Coconut Fruit for health benefits

KAWAN CINA

aku ada seorg kwn cina ..umur dia 14 muda setahun dri ku…aku selalu nmpk bra yg dipakai nya di sklh dan susuk tubuh nya yang lawa putih gebu…nk dijadikan cerita …dia mintak tlg aku ajar dia math …aku ok je sbb umh kitaorang dekat je

waktu tu sabtu dia tinggal sorg rumah selama 2 hari family dia semua gi lawat nenek. ..aku tido rumah dia 1 mlm….dh sampai je umh dia dia hanya pakai singlet dan seluar pendek je…puting nya jelas kelihatan

aku dok ajar dia …dia bgi aku minum makan ….dh abis belajar tu …aku nk mandi…time tgh mandi dia selamber je masuk duduk kt jamban dan terus kencing
kelihatan burik nya tiada bulu

membuat kan ku stim di dalam shower room dia tidak rasa malu walaupon aku duk pandang dia…dia kata kt aku yg dia mau mandi skli sbb dia mau tgk cerita dia kt tv yg dlm 15minit lgi mula

dia terus tanggal bogel bulat dpn aku dan joint shower skli…nafsu aku dh membara tgk body dia…aku dok gosok gosok pele kt jubi dia tpi dia layan…skli dia kata pele aku kacau dia mandi…dia ambik sabun dia blowjob guna tanggan

dia kata nk kasi pancut tk tegang dh…aku cuma layan sampai pancut last last aku punya pele still tegang…dia pon cuci dan bla tgk tv…aku berasa sikit malu laa

abis mandi terus aku dota kt pc umh dia…nk dkt 2-3jam aku main aku nk tido aku tanya dia aku tido atas sofa je laaa sbb dh kul 1 masa tu. ..dia ckp mri la tido dlm bilik dia

aku terus belari dan buka pintu nampk dia berbikini hitam putih dalam selimut …
aku pon saja ckp yg aku biasa tido bogel dia ok jee…time tu aku slow slow gosok pele aku kt celah jubo dia tikam tikam burit dia

sampai berair. ..last last aku letak kt mulut dan dia isap isap isap sampai pancut…aku mula ramas tetek nya dgr suara ah ah dia…aku jilat hisap tetek nya yg muda form2 kan …last kali aku main bahagian burik

aku jilat isap …sampai dia pancut. …aku masuk kan slow slow dan mkin lama mkin laju dan aku berjaya pecah kan dara nya …dia suka bahawa dia tk payah beli tuala wanita dh…aku main dlm banyak posisi doggy bagai sampai letih

sampai pancut banyak kali…dan aku tertido dan batang aku still dlm burik dia sampai lahh pagi. …dh abis sarapan tu….dia masuk mandi aku joint main se dua round lgi….jam dh tunjuk 2 ptg family dia sampai kul 7

dia duk tgk tv aku pon main burit dia isap jilat dan lgi skli seround dua round
sampai laaa kul 5 aku bela balik umh

kt sklh pon masuk tandas guru kunci main jolok….kdg kdg aku ngan dia plan mri awal blh main dlm kelas….kdg kdg time rehat aku main ramas ramas ….talik tali braa dan sebagai nya

Subscribe to receive free email updates: