lepaskan ke dalam cipap Sarah yang subur dan ranum itu. Kami berdua terus lembik namun aku masih meneruskan jolokan-jolokan lemah ke dalam pantat Sarah. Air maniku masih meleleh walaupun selepas dipancutkan sebanyak itu. Sarah menangis teresak-esak, mungkin kerana berasa bersalah membiarkan pantat tembamnya dirodok dan dibenihkan oleh jantan lain. Suaminya pasti akan menyangka Sarah membuntingkan anak mereka sedangkan anak aku yang dikandungnya.

Aku rasa aku terlelap dalam 10 minit. Ketika aku tersedar kelihatan Sarah dan Kak Zah masih lena. Aku menarik zakarku yang masih keras perlahan-lahan keluar dari lubuk betina yang sangat lazat tadi.

Apabila aku berdiri di tepi katil, aku tiba-tiba berasa geram dengan kemontokan paha dan kegebuan betis Kak Zah. Kerana dia cuma memakai seluar pendek, amat mudah untuk aku melorotkannya lalu terdedahlah selambak bontot wanita ranum yang sangat berisi dan lebar. Dengan cepat aku menaiki Kak Zah dan aku rodok batang aku ke dalam pantat matangnya. Kak Zah terkejut dari lenanya tapi sebelum dia mampu berbuat apa-apa aku santak zakarnya aku sedalam-dalamnya.

Kejantanan aku terus menewaskan Kak Zah yang sedang menggelupur menanggung nikmat dibedal oleh belalai aku yang amat jantan itu. Aku tahu Kak Zah juga bernafsu denganku sejak awal tadi. Aku tak memberikan ruang untuk Kak Zah berfikir dengan waras jadi aku merodok bontot keibuannya dengan rakus. Aku dapat menikmati betapa padatnya bontot Kak Zah dalam posisi itu. Dia tertiarap dan tertonggeng ketika aku menjamah lemak bontot suburnya. Aku tak mahu lama-lama sebab takut ada sesiapa yang pulang nanti. Cukup 10 minit aku peluk badan subur Kak Zah lalu aku menyantak sedalam mungkin lalu aku lepaskan anak aku ke dalam rahim Kak Zah. Ah!!! Nikmatnya!!!

Seperti anaknya, Sarah, Kak Zah melalak apabila merasakan pancutan demi pancutan benih subur aku ke dalam pantat matangnya. Kak Zah menggelupur kuat lalu aku gigit tengkuknya supaya dia tewas lagi lalu aku teruskan memancut semahu-mahunya air maniku ke dalam tubuh Kak Zah. Puas aku kali ini. Anak beranak aku buntingkan. Barulah adil. Sarah pula lena sampai tak sedar bahawa ibunya juga telah aku buntingkan.

Subscribe to receive free email updates: