Coconut Fruit for health benefits

EMPAT SEKAWAN

Empat orang fresh student sebuah kolej swasta. Pendek je cerita nyer. Bermula dari sebuah gurauan di kantin. Isunya adalah penceraian. Empat org budak ni dan seorang lagi bernama Ummi selalu lepak makan di waktu lunch hour. Ummi selaku bouncer mereka. Berbadan besar dan selalu akan backup empat org pompuan ni dan mempertahankan mereka dari gejala kelucahan lelaki mcm aku. Kalau Ummi xde, aku melayan borak lucah tak melampau dengan diorang. Tapi kalau Ummi datang. Heii,apelah ko cakap ni. Jijikla aku dengar. Bukak cerita lain la..biasala tu..and for additional info diorg ni semua satu kelas dengan aku dalam jurusan kaunseling.

Sandiwara berlaku sewaktu Ummi terpaksa bercuti seminggu atas alasan neneknya meninggal dunia. Petang tu seperti biasa kitorang lepak kat kantin dulu sebelum nak balik. Bincang tentang study group yang nak diadakan malam ni bersama mereka.

Study group malam tu berjalan di rumah mereka tanpa ada ape2 tanda kelucahan. Utk pengetahuan juga, budak2 ni menyewa di luar kampus. Sebuah rumah kedai tingkat atas. Alasan sebab mudah nak buat study group mcm ni tanpa kekangan peraturan kampus. Sembang punya sembang sampaila si Ida ni jadi agak agresif utk mempertahankan pandangannye tentang suatu isu. Aku cuma katakan, nilah salah satu punca penceraian. Pompuan asek nak ikut kepala dia je. Ida, Farah, Nurul dan Sue terus tembak aku sampai lumat. Bila masuk je isu kacip fatimah dan tongkat ali, masing2 muka da merah. Isu pantat tak ketat dan batang xmahu tegak. Baru sekali celup dah pancut. Abes pompuan nak macam mana? Katanya pompuan ni klimaks lebih byk dari lelaki. Kalau boleh nak sampai ke pagi. Aku pulak kata pompuan jugak kena pandai belai batang,urut,kocok dan hisap bagi batang naik semula. Ko kawen nanti tau la. Sue menyampuk xpayah tunggu kawen, kau bukak aku nak tengok. Mampu ke lelaki bertahan tegang sampai pagi.

Ida yang dari tadi agresif terus pegang tangan aku. Kau jangan nak lari. Tunjukkan kat kitorang bukti lelaki boleh tahan mani sampai pagi. Nurul pegang sebelah lagi tangan aku. Farah tangkap kaki aku. Sue pulak cuba nak bukak seluar aku. Aku tak meronta sikit pun. Lantak koranglah nak buat ape. Aku pun tak tahan da. Ida bukak spender aku dan terus kocok batang aku. Nurul, Farah dan Sue masih memegang erat tangan dan kaki aku. Pehh,aku kena rogol beb.

Ida masukkan batang aku dalam mulut dia. Selang berapa minit aje aku dah terpancut dalam mulut Ida. Ida terus memuntahkan semula air mani di atas perut aku. Sue kata, betul tak lelaki memang tak boleh tahan mani?..aku cuma kata mudah jer. Sue, mari kocok dan hisap batang aku supaya tegak semula. Sementara Ida berlari ke bilik air mencuci mulut. Seterusnya korang tau ape berlaku. Mari kita ulaskan satu persatu.

Farah - Body skinny sikit. Ringan je duduk atas perut aku. Kesannya, asek tersenak je bila punggung hentak ke bawah. Farah ni lemah cket, baru satu round aku pancut kat peha dia. Terus terlena kat tepi dinding.

Nurul - Aku geram kat tetek dia je. Lembut dan putih. Puting kemerahan menandakan memang tengah stim gile. Nurul pulak aku pancut ke muka sedang teteknya mengepit batang aku. Gatal je jari aku nak korek budak ni. 2-3 kali klimaks dan juga terus terlena di sebelah Farah.

Ida - Kembali semula dari bilik air. Ida ni jenis kaki panjang. So,memang sesuai la kakinya dikangkangkan seluas mungkin. Ida ni mulut bising sikit. Tutup pakai mulut pun asek nak merengek. Sikit2 nak terkejang satu badan dan kaki. Kadang macam terpulas badan dia. 2-3 kali aku bagi dia betul2 klimaks dan aku bagi dia stay kat tepi dulu. Sementara aku meneruskan misi. Ida pun duduk kat tepi sambil menggentel biji kelentitnya.

Sue - pinggang ramping dan punggung melentik. Jenis yang ni lagi aku geram. Bibir faraj yang sedikit terkeluar mengelilingi batang aku umpama merelakan dirinya dihentak sekuat hati. Biji kelentitnya yang sedikit besar menjadi modal jariku menggentel sehingga 4 kali dia klimaks dalam posisi terbaring atau doggystyle. Dengan pinggangnya yang melentik, dalam posisi doggystyle, aku tekan badannya sehingga mencecah lantai.

Akhirnya aku melayan Ida dan Sue sepanjang malam bagi mempertahankan maruah seorang lelaki. Aku rasa dah terpancut dalam berbelas kali termasuk ejakulasi pramatang yang entah beberapa kali. Namun bibir Ida yang nipis dan lembut berjaya menegakkan semula batang aku mendongak langit. Tambahan bibir cipap Sue yang hangat dan licin menambah nafsu aku untuk berasmara bersama mereka berdua sementara 2 lagi sudah terlena diulit intan.

Pagi esoknya aku terasa lapar yang amat sangat. Kebetulan hari sabtu. Kelas pun takde. Diorang belanja aku makan kat kedai bawah. Malam diorang masak pulak. Larut malam, diorang pulak yang kena makan. Sehinggalah Ummi pulang dari kampung pada hari Ahadnya.

Subscribe to receive free email updates: