Coconut Fruit for health benefits

TASHA PECAH DARA

Hai, nama aku Tasha. Kali ni aku berminat nak bercerita bagaimana aku bertukar title dari gadis kepada wanita. Cerita bermula apabila aku mengenali seorang lelaki yang bernama Amran di universiti. Aku tak nafikan, Amran adalah seorang yang agak terkenal di universiti. Boleh dikatakan, hampir kesemua perempuan memang akan menoleh dua kali jika terlihat Amran. Termasuklah aku.

Sebenarnya aku dan Amran berlainan jurusan, mungkin kami pernah bertembung beberapa kali di kafe, membuatkan kami kenal tapi tak bertegur.

Nak dijadikan cerita, sebulan sebelum final, aku dan beberapa kawan perempuan merancang untuk clubbing, konon nak release stress sebelum struggle untuk final. Nak dijadikan cerita, kami terserempak Amran di kelab tersebut dan dikelilingi beberapa perempuan, kami tak rasa perempuan-perempuan tersebut GRO, mungkin juga mereka ialah teman Amran. Amran seperti tak lepas memandang kami bertiga, tetapi teman-temanku Farah dan Sophie mengatakan Amran seperti memerhatikan aku. Ya, aku tak nafikan setiap kali hadir ke kuliah aku memakai tudung, tapi malam tuh pakaian ku agak keterlaluan, boleh dikatakan hampir 80% payudaraku terjojol keluar, sewaktu di luar aku menyarung jaket, sampai didalam aku tanggalkan jaket tersebut dan mendedahkan 50% belakang badanku.

Pada mulanya aku hanya merokok, setelah dipujuk oleh Sophie dan Farah akhirnya aku ‘minum’ jugak kencing setan pada malam itu. Aku tak pernah mengambil minuman keras hinggalah pada malam itu, aku rasa aku hanya mengambil tegukan yang pertama, dalam beberapa minit kepala aku terus jadi berat, aku menekup kepala ku, dalam kesamaran aku terdengar hilai ketawa Farah dan Sophie.

Tiba-tiba aku tersedar, aku berada diruang yang gelap dan dingin yang hanya diterangi lampu tidur yang malap. Aku berasa seperti amat pedih dikawasan kemaluanku, aku meraba-raba disekeliling alat sulitku, terasa seperti lembap dan cecair yang agak likat.

Aku melihat, dijariku seperti darah. Ah, aku period? Tiba-tiba aku melihat susuk tubuh yang hanya bertuala dihadapanku, memandang dan tersenyum. Aku tersentak!

Amran?!

Ya Amran dihadapanku, aku tertanya-tanya ke mana perginya Sophie dan Farah. Amran hanya menjawab yang mereka panik sewaktu aku pengsan di kelab, lalu Amran menawarkan diri kononnya nak membantu.

Aku berasa geram yang teramat sangat dan menangis. Aku ingin keluar dari situ, tapi Amran mengugut yang kononnya dia mempunyai rakaman dan gambar-gambarku dalam keadaan yang ‘terlampau’ , Amran mintak aku tidur disitu dan berjanji akan menghantar aku pulang keesokannya. Aku benar-benar rasa geram, seperti hendak ku bunuh Amran waktu itu.

Aku berterusan menangis sehingga aku tak sedar bila aku tertidur lagi, tiba-tiba aku tersedar lagi, kulihat diluar tingkap kebiruan seperti sudah awal pagi atau subuh.Amran dicelah kangkangku sedang mengelap kemaluanku yang berdarah. Aku menepis tangannya dan terus bangun.

Amran tersenyum sinis dan menolakku sehingga rebah, kali ini dalam keadaan sedar Amran menodaku. Aku dapat rasakan seperti sesuatu yang keras sedang menerjah dikemaluanku, aku berasa sakit yang teramat sangat dan menjerit sambil menangis, Amran terus memekup mulutku, tanpa belas kasihan dia menusuk zakarnya ke dalam kemaluanku, semakin lama semakin laju.

Sesekali Amran berhenti dan mengeluarkan zakarnya, aku lihat zakar Amran penuh dengan darah. Dia mengelap darah yang berada di zakarnya, kemudian, dengan tuala yang sama,Amran memasukkanya didalam kemaluanku, ntah apa yang dia lakukan, lantaklah.

Setelah membersihkan kemaluanku, aku lihat Amran sedang membuka wallet dan mengeluarkan sesuatu. Satu bungkusan empatsegi, amran mengoyakkan bungkusan tersebut dan mengeluarkan sesuatu yang kulihat berwarna merah lutsinar, kemudian disarungkan di zakarnya. Kondom.

Itulah pertama kali aku melihat kondom didepan mata, sebelum ini aku hanya melihat kotak kondom di kaunter kedai serbaneka yang masih berbungkus dengan kotak, tapi malam itu aku melihat sendiri.

Amran masukkan semula zakarnya ke dalam kemaluanku, kemudian mengeluarkan semula, aku lihat Amran meletakkan air liur didalam kemaluanku, aku berasa seperti 'lain’, suam yang mengalir didalam kemaluanku, Amran masukkan zakarnya semula, kali ini aku tidak berasa sesakit seperti tadi.

Amran mendayung perlahan-lahan, semakin lama semakin kuat dayungan tersebut, dan aku berasa seperti 'kelainan’,, aku jadi tidak tentu arah dan mendesah “erm.. ahhhhhhh…” aku tak pasti kerana apa aku mendesah.. nak kata sakit, bukan sakit, tetapi sesuatu yang lain yang tak pernah aku rasai sebelum ini..

Semakin lama rasa itu semakin aku suka. Seperti satu kenikmatan! “Ahhhhhh…..” aku mendesah lagi apabila aku rasakan seperti sesuatu didalam lubangku sedang berdenyut, denyutan jantungku menjadi semakin laju “Ahhhhhh… ahhhh….ahhhhhhhhh!” memang betul-betul nikmat.

Amran bertanya “kenapa?”

Aku tak tahu , apa yang hendak kujawab, aku hanya menggeleng..

“sedap?” tanya Amran lagi.

Aku mampu mengangguk.

Terasa malu hendak ku katakan yang aku sedang berasa nikmat.. aku malu hendak menentang mata Amran…

Kemudian aku terdengar Amran mengerang sambil merapatkan badannya ke atas badanku, jika sebelum ini dia 'mencintaku’ dengan cara berdiri manakala aku berbaring, kali ini Amran rebah keatas badanku, “Ahhhh…. fucking! shit!” erang Amran sambil menyentak-nyentak zakarnya dengan lebih kuat. Aku merasakan seperti sesuatu yang hangat mengalir didalam kemaluanku.

Amran dah puas kemudian dia bangun dan menarik zakarnya kembali.Tiba-tiba wajah Amran berubah seperti kaget, dia menjolok-jolok kemaluanku dengan jari, seperti sedang mengorek-ngorek, rupa-rupanya kondom tertinggal didalam kemaluanku. Bermakna Amran sudah melepaskan 'benihnya’ didalam kemaluanku.

Aku terkejut dan memarahi Amran, dia meminta maaf dan meminta aku tidur kembali… katanya tak perlu risau, dia ada cara untuk membuatkan 'benda’ itu tidak 'lekat’.

Aku terus baring kembali, dan meraba-raba kemaluanku yang agak kebas. Perasaanku bercampur sebak dan suka, aku sebak kerana kehormatan yang aku pelihara selama 21 tahun telah hilang sebegitu sahaja, tetapi disisi lain aku berasa nikmat!

Dari situlah bermula kisah skandal ku dengan Amran. Itulah yang menjadi permulaan hubunganku dengan Amran walaupun bukan atas dasar cinta. Selepas kejadian itu kami kerap melakukan hubungan seks dan mencuba pelbagai skil.

Subscribe to receive free email updates: