Coconut Fruit for health benefits

Husna Part 11

Besok aku akan kembali ke pejabat. Sejak pertama kali aku menelan air mani suami aku tempoh hari, setiap hari aku melayan suami ku dengan gaya perempuan muslimah. Setiap kali dia balik dari kerja, aku akan mengenakan baju jubah ku yang agak sendat berserta tudung labuh ku.  Suami ku sangat menyukai perubahan layanan ku. Ternyata suami ku juga suka dilayan oleh perempuan muslimah seperti En Amir.

Setiap hari aku akan menyuap suami ku makan malam, malah aku sudah mula duduk diriba suami ku ketika aku menyuapnya makan. Sambil penyuap suami ku, dia sudah berani meraba-raba setiap lekuk tubuh ku dengan lembut diluar pakaian muslimah ku. Romantik sunguh suami ku melayan aku. Selesai makan kami akan solat berjemaah bersama-sama sebelum suami aku beristirehat di ruang tamu sementara aku akan cuba menidurkan anak aku sebelum aku keruang tamu untuk mencabul suami ku lagi. Disebabkan suami aku hanya passive dan mengikut rentak ku ketika bercumbu, aksi kami tak ubah seperti aku yang mencabulnya setiap malam.

Semalam, seperti biasa suami aku telah kuarahkn menungu di ruang tamu dengan hanya berkain pelikat tanpa baju. Aku berjubah sendat berwarna hitam dan bertudung labuh merah terang keluar mendapatkan suami ku di ruang tamu setelah menidurkan anak ku. Aku berdiri didepan suamiku yang duduk di sofa. Ku lihat dia sedikit kesejukan kerana tidak memakai baju dan penghawa dingin yang sudah diset paling sejuk. Dalam kesejukan suami ku seakan-akan tidak sabar-sabar menungu tindakan ku padanya. Aku mendekati suami ku kemudian aku mengangkang sambil menyelak jubah ku keatas menampakan panties satin berwarna merah. Suami ku terkejut ketika aku mendekatkan kemaluan ku pada mukanya.

“Cium panties saya bang…” pinta ku dengan nada lembut.

“Apa?!” suami ku terperanjat dengan nada sedikit tinggi.

“Cium je la!!!” tengking aku pada suami ku.

Suami ku gugup namun perlahan-lahan mendekatkan mukanya pada kemaluan ku. Hidung suami ku yang mancung pelahan-lahan menyentuh panties ku. Tindakan suami ku yang sangat pelahan menyebabkan aku hilang sabar, aku gengam rambut suami ku dengan sebelah tangan kemudian aku tekan mukanya pada kemaluanku.

“Lambat sangat, Husna cakap cium, cium jela!!” bentak aku pada suami ku.

Aku tidak tahu kenapa harini aku bertindak kasar pada suami ku, tapi aku rasa seronok apabila tiada tentangan dari suami aku melainkan perasaan kelirunya. Aku rasa berkuasa malam ini. Aku lepaskn jubah ku menutup suami ku. Aku berdiri dengan penuh perasaan banga dan puas apabila melihat suami ku didalam kain jubahku sedang mencium-cium sluar dalam ku seperti yang diperintahkan. Kain jubah ku bergerak mengikut pergerakan suamiku yang cuba mencium setiap penjuru seluar dalam ku. Sekali sekala aku menekan-nekan kepala suami ku dari luar jubah ku supaya ciumannya terasa lebih dalam.

Setelah puas dengan aksi suami ku dalam kain ku, baru aku lepaskannya dari jubahku. Aku duduk disebelah suami ku di atas sofa. Kelihatan kulit putih mukanya bertukar kemerah-merahan dan berpeluh-peluh serta tercungap-cungap.  Mungkin dia sesak nafas dengan aksi tadi.

“Abang marah Husna ke bang?” Tanya aku nada lembut dengan senyuman manis pada suami ku.

Suami ku tidak menjawab kerana msih termengah-mengah. Tiba-tiba aku rasa naik marah, aku bangun dan melempang kepala suami ku sekuat hati hinga dia terjatuh dari sofa.

“Husna tanya baik-baik jawab la bodoh!! Laki tak guna!!” pekik ku pada suami ku sebelum mnyepak perutnya berkali-kali.

Suami ku kelihatan senak perutnya cuba bangun tetapi tak mampu. Dia hanya mampu merangakak kearah ku sambil meminta maaf. Aku duduk kembali disofa sambil melihat suami ku kesakitan dengan muka bengis.

“Maafkan abang Husna…abang tak marah husna….”jawab suami ku sambil melutut didepan ku merayu memegang kaki ku.

Aku suka lihat riaksi suami ku yang kelihatan sangat tak berguna dan takut pada ku. Aku tersenyum lebar.

“Abang suka Husna layan abang macam ni?” tanya ku dengan lemah lembut sesuai dengan gaya ku yang berpakaian muslimah ini.

Suami ku hanya mengaguk dengan muka cemas. Dengan mesra aku membuat isyarat tangan kepada suami ku supaya mendekatkan muka nya untuk mencium ku dengan muka mengoda. Pelahan-lahan suami ku mendekatkan mukanya pada ku untuk mencium ku. Belum sempat suami ku mencium mulut ku, aku membuat isyarat berhenti di mulutnya dengan 1 jari. Pada posisi membongkok, suami ku kaku menungu tindakan ku. Aku hanya melemparkan senyuman yang manis memandang suami ku sambil tangan ku merayap kecelah kangkangnya. pelahan-lahan tangan kanan ku masuk dari bawah kain pelikatnya mencari telurnya.

“Sedap bang??” tanya ku dengan sopan sambil meramas-ramas telurnya dengan lembut.

Muka suami ku yang hanya beberapa cm daripada muka ku menganguk tanda bersetuju. Dia masih berkain pelikat dan membokok mmebiarkan aku meraba-raba telurnya. Sekali sekala aku memegang batangnya. Dapat ku rasakan penis suami ku sudah keras sempurna, tapi sayangnya saiznya telalu kecil untuk dibandingkan dengan kepunyaan En Amir. Aku dapat melihat dengan jelas riak wajah suami ku yg kenikmatan diperlakukan begitu dimana sekali sekala matanya terpejam menahan kenikmatan disamping deru nafasnya yang tidak teratur.

Hampir 10 minit pada posisi itu, aku kemudian menarik rambut suami ku dari belakang dengan tangan kiri ku sambil mencium mlutnya dengan rakus. Tangan kanan ku pula meramas kuat telurnya sambil ibu jari ku mengosok-gosok kuat bawah batangnya. Ibu Jari ku gerakan dari pangkal telurnya hinga hampir ke hujung penisnya dengan kelajuan peralahan tetapi kuat.

“Ummpphhh…ummmpphhh..” suamiku berdengus kenikmatan sambil diciumku.

Kemudian aku melajukan pergerakan ibu jari ku pada batang suamiku. Hal ini jadi lbih mudah kerana saiz batang suami ku yang pendek. Tak sampai 5 minit, suami ku terpancut membasahi kain pelikatnya sebelum dia jatuh memeluk ku dia atas sofa. Suami ku memeluk dengan kuat  sambil mengucapkan rasa terima kasih dan sayang kepada ku. Sebaik sahaja suami ku memandng muka ku, dia teperanjat kerana melihat riaksi marah pada muka ku. Lantas dia berdiri tegak di deapn ku.

“Siapa suruh peluk Husna??!!” tanya ku dengan nada tegas.

“Maafkan abang Husna..” Jawab suami ku dengan nada takut-takut.

“dah la batang pendek, cepat pancut pula tu!!” sindir aku depan suami ku.

Suami ku hanya menunduk sahaja dengar sindiran-sindiran ku. Puas menyindir suami ku, aku mengangang sambil duduk diatas sofa. Kemudian dengan nada tegas aku arahkan suamiku masuk bawah jubah ku dan mmbuka seluar dalam ku. Suami ku patuh mengikut arahan ku. Setelah suami ku melucutkan seluar dalam ku, suami ku msih diam dalam kain jubah ku. Kemudian aku arah kan dia jilat setiap penjuru vagina ku. Suami ku menurut arahan ku. Sekali lagi kain jubah ku bergerak-gerak dari dalam akibat aktiviti suami ku. Kuarahkan dia menjilat faraj ku, kelentit ku malah lubang bontot ku juga. Suami ku hanya menurut. Sedang suami ku berusaha memuaskan nafsu ku disebalik jubah ku, ak mengeluarkan handset dari poket jubah ku. Sambil kemaluan ku dijilat, aku membuka koleksi aku bersama En Amir. Ternyata jilatan suami ku jauh lbih memuaskn dari vibrator. 30 minit aku dijilat sambil melihat koleksi-koleksi gambar bersama En Amir, akhirnya aku klimaks. Sensasi klimaks dimulut suami aku ternyata berbeza dan memuaskan.

Sesudah klimaks, ak arahkan suamiku bangun sambil melucutkan kain pelikatnya. Suami ku patuh berdiri tegak tanpa seutas benang pun padanya. Ternyata kemaluannya sudah kembali keras sempurna. Aku hisap kepala penis suami ku perlahan lahan sambil merangsang telo dan lubang anus suami ku. Hampir setengah jam aktiviti itu berlalu hingalah suami aku memancutkan air maninya ke dalam mulutku. Aku menelan setiap titik air mani suami ku sebelum aku bangun dan memberikan ciuman hangat padanya. Kemudian aku menyalam suami ku dan mencium tangannya sambil memohon maaf kerana berlaku kasar dan menyindirnya semasa bercumbu tadi. Suami ku diam tanpa membalas apa-apa. Aku kemudian meningalkan suami ku menuju ke bilik tidur kami.

Tiba-tiba, disaat aku dimuka pintu bilik tidur, suami ku bersuara..

“Husna..Abang rela jadi hamba husna..abang suka Husna layan abang macam tadi..” kata suami ku nada lembut.

Aku menoleh kebelakang dengan riaksi terkejut dengan kesangupan suami ku. Aku merenung matanya dalam-dalam sebelum memberikan arahan pertama selepas suami ku menyuarakan kesangupannya menjadi hamba ku.

“Kalau abang serius, malam ni Husna tak izinkan abang tido di ruang tamu bogel..jangan ubah suhu aircond ya.” aku bercakap dengan nada serius.

“Baik la Husna” jawab suami ku.

“Be a good boy.. I will love u if u being a good boy..” jawab aku dengan nada mengoda sebelum masuk ke bilik dan tidur.

Pagi ini aku bangun dari tidurku.  Ku lihat disebelah ternyata suami masih diruang tamu. Apabila aku mendaptkan suami ku, dia kelihatan masih lena namun dari posisi tidurnya jelas dia kesejukan. Aku menyelimutkan dia diatas sofa. Aku mencium pipi suami ku dan duduk termenung didepannya.

“Hari ini suami ku menjadi hamba ku secara rasmi..Besok aku akan kembali berjumpa tuan ku semula…En Amir…"bisik hati ku sambil merenung suami ku yang masih lena.

Subscribe to receive free email updates: