Coconut Fruit for health benefits

Isteriku Mastura Part 2

Sejak kejadian isteriku dirogol 6 bulan lpas,aku lihat tiada perubahan ketara pada isteri ku. Dia masih lagi seorang isteri yang solehah dan taat pada suaminya. Pada mulanya aku fikir ini hanyalah lakonan setelah aku sendiri melihat bagaimana nikmatnya mastura bila mendapat penis yang lebih gagah tempoh hari. Tanpa pengetahuan Mas,senyap-senyap ku pasangkn camera litar tertutup disetiap sudut rumah ku. Rakaman camera itu ku periksa setiap malam. Ternyata Mas tidak pernah keluar rumah tanpa pengetahuan ku apetah lagi membenarkan tetamu yang bukan muhrim masuk kerumah. Sejak dari kejadian itu juga,aku sering memeriksa telefon bimbit isteri ku senyap-senyap. Nampaknya memang aku tiada sebarang bukti yang Mas sudah berubah. Pada lewat malam pula aku sering terjaga melihat Mas menunaikan solat tahajut. Setiap kali dia  lepas menunaikan solat taubat, kulihat Mas sering menangis. Pernah juga ku tanya kenapa dia menangis, dia hanya mnjawab dia banyak dosa dan harap tuhan mengampuninya. Aku hormat pada privacy Mas dan tidak melanjutkan pertanyaan ku lagi. Mungkin waktu itu Mas sangat terangsang hingga merelakan dia dijimak oleh lelaki hindu itu. 2 mingu setelah peristiwa gelap itu, Mas datang bulan mengikut jadual menandakan benih hindu itu tidak menjadi.

Kegiatan seks kami masih seperti biasa. Tiada perubahan pada layanan Mas pada ku. Namun aku yang makin berubah. Aku sering kali menyetubuhi Mas dalam keadaan berpakaian muslimah. Mas pelik dengan kemahuan ku, namun sebagai isteri yang taat dia patuh menurut kemahuan ku. Aku sering menujah Mas dengan ganas sambil membayangkan aku sedang merogol isteri ku sendiri. Apakan daya,imignasi ku menajadi lelaki gagah menyebabkan ak kecundang lebih awal. Tak sampai 5 minit melakukan penetrasi aku sudah terpancut. Mas ternyata seorang isteri yang solehah kerana dia tidak pernah sekali pun merungut akan kekurangan ku. Jauh disudut hatiku,aku rindu untuk melihat dia disetubuh hingga klimaks berkali-kali lagi.

Bulan lepas,aku berpeluang bercuti berdua bersama isteri ku di selatan Malaysia. Anak-anak kami tinggalkan bersama kak Leha. Kami menginap di sebuah chalete betul-betul di tepi pantai. Pemandangan yang Indah jauh dari hiruk pikuk kota.  Selepas masuk ke dalam chalete, kami hanya berehat diatas katil untuk menghilangkan penat dalam perjalanan. Petang itu aku mengajak isteri ku berjalan-jalan ditepi pantai untuk melihat panorama senja ditepi pantai. Isteri ku memakai pareo dipadankan baju t-shirt ketat dan bertudung singkat, mengikut saranan aku. Mas pada mulanya engan mengayakan pakaian itu kerana jelas mempamirkan lekuk tubuh badannya, tapi setelah diyakinkan aku tiada siapa yang akan mengenalinya disini sebelum dia menurut.

Di pantai, aku lebih menikmati melihat isteri ku yang biasanya berperwatakan alim tampil  seksi berbanding panorama senja didepan ku. Kami berjalan ditepi pantai sambil membiarkan ombak kecil memukul kaki kami yang berkaki ayam. Sambil berjalan tangan ku tidak lepas dari pingang isteri ku tercinta sebagai simbul dia adalah kepunyaan ku. Aku tahu ada mata-mata yang memerhatikan isteri ku, namun aku semakin bangga bila isteri ku diperhatikan. Ketika isteri ku sedar dirinya diperhatikan, aku mengalihkan tumpuannya pada keindahan alam sehingga dia lupa hakikat yang dia menarik mata-mata jalang memerhatikan tubuhnya itu, Disebalik kain pareo sendat itu jelas lengok pungung isteri ku ketika menititi di titian pantai itu. Sekali sekala kami berhenti, aku memeluk isteri ku dari belakang untuk melihat matahari terbenam. Tiba-tiba ada pasangan 50an datang menyapa kami dari belakang.

“Assalamualaikum” sapa seorang pakcik yang ku kira hujung 50 an bersama isterinya yang mungkin seusia.

“Waalaikumusalam..” Jawab ku

Mereka memperkenalkan diri sebagai Pak Jabit dan Mak Yong yang memang menetap di kawasan ini. Pak Jabit berkulit gelap sesuai dengan orang yeng menetap ditepi pantai, bertubuh kurus dan tinggi, bergigi agak jarang serta beramput putih orangnya. Berbeza dengan Mak Yong yang bertubuh gempal dan rendah orangnya serta berkulit sawo matang. Kegempalan Mak Yong terserlah di pungungnya dimana kulihat kain batiknya seakan-akan tidak mampu menutup pungungnya. Pasangan itu sangat ramah malah menjemput kami kerumahnya untuk makan. Pada mulanya kami menolak perlawaan itu, namun setelah Mak Yong berkeras memujuk isteri ku, kami pun bersetuju untuk mengikut mereka ke rumah.

Rumah mereka terletak betul-betul sempadan kawasan peranginan kami. Rumahnya kecil, ada ruang tamu dan dapur kecil serta 1 bilik dan 1 tandas sahaja. Isteri ku membantu Mak Yong memanaskan makanan sambil aku dan Pak Jabit berbual-bual di laman rumah. Dari situ baru aku tahu yang Pak Jabit dan Mak Yong sebenarnya adalah tukang urut yang berpengalaman. Sebenarnya mereka pernah menetap di KL, namun disebabkan Pak Jabit sangat menyukai pantai, mereka berpindah disini, Anak-anak mereka seramai 5 orang semuanya sudah berkerjaya dan memilih untuk menetap di KL. Pak Jabit juga memberitahu dia mahir mengurut lelaki untuk menambah tenaga batin. Aku jadi tertarik untuk menyuruh Pak Jabit mengurut ku. Pak Jabit bersetuju dan mencadangkan Mak Yong mengurut isteri ku supaya tambah bahagia rumah tangga. Kami tergelak bersama-sama setelah mendengar Pak Jabit berseloroh. Seketika kemudian Isteri ku memberi tahu makanan sudah siap dihidang diruang tamu.

Sesudah makan aku memberitahu isteriku niat untuk berurut dengan Pak Jabit. Isteri ku bersetuju untuk diurut Mak Yong juga. Setelah memberitahu persetujuan ku untuk berurut, Pak Jabit mencadangkan untuk mengurut ku di chalete kami sedangkan isteri ku berurut di rumahnya bersama Mak Yong. Pada mulanya aku agak keberatan untuk mengikut syarat Pak Jabit tapi setelah Pak Jabit menerangkan lelaki lebih mujarab diurut sejurus selepas berajalan ditepi pantai, maka aku bersetuju. Aku dan Pak Jabit berjalan menuju ke chalete kami. Tak banyak dibincangkan kerana Pak Jabit berjalan laju dipantai. Dia memberitahu berjalan laju dipantai akan melancarkan lagi perjalanan darah. Aku hanya menurut.

20 minit perjalanan kami dari rumah Pak Jabit, aku mengah mengikut tempo pak Jabit yang kelihatan sangat santai. Aku diarahkan memakai kain pelekat tidak berbaju meniarap diatas katil. Pak Jabit melumurkan minyak urut disekitar pangkal kaki ku dan mengurut hingga sampai ke pangkal peha ku. Tak sampai 5minit Pak Jabit mengurut, telefon bimbitnya berbunyi. Pak Jabit keluar sebentar untuk menjawab telefon sebelum masuk kembali meminta maaf kerana urutan terpaksa ditanguhkan sebentar kerana ada hal kecemasan. Dia membertahu ku urusannya tidak lama dan akan datang kembali mengurut ku. Aku hanya mengangukan kepala ku tanda setuju sambil terus berbaring kerana kaki ku masih lenguh berjalan dipantai.

Tiba-tiba pintu chalete ku diketuk. Kulihat Mak Yong dimuka pintu memberi tahu Pak Jabit tak dapat kembali mengurut aku kerana urusan penting dan Mas sekarang diurut oleh anak buahnya dirumah. Dia memberitahu kesediaanya untuk mengurut ku atas arahan Pak Jabit. Aku jadi seba salah mengizinkan Mak Yong berdua-duan didalam bilik dengan ku. Kulihat pungung Mak Yong yang dibalut kain batik lusuh itu membuatkan aku lebih gemuruh. Aku diarah meniarap kembali. Tangan Mak Yong kuat mengurut ku bermula dengan jari kaki ke betis hingga ke pangkal peha. Jarinya ku rasa sangat keras memicit- micit kaki ku.

“Banyak angin ni..jarang bersukan ya?” tanya Mak Yong sambil memicit-micit pangkal peha ku.

“hrmmmm…urghhhhhh..” jawab ku menahan sambil menahan kesakitan.

30 minit Mak Yong mengurut kaki ku sebelum jarinya menyentuh testis ku. Bontot ku terangkat-angkat ketika tangannya membelek-belek dari belakang. Mak Yong kemudian mengarahkan aku meluaskan kangkang ku sebelum dia melumurkan minyak urutnya pada telur ku. Sambil menyapu rata minyak urut pada telurku, tangan Mak Yong mengusap-ngusap lembut telur ku. Aku berasa sangat terangsang diperlakukan bergitu,penis ku sudah keras maksima besedia untuk memancutkan air nikmat ku. Tiba-tiba….

“urghhhh…"jerit ku disaat aku hampir memancutkan air mani ku kerana Mak Yong menekan 2 ibu jarinya pada diantara lubang anusku dan kantung nikmatku mematikan hasrat ku untuk memancutkan air mani ku.

“Mak Yong tau, awak nak pancut kan?? sabar sayang..lambat lagi..” ucapnya sambil mengusap-usap telor ku.

Mak Yong mengulang-ulang aktivit yang sama. Disaat-saat aku hampir terpancut, Mak Yong akan mematikan hasratku dengan menekan kuat dikawasan antara telur dan lubang najis ku. Sekali sekala Mak Yong menekan-nekan lubang anusku. Kadang aku rasa ibu jarinya menujah dalam lubang najis ku. Aku merasa melayang-layang tatkala diperlaku kan begitu. Hampir sejam aku dirangsang tanpa diizinkan untuk memancutkan air mani ku.

“Terlentang sayang” ucap Mak Yong lembut.

Aku sudah tidah endahkan Mak Yong memangil nama ku sayang kerana aku beharap dapat pancut segera kerana terasa telur ku sudah bengkak pnuh dengan air nikmat ku. Aku berbaring telentang mengangkang depan Mak Yong. Pada waktu ini aku sangat terangsang. Perempuan Tua bertubuh gempal itu sangat mengoda aku. Mak Yong masih berbaju T-shirt berwarna merah dan berkain batik lusuh bersila didepan ku. Kulihat kain dan bajunya sangat sendat membalut tubuh Mak Yong yang berisi itu. Mak Yong merapatkn pehanya dengan ku sebelum mengarahkan aku meletakkan pehanya diatas pehanya yang sedang bersila.

“Arghhh..gebunya peha Mak Yong..” Racau ku dalam hati ketika menurut perintahnya.

Mak yong menarik-narik kulis skrotum ku kebawah. Aku terasa seperti dicubit-cubit kantung testis ku. Seketika kemudian menarik kulit testisku keatas dan menekan-nekannya pada perut ku. Aku rasa sangat senak diperlakukan begitu. Namum  dikesempatan itu aku menekan-nekan pungungnya yang empok dengan kedua kaki ku. Mak Yong hanya tersenyum apabila aku berbuat demikian sambil terus menekan-nekan kulit skrotum ku keatas. Selepas itu Mak Yong menolak-nolak testis ku keatas berulang kali. Rasanya kurang senak, namun kaki ku masih meraba-raba pungung besarnya. Selepas itu Mak Yong memegang batang ku degan tangan kirinya, kemudian tangan kanannya mengusap-usap kepala penisku degan lembut. Aku rasa sangat ngilu dan geli diperlakukan begitu, namun rasa nikmatnya lebih dari geli itu.

“Arghhhh…hrmmmmmpphhhhh.."racau ku ketika diperlakukan begitu sambil menekan-nekan pungung Mak Yong dengan kaki ku.

"Hihihi..Sabar sayang..tahan…nk kuat kan??” respon Mak Yong dengan nada manja.

Mak Yong kemudian mengulang 4 langkah itu berulang ulang kepada ku. Aku meracau-racau diperlakukan begitu. Sejam kemudian Mak Yong berhenti mengurutku. Mak Yong kemudian membuka bra nya dari dalam bajunya sebelum mencampak kan branya ketepi. Aku keliru, namun tidak terpedaya untuk menghalangnya setelah hampir 2 jam dirangsang hebat Mak Yong merangkak keatas ku perlahan-lahan menampakan buah dadanya berayun-ayun kebawah menghampiri muka ku sebelum dia berbisik.

“Kita jimak ya sayang..” ungkap Mak Yong sebelum mulutnya mencium ganas ku.

Lidahnya lincah menujah-nujah mulutku. Sekali sekala dia menyedut-nyedut lidah ku. Dadanya menekan-nekan dadaku. Aku akhirnya dapat mnyetuh pungungnya dengan tangan ku. Kadang-kadang aku meramas kuat pungungnya dengan kuat, tapi Mak Yong tidak langsung menunjukan reaksi sakit. Mak Yong kemudian menyingsing kainnya ke pinggang lalu terus mengangkang di atas tubuh ku. Cipap tua mak Yong ku lihat penuh nafsu. Tundunnya masih tembam, masih menggiurkan. Walau pun bibir cipapnya sudah kelihatan seperti agak menggelebeh, malah warnanya agak gelap kehitaman. Aku kaku menengu langkah seterusnya. Mak Yong menurunkan tubuhnya perlahan-lahan. Batang ku yang terpacak sedikit demi sedikit masuk ke lubang cipap mak Yong. Mak Yong mendesis seperti menahan sedikit keperitan, namun nafasnya seperti penuh kenikmatan. AKu merasakan batangku ditelan lubang cipap Mak Yong yang hangat. Memang longgar, lebih-lebih lagi air cipap Mak Yong benar-benar membanjiri periginya. Mak Yong terus menujah batang ku yang tegak di bawahnya keluar masuk cipapnya. Tubuhnya turun naik bersama hembusan nafasnya yang agak kasar dan laju. Kedua-dua tapak tangannya menahan tubuhnya di dada ku.

“Ooohhh… sedapnya Mak Yong… Ohhh.. sedapnyaaa…. “ Racau ku kenikmatan

Aku  membiarkan Mak Yong menghenjut dirinya sendiri sambil menikmati cipapnya turun naik menerima tusukan batang ku yang keras dari tadi. Aku seperti lupa segala-galanya. Sepanjang hidup ku aku tidak pernah kenikmatan sebegini walaupun bersama isteri ku yang lebih cantik dari Mak Yong. Dia menghenjut tubuh ku sekuat mungkin, buah dadanya yang masih tertutup dengan t-shirtnya bergegar kuat mngikut tempo henjutan Mak Yong. Hampir 15 minit dihenjut ganas Mak Yong, dia berhenti dan mencium mulut ku kembali dengan ganas. Perlahan Mak Yong mengulingkan badan kami sehingga aku berada di posisi atasnya.

“Henjut Sayang…” Pinta Mak Yong dengan suara lucahnya.

“Hmppphh…” Respond ku ringkas sambil menghenjut Mak Yong sekuat hati.

“Uhh.. kuat lagi Sayangggg… Jolok mak cik kuat-kuat Sayang… “ pinta Mak Yong ketika aku menghenjutnya.

Tempo henjutan ku makin cepat. Aku sendiri kagum dengan perestatsi ku dimana aku tidak pernah tahan selama ini ketika bersetubuh. Pingang ku juga tidak berasa lenguh ketika menghenjut kuat Mak Yong. Berpeluh-peluh aku memacu tubuh Mak Yong. Aku ingin melihat, wanita berumur ini mencapai klimaks seperti mana ku lihat Mastura puas di tangan lelaki hindu tempoh hari. Kemaluannya yang kurasa longgar pada awalnya semakin ketat mengemut-ngemut batang ku. Ada waktu  aku hampir terpancut ketika aku menghenjut Mak Yong bile dikemut kuat. Namun telur ku berasa pedih ketika hendak terpancut. Berkali-kali aku merasakan perkara ini menyebabkan batang ku terus keras berjuang menujah kemaluan Mak yong dengan ganas.

“Lagi..lagi…lagiiii!!” Raung Mak Yong sambil mengemut kuat penis ku.

Tiba-tiba Mak Yong akhirnya mencapai puncak klimaks. Tubuhnya tak henti menggigil, peluh memercik di seluruh tubuhnya. Kain batik dan bajunya mula lecun dengan peluhnya. Seluruh ototnya kekejangan. Mata hitamnya hilang dari pandangan, hanya mata putih yang kelihatan. Nafasnya bagai lembu disembelih, kuat menderu dan sesekali berderau suaranya di kerongkong. Mak Yong benar-benar hilang akal. Segala apa yang ada di dunia ini seakan tidak mahu di ambil peduli. Dia rela mati dalam kenikmatan yang sebegitu rupa. Mak Yong merangkul tubuh ku menindih tubuhnya seolah-olah dia mahu lelaki itu selamanya memuaskannya begitu. Pelukan Mak Yong  sungguh kuat namun beransur-ansur longar seiring dengan nafasnya yang beransur tenang. Mukanya kelihatan penat namun lebih berseri-seri. Senyuman di bibirnya terukir, memberikan pandangan yang cantik di mata ku.

“Terima kasih Sayanggg… Man belum keluar lagi kan…” Tanya Mak Yong pada ku

AKu hanya menggelengkan kepala sambil tersenyum kepada Mak Yong. Mak Yong kemudian menongeng diatas katil. Aku kemudian menyelak kain batik Mak Yong ke pinggang. Bontot Mak Yong yang lebar itu ku ramas geram. Aku kembali menjunamkan batangku ke dalam lubuk nikmat Mak Yong. Kali ini aku rasa kemaluanya lebih ketat mengemut seolah-olah sedang mengurut kemaluan ku. Menjerit kuat Mak Yong menahan sodokan ganas ku.  Rambutnya yang beruban dan bersiput di belakang itu ditarik tangan ku membuatkan dia terdongak. Lagak ku sudah seperti seorang penunggang kuda Rodeo. Mak Yong hanya mampu menahan dan merengek.

“Hooo… sedapnya Mak Yong…. Sendat tu… ohhh mak Yong…. Ohhh… Ohhh…” rengek ku kesedapan.

Batangku menujah lubang nikmat Mak Yong tanpa belas kasihan. Bontot wanita tua yang sedang menonggeng itu sesekali di tampar kuat ku. Bergegar bontot gebu Mak Yong diperlakukan begitu. Tangan ku kemudian beralih dari memaut rambut Mak Yong kepada memaut kepada kain batik Mak Yong  yang tersingkap di pinggang. Aku memacu sekuat hatinya hinggalah saatnya air maniku hendak meledak.

“Ohhh mak Yongggg…. Sedapnyaaa… Mak Yong sayanggg…. “ racau ku sambil menekan lebih dalam hingga melolong Mak Yong menahan perit.

Croooot..croootttt..croooot…Akhirnya aku berjaya meledakkan cecair pekat dan kental yang terlalu banyak untuk diberi kepada seorang wanita tua seperti itu. Lubang peranakan Mak Yong akhirnya dipenuhi air mani ku yang memancut dengan banyak.Aku sengaja menyumbat batangku sedalam-dalam sehingga bulu jembutku rapat dengan bergabung dengan bulu Mak Yong. Aku mahu air maniku dilepaskan sedalam-dalamnya. Lepas dah habis air maniku dilepaskan, aku menarik keluar batangku keluar dari kemaluan Mak Yong. Ku lihat air mani ku yang melimpah keluar dari kemaluan Mak Yong mengalir ke pehanya terus ke lutut dalam keadaan menongeng. Aku membaringkan Mak Yong di atas tilam sambil mengucup dahinya. Kami berbual-bual sambil berpelukan. Dia memuji kegagahan penis ku walaupn bersaiz kecil. Aku beterima kasih kerana berjaya menguatkan tenaga batin ku. Seketika kemudian Mak Yong mintak izin untuk pulang. Aku hanya berkain pelikat menhantar pulang Mak Yong kemuka pintu.

Aku melihat pungung Mak Yong yang tidak berseluar dalam dibalut kain batik sendat itu berayun kuat ketika berjalan ditepi pantai menuju ke rumahnya. Setelah Mak Yong makin jauh baru ku sedar Jam sudahpn menunjukan pukul 2 pagi. Hmpir 5 jam kami bertarung dikatil tadi. Aku sangat penat. Lantas berbaring diatas katil ku sebelum terlena. Aku terjaga dari tidur ku ketika matahari sudah terbit. Ku lihat Mastura sudah terbaring di atas katil lena dengan hanya mengenakan kain batik di badan nya. Aku tidak sedar bila isteri ku pulang Aku lihat Jam sudah mnunjukan 11 tengah hari. Aku hanya tersenyum puas mengenangkn peristiwa indah malam semalam.

Bersambung….

Subscribe to receive free email updates: