Coconut Fruit for health benefits

Aku dan sedara aku

kisah ni waktu aku umur 15 nama aku syazwan org panggil aku wan ..aku ada seorang sedara yg sama umur ngan aku sekolah pon sama tpi woo body dia jentat kopek pon tak beberapa besar tpi muat untuk aku genggam

kisah ni berlaku time aku gi tido rumah dia ..waktu tu mak bapak dia kerja luar untuk 2 minggu …aku duduk rumah dia selama seminggu hanya aku dan dia

waktu di rumah dia hanya pakai seluar trek ketat ngan baju t shirt biasa tk pakai bra …nampak puting uishh mmg konek aku naik kdg kdg ..pada malam tu dia mau mandi aku saja je ckp jom la mandi sama sama …dia pon kata jom ..aku pon fikir dia hanyar bergurau …tpi dia heret tangan aku sampai ke bilik air …dan dia kunci bilik air tu

dia pon kata tanggal la baju ke kau mandi pakai baju…aku pon slow slow je tanggal baju …bila aku pusing ke blkg dia dh bogel bulat bulat ngan putih gebu nya puting pink burik pink tkde bulu wiuishhh naik konek aku mujur dia tk perasan.. dia pon tolak aku ke tepi sambil ckp tepi sikit aku nk mandi ….aku pon tanggal seluar hingga bogel bulat

dia pon tgk aku punya konek dan ckp uishh awal naik …aku waktu tu malu gila …dia pon pergi depan aku ckp nk malu apa kita kan sedara lgi pon dh dua dua bogel bulat wat relax jee laa…dia pon duduk di tepi kolah dan jirus konek aku sendikit air lalu footjob …aku pon berkata apa ni ?mana kau belajar semua ni? dia pon ckp nk lembut kan konek aku dan berkata aku pernah tgk blue tpi tak melancap jdi aku pon kaji laa sikti sikit

dia pon footjob aku sampai aku pancut ke perut dia dan muka …konek aku tk turun turun lgi dan dia ckp aku ni nakal …lalu dia hisap konek aku pulak mmm mmg sedap rasa putih gebu lawa org nya ….dia blowjob aku sampai aku pancut ke dalam mulut dia …dan dia kata sedap air mani aku ni…konek aku still tk turun turun dia pon bangun nk cuci badan dan sambung mandi

aku terus peluk dia dari belakang aku picit kopek dia main burit dia dia pon kata kalau nk lepas mandi laa

aku pon ok kita org mandi dua sama sama…aku pon tahan nafsu aku nk jilat barang dia…lepas itu aku terus ke katil ngan memakai tuala sahaja dia pon naik atas katil dan menghala burit dia ke muka aku dan dia blowjob aku lgi…aku pon jilat burit dia uhhh sedap rasa

lama lama aku masuk kan batang aku dlm burit dia arghhh sungguh ketat kerana dia masih ada dara lama lama dh boleh henjut laju laju sampai laaa dara dia pecah aushhh sedapa rasa nya

selama beberapa jam kami main sehingga kami tertido dn konek aku still dlm burit dia sampai ke esk pagi

kami lakukan ini selama seminggu turut turut dan kadang kadang di sekolah aku pgg kopek dia main raba raba dia fuhh

Subscribe to receive free email updates: