Coconut Fruit for health benefits

Husna Part 10

Mingu depan aku bakal kembali ke pejabat. Sejak peristiwa En Amir menyetubuhi ku di hospital selepas aku melahirkan anak tempoh hari, aku langsung terputus hubungan dengan En Amir. Sepanjang itu juga suami ku tidak pernah menyetubuhi ku kerana bimbang luka bersalin ku belum sembuh sepenuhnya. Setelah lebih setahun rasa berdosa melayan nafsu En Amir, akhirnya aku rasa lebih tenang menjadi isteri yang taat kepada suami ku dan ibu yang penyayang pada anak ku tanpa di gangu En Amir selama hampir 3 bulan ini.

Di sebalik ketenangan ku, aku akui keinginan untuk dipuaskn semakin menebal sepanjang maternity leave ni. Aku rindu di layan sebagai hamba, dimalu kan dan di sakiti oleh En Amir. Walaupun perasaan berdosa ada ketika melayan En Amir, namun kenikmatan menjadi hamba seks lebih tinggi daripada perasaan bersalah itu. Di saat aku merindui En Amir, aku akan berseorangan melihat gambar-gambar aku dimalukan En Amir sambil mengunakan vibrator yang diberikan oleh En Amir. Ternyata sambil menekan-nekan vibrator pada kemaluan ku sambil membayangkan En Amir mampu buat aku kekejangan diatas katil seorang diri.

Semalam aku nekad mahu mengoda suami ku setelah dia pulang kerja, aku terlalu merindui air mani lelaki. Perasaan puas bersama vibrator masih tidak serupa seperti saat ketika aku menelan air mani En Amir. Aku mahu melayan suamiku seperti aku melayan En Amir, aku nekad mahu menelan air mani suami ku sendiri. Suami ku biasanya pulang pada jam 8 malam. Selepas menunaikan solat Magribh, aku tidorkan anak aku sebelum besiap untuk mengoda suami ku. Aku mengayakan bra dan panties lace yang sepadan berwarna hitam didepan cermin besar di bilik ku. Aku membayangkan En Amir sedang merakam aksi-aksi ku dengan hanya underware seksi sambil bergaya pelbagai aksi sundal yang sudah lama aku tingalkn. Aku lihat tubuh ku semakin seksi diamana pingul dan buah dada ku semakin montok dan berisi. Perut ak juga sudah kempis sepenuhnya kerana mengamalkan pemakaian bengkung setiap hari dan pemakanan yang sihat mengikut pantang orang berasalin cara melayu sepenuhnya. Aku yakin En Amir akan makin suka akan tubuh ku sekarang.

Pada mulanya ak hanya memakai t-shirt dan kain batik biasa seperti biasa walaupun mengenakan underware seksi untuk menyambut suami ku pulang dari kerja. Kemudian aku teringat En Amir sangat bernafsu bila ak mengenakan pakaian yang sopan, lantas ak pun menukar pakaian ku berjubah merah dan bertudung labuh merah jambu. Aku mengenakan makeup yang minimum seperti hendak ke pejabat dan mengenakan wangian sebelum bergaya kembali bergaya didepan cermin. Dengan gaya muslimah ini aku yakin En Amir akan menyukainya. Dada ku yang membengkak sudah tidak dapat disembunyikan oleh tudung labuh ku. Jubah ku juga tidak dapat menyembunyikan saiz pungung ku yang membesar. Jubah ku yang bersaiz M sebelum ini Berjaya menyembunyikan setiap lekuk tubuh badan ku sebelum ini, namun aku lihat dicermin seolah-olah aku sedang mengayakan kostum lucah En Amir dimana setiap lekuk badan ku tercetak pada jubah muslimah ku. Mungkin aku perlu pakai jubah bersaiz L lepas ini.

Tiba-tiba loceng rumah ku berbunyi aku tidak sedar hampir 1 jam aku bergaya depan cermin. Aku bergegas membuka pintu untuk suami ku. Ternyata suami ku teperanjat melihat penampilan ku ketika menyambut dia dimuka pintu. Aku memberi alasan mahu mencuba pakaian sebelum kembali berkerja. Aku mengajak suami ku makan malam bersama, malah aku menyuapkan dia seperti aku lakukan pada En Amir. Ternyata suami ku berasa kekok namun dia suka dilayan begitu. Sambil mnyuap suamiku, kami berbual tentanga aktiviti harian. Suami ku mnceritakan tentang pekerjaannya, aku pula menceritakan telatah bayi kami. Suami ku pelik kenapa aku menyuapnya dan tidak makan sekali, aku memberi alasan yang aku sudah makan dahulu kerana lapar mnyusukan anak. Sambil menyuap suamiku sambil berbual-bual, sekali sekala suami ku mengusap-ngusap belakang ku. Romantik sungguh dinner malam itu. Jika En Amir, pasti buah dada ku diramas-ramas kuat disamping bontot ku ditampar-tampar keras hingga aku menjerit menahan sakit ketika menyuapkannya. Selesai makan, anak ku menangis di dalam bilik. Aku meminta izin untuk menyusukan anak ku di bilik. Ketika aku menyusukan anak ku, ku lihat suami ku masuk kebilik untuk mandi dan keluar kembali selepas selesai mandi sebelum ku terdengar televisyen di ruang tamu dinyalakan.

Tepat jam pukul 10malam, anak ku sudah lena kembali namun suami ku masih di ruang tamu menonton televisyen. Aku duduk dimeja makeup memgemaskan makeup dan pakaian ku kembali sebelum keluar menjeguk suami ku di ruang tamu. Ternyata suami sudah terlelap diatas sofa didepan televisyen, mungkin dia sudah penat bekerja. Suami ku hanya berkain pelikat da bersinglet putih tidur tersandar diatas sofa. Aku menutup lampu ruang tamu dan membiarkan televisyen menyala menerangi ruang tamu. Pengghawa dingin di ruang tamu juga sengaja aku set kan paling sejuk. Aku berlutut didepan suami ku, perlahan-lahan aku mengangkangkan kakinya seluas mungkin smbil menyelak kain pelikatnya hinga ke pingang. Suami ku masih lena, ku perhatikan kemaluan suami ku kelihatan sangat comel disaat belum tegang. Pelahan-lahan aku meraba-raba paha suami ku, sambil meraba-raba ak meniup2 testis dan penis suami ku. Ternyata suhu sejuk di ruang tamu diselang seli dengan tiupn lembut pada alat sulit suamiku disertai cakaran-cakaran lembut di pangkal pahanya berjaya membangkitkan batang kemaluannya dalam lena. Batangnya berdiri tegak disaat dia lena, walaupn hanya setinggi 4inchi bersamaan hanya separuh saiz penis En Amir, aku sangat bernafsu melihatnya. Sekali sekala aku terdengar suami ku mengerang dalam lena, aku mngunakan ke jari-jari tangan ku mennyetuh pelahan-lahan telur suami ku smbil meniup batang kecil suami ku. Sedang aku meneliti urat-urat tegang pada batang suami ku, tetiba suami ku begerak, ternyata dia sudah bangun dan terkejut melihat ku yang masih lengkap berpakain muslimah menatap kemaluannya.

Belum sempat suami ku bersuara, aku terus berdiri kemudian menindih suami ku diatas sofa sebelum aku mencium mulutnya. Suami ku yang masih teperanjat terkapai-kapai diatas sofa seolah seorang muslimah sedang meragut kesunyianya. Hampir 5 minit ak dan suami ku bergelut, aku tetap mencumbui mulut suami ku mnghidar dari ditanya soalan. Setelah suami ku tenang, dia mula membalas ciuman mulut ku. Aku lebih agresif dari suami ku dengan mnjulur-julur lidah kedalam mulut suami ku sementara suami ku hanya mngikut tempo ku. Setelah lebih 10 minit aku bermain sup lidah bersama suami ku, aku melepaskan ciuman berahi kami sambil jari telunjuk kuletakan di mulutnya sebagai isyarat diam. Smbil menindih suami ku, aku membuka bajunya. Ternyata suami ku masih keliru dan mengikut sahaja rentak ku.

Aku kembali mengomol suami ku yang hanya berkain pelikat. Ya aku masih lengkap berpakaian muslimah ketika ak menjilat-jilat telinga dan leher suami ku. Kemudian ku turunkn jilatan ku pada dada suami ku dan terus kuhisap putingnya. Suami ku hanya mengerang pelahan-lahan merintih kenikmatan. Tenyata ini adalah pengalaman barunya digomol isteri sendiri. Aku hisap bersilih ganti kedua-dua puting suamiku. Bermula dengan hisapan lembut hingalah kepada hisapan keras, suami ku hanya merintih kesedapan. Puas dengan merangsang dada suami ku, aku kembali ke posisi asal seblum suami ku terjaga. Ternyata penis suami ku masih tegang sepanjang aku mencumbuinya hmpir 1 jam tadi.

Kami suami isteri tidak pernah foreplay selama ini. Jika suami ku menyetubuhi ku, kurang 5 minit sahaja suami ku akan klimax. Ternyata suami ku hanya akan tumpas awal apabila dia memasukan batangnya dalam kemaluan ku kerana didepan ku bediri batangnya yang berurat didepan ku. Aku meniup-niup kembali batang suami ku sambil membelai-belai telurnya dgn kedua-dua belah tanganku. Suami ku tak berhenti-henti memuji ku sambil meluahkn rasa kenikmatannya. Aku mencium lembut kepala penis suami ku sebelum aku alirkan air liur ku mengalir jatuh ke kepala penisnya. Aku biarkan air liur ku mengalir sehinga penis suami ku basah dgn air liur ku sendiri. Dengan suhu yang sejuk dan air liur ku yang mengalir dari kepala penis hinga ke pangkal batangnya menyebabkan suami aku mengerang kenikmatan. Dengan hujung lidah ku, ak jilat setiap urat2 yang timbul pada batang suami ku. Tangan ku masih mngusap-ngusap telurnya. Aku ubah sasaran jilatan pada kulit skrotum suami ku yang berbulu pula sehinga basah sebelum mnghisap testisnya 1 persatu. Baru ku sedar walaupun penis suami ku lebih pendek dari En Amir, namun saiz testis suami ku seakan-akan lbih besar dari kepunyaan En Amir. Sambil menghisap-hisap telur suami ku tangan tidak diam meraba-raba perut dan peha suami ku.

Aku tidak berhenti disitu. Aku kangkangkan suamiku lbih luah sebelum lidah ku beralih pada lubang anusnya. Aku jilat bertalu-talu lubang anusnya sambil diselang seli aku meludah dilubang itu. Suami ku hanya menahan kenikmatan bila aku memperlakukan lubang anusnya begitu. Aktiviti menjilat anus suami ku bertukar kapada aktivit mnjolok anusnya dgn lidah ku. Tak cukup dengan lidah ku, aku gunakan pula hujung jari kelingkingku pada lubang bontotnya. Suami ku menjerit kesedapan…

Aku kagum suami ku msih belum kecundang setelah hampir 2jam foreplay. Aku kembali pada kepala penis suami ku sambil menghisap kuat lubang air kencingnya. Sambil menghisap kepala penisnya, jari kelingking kiri aku mncucuk-cucuk lubang bontotnya dan tangan kanan ku mengengam pangkal penisnya. 15 minit aktiviti ini berlarutan sebelum suami ku hampir tumpas. Batang penisnya berdenyut kuat. Ibu jari tgn kiri kutekan tengah-tengah telo suami ku smbil hujung jari kelingking ku masih tersumbat pada lubang najisnya. Tangan kanan ku menekan kebawah pangkal penisnya sambil menghisap kuat penis suami ku. Waktu yang dinantikan sudah tiba, akhirnya suami ku kekejangan dan memancut kuat. Dia menjerit kuat sambil memancutkan air nikmatnya. Aku teperanjat air yang dipancutnya seperti anak teruna yang baru pertama kali kenikmatan. Hmpir 5 das aku kira pancutan air pekat suami ku. Mungkin ini adalah kali pertama suami ku mendapat klimaks yang sempurna sepanjang hidupnya. Aku berjaya telan semua air mani suami ku, kemudian aku jilat batang suami ku untuk membersihkan batang suami ku. Suami ku masih mngigil kenikmatan diatas sofa dengan kain pelikat dipingang. Aku yang masih berpakaian muslimah menjilat-jilat membersihkan batang suami ku seperti aku lakukan pada En Amir selepas sex..

Tiba-tiba terdengar suara anak ku menangis. Aku bergegas kebilik meningalkan suami ku diruang tamu. Aku buka butang jubah ku dan menetek anak ku untuk menenagkan anak ku kembali. 10 minit kemudian suami ku masuk ke bilik dan terus mandi wajib. Setelah mandi ku lihat suami ku menunai kan solat Isyak. Setelah solat suami ku yang hanya berkain pelikat baring disebelah ku. Aku terpaksa membelakangkan suami ku kerana msih mnyusukan anak ku. Suami ku memeluk ku dari belakang, mencium kepala ku yang msih bertutup tudung labuh sambil merapatkan penisnya yg kecil pada bontot ku. Seketika kemudian dia mngucapkan terima kasih dan meluahkn rasa sayangnya pada ku.aku hanya tersenyum dan akhirnya aku tertidur berpakaian muslimah lengkap sambil dipeluk suami ku dari belakang. Aku bahagia…

Subscribe to receive free email updates: