Coconut Fruit for health benefits

Husna Part 9


Ketika aku sedang menulis episod ini, aku sedang berehat di katil rumah ku. Anak perempuan ku yang baru seminggu lepas aku lahirkan terbaring lena di sebelah ku. Aku menjadi terharu melihat wajah anak ku bersama En Amir itu. Wajah anak ku memang mirip muka ku, membuatkan ku lega, setidak nya suami ku tidak akan syak yang itu bukan anak nya. Tetapi anak ku masih ada ciri2 yang sama seperti En Amir seperti matanya. Sejak kelahiran anak ku ini, pelbagai perasaan sudah aku rasai. Aku memang berasa sangat gembira kerana akhirnya aku sudah mempunyai anak sendiri. Aku banyak mengucapkan syukur pada tuhan kerana memberikan aku bayi yang sihat. Tetapi, kadang2 aku berasa berdosa kerana aku telah lahirkan anak haram. Aku juga rasa sangat bersalah kerana telah membuat suamiku untuk ingat itu adalah anaknya.

Melihat anak ku tidur, aku teringat kembali kisah ketika aku hendak melahirkannya. Pada hari aku melahirkan anak ku, aku sudah ambil cuti seminggu dari kerja dan sudah berada di hospital selama 2 hari. Maknanya, sudah seminggu lebih aku tidak bersama dengan En Amir. Sebelum aku mula bercuti hari itu, En AMir berkata pada ku supaya menjaga diriku dan dia berharap aku akan selamat melahirkan anak kami itu. Alhamdullilah aku selamat melahirkan anak ku itu dengan tiada masalah. Ketika pertama kali aku melihat wajah anakku, aku menangis kesyukuran. Walaupun anaku itu anak haram, aku tetap menyayangi nya sepenuh hatiku. Selepas itu, aku menelefon En Amir ketika suamiku tiada. En AMir kedengaran gembira dengan berita itu tetapi apa yang berlaku selepas itu memang mengejutkan aku. Aku sedang berehat di katil ku dan di biliku, ada suamiku dan anak ku. Kami berbual mesra sambil suamiku mengendong anakku. Beberapa ketika selepas itu, kami dikejutkan dengan ketukan di pintu. Alangkah terkejutnya aku apabila melihat En Amir yang datang. Wajahku terus menjadi pucat. En Amir bersalam dengan suamiku dan memperkenalkan dirinya. Menyedari itu adalah majikan aku, suamiku membenarkan En AMir masuk. En AMir mengatakan dia datang bagi pihak pejabat dan membawa bakul buah-buahan dan barang2 bayi, mengatakan yang itu adalah dari semua warga pejabat. Suamiku gembira dengan hadiah itu dan mengucapkan terima kasih sambil mempersilkan EnAmir duduk. Aku masih lagi tergamam dan tidak mampu bercakap apa2 tapi tidak lama selepas itu aku dikejutkan dengan teguran dari suamiku. Lantas aku sedar aku berlakon di situ dan mengukirkan senyuman dan mengucapkan terima kasih. Kini, aku sedang melihat suamiku sedang bersembang dengan lelaki yang selalu menyetubuhi aku selama ini. Suamiku tidak sedar yang dia sedang melayan baik lelaki yang selama ini membuat isterinya seperti hamba seks dan anak yang sedang dipeluknya adalah anak En AMir.

Sedang kami berbual, suamiku menerima panggilan telefon. Rupanya ibu bapa ku sudah sampai di stesen kereta api dan suamiku perlu menjemput mereka. Suamiku meminta diri tetapi membenarkan En AMir untuk berada di bilikku. Suamiku mengatakan yang memandangkan En AMir sudah susah payah datang ke sini, biarlah dia bersembang dengan ku lama sikit. Lalu, suamiku pun pergi. En AMir kemudiannya memandang ku dan memberikan satu senyuman. Lantas dia pergi ke pintu dan menguncinya dan berjalan ke arah ku. Sampai saja di sebelah ku, En Amir tunduk dan mencium mulutku. Mungkin aku memang merinduinya, aku membalas ciuman En AMir dengan penuh manja. Sambil itu, En Amir menyelak gaun hospital yang aku sedang pakai dan mula meramas2 buah dada ku yang tidak bercoli itu. Akibat ransangan dari En AMir, buah dadaku mula mengeluarkan susu. Melihat itu, En Amir tersenyum dan mula menghisap buah dadaku. Aku dapat rasakan En AMir sedang menyedut2 susuku dan aku mula terasa ghairah. Walaupun aku baru melahirkan anak, aku dapat rasakan cipapku mula basah. Selepas puas menghisap susuku, En Amir membuka seluarnya dan menghalakan zakarnya ke muka ku. Aku yang memang sudah teransang terus menyambut zakarnya dengan mulutku dan ku hisap dengan rakus. Ku memang merindui zakar EN AMir dan ku rasakan zakarnya sangat sedap. Sambil aku menghisap zakarnya, aku meramas2 buah dadaku sendiri dan dapat rasakan air susu ku meleleh keluar. Ketika aku seang menikmati zakar En Amir, kami dikejutkan dengan tangisan anak ku. Mungkin anak ku lapar tapi entah kenapa, aku tidak mahu melepaskan zakar En AMir dari mulutku. Aku terlalu teransang pada waktu itu dan aku tidak mempedulikan tangisan anak ku. Setelah beberapa ketika, En AMir menarik zakarnya dari mulutku. Dia mengatakan yang dia tidak suka dengan tangisan anak ku dan mengambil anakku. Dia berikan padaku dan aku mula susukan anak ku itu. Aku berasa bersalah pada anak ku kerana sanggup membiarkan dia menangis kelaparan tapi nafsu ku masih memuncak. Aku minta En AMir untuk membenarkan aku menghisap zakarnya lagi. En Amir hanya ketawa kecil dan menyumbat kembali zakarnya dalam mulutku. Aku seperti anjing kelaparan kerana aku menghisap zakar En AMir dengan penuh rakus sehingga aku terlupa yang aku sedang menyusukan anak ku.

Selepas anak aku selesai menyusu, En AMir menarik zakarnya dari mulutku dan mengambil anakku. Setelas meletakkan anak itu di katil, En AMir duduk di tepi katilku dan mnyelak kain yang sedang aku pakai. Ketika itu aku tidak memakai apa2 seluar dalam. En Amir membelek lama cipapku. Mungkin dia ingin tengok jika ada perubahan pada cipapku selepas melahirkan anak. Aku cuma tersenyum melihat gelagat En AMir. Selepas itu, En AMir pun naik ke atas katilku dan mengkangkangkan aku. Jangkaan ku tepat yang En AMir ingin menyetubuhi aku sekarang. Aku pasti En AMir pasti tidak peduli dengan keadaan cipapku yang sedang kesakitan itu. Sebenarnya aku yang sudah teransang memang inginkan En AMir untuk menyetubuhi aku. En AMir meletakkan hujung zakarnya ke cipapku dan mencium mulutku. Sambil kami bercium, En Amir perlahan2 memasukkan zakarnya. Ketika itu, aku tidak lagi teransang dan mula terasa sakit yang amat sangat. Aku hampir menjerit kesakitan tetapi sejak aku sedar yang aku sedang berada di hospital, aku menutup mulutku. Kesakitan itu menyebabkan aku menangis. Aku cuba menolak EN AMir tetapi En AMir menolak kuat tanganku dan menampar mukaku. Dengan menangis, aku cuba merayu pada En AMir untuk tidak menyetubuhi aku. Sekali lagi, EN AMir menampar muka ku malah berkali2. Walaupun sakit dipukul berkali, aku tidak dapat melawan, apatah lagi menjerit meminta tolong. Selepas puas menamparku, En AMir sekali lagi cuba memasukkan zakarnya dalam cipapku. Aku tidak mahu melawan lagi. kerana takut dipukul. Aku menutup mulutku dari menjerit kesakitan dan air mata ku berjurai. Selepeas itu, En Amir mula mendayung dengan ganas. Kesakitan yang ku alami memang tidak terperi lagi.

Sedang aku dihenjut, tiba2 suamiku menelefon aku. En Amir masih lagi menghenjut aku dengan ganas. Oleh kerana aku tidak mahu suamiku curiga, Aku menjawab telefonku,

“Helo abg”

“Syg….eh,nape suara syg lain ni”

“Takde pape abg…..husna tgh terasa sakit sikit kat cipap ni”

“Husna ni mcm tengah nangis je”

“Yela abg…kan tgh sakit. Itu yang husna tak tahan sampai nangis tu”

“Sabar ea syg….kitorg lmbt lg nak sampai ni. jem sket”

“takpe…..abg bwk je kereta elok2.bye abg”

Cepat aku meletak telefon kerana aku hampir mengerang kesakitan. En AMir tidak memperlahankan langsung dayungan nya. Selepas beberapa ketika, En AMir pun ingin klimaks. Lantas dia mengeluarkan zakarnya dan halakan ke muka ku. Aku bersiap sedia membuka mulut ku seluasnya dan menadah air mani EnAmir. Pancutan En AMir yang banyak menyemburi mulut dan mukaku. Selepas itu, En Amir pun terduduk di tepi katil ku. Aku pun menelan air mani En AMir dalam mulutku dan mengelap air mani di muka ku dan ku jilat tanganku. Air mata ku juga aku lap. Oleh kerana aku masih lagi dalam kesakitan, air mataku masih mengalir. En AMir hanya ketawa puas dapat menyiksa aku begitu. Dia mengeluarkan telefon nya dan mengambil gambar ku yang sedang menangis itu. Selesai memakai baju, En Amir duduk di sebelah ku. Aku cuba membetulkan bajuku tapi EN AMir tidak izinkan. Jadi, aku terbaring dengan baju dan kainku terselak, menampakkan buah dada dan cipapku. Bantal dan katilku pula basah dengan air mata dan susuku. Aku masih lagi terkangkang kerana cipapku masih lagi terasa sakit. En Amir masih mendiamkan diri tetapi aku tidak dapat berhanti menangis. En Amir mula menjadi marah dan menyuruh aku berhenti menangis. Lantas , aku kesat air mataku dan cuba memberikan senyuman pada En Amir.

Selepas itu, kami berbual kecil. En Amir memberi arahan padaku untuk menjaga diriku ketika pantang nanti. Dia menyuruh ku untuk memastikan aku menjaga tubuh badan ku agar kekal seksi. Dia juga menyurh ku untuk menjaga cipapku dengan baik kerana dia tidak mahu cipapku menjadi buruk. Aku katakan padanya yang aku akan menurut segala permintaanya.Kami dikejutkan dengan ketukan di pintu. LAntas aku membetulkan semula bajuku yang terselak. Rupanya suami ku sudah sampai dengan ibu bapa ku. Selepas membuka pintu, En AMir dan aku berlakon seperti kami tidak berbuat apa2 sebentar tadi. En Amir kemudian bersalam dengan suami dan ayahku lalu meminta diri. Suamiku mengucapkan terima kasih pada En Amir kerana menemani aku. Didalam hatiku, aku terfikir adakah suamiku sedar yang dia berterima kasih pada orang yang baru saja menyetubuhi isterinya tadi……………………

Subscribe to receive free email updates: