Coconut Fruit for health benefits

FARAH

Nama aku joe. Aku ada adik angkat. Farah namanya. Umur dia beza 6 years dari aku. Dia ni masa sekolah dulu biasa je la. Tapi bila dah habis form 5, badan dia memang mengancam. Kisah seks aku dan farah terjadi masa dia nak kawin tahun lepas. Seminggu sebelum dia kawin. Dia mintak aku temankan dia pegi beli barang kawin. Bila aku tanya kenapa ajak aku, dia kata tunang dia sibuk. Mak dan abah angkat aku pun tak kesah sebab diorang percaya kat aku. Masa balik shopping hujan lebat. Aku pariking kereta kat tempat paling terpencil. Tak ada kereta lain. Tiba-tiba je masa nak start kereta dia kiss aku. Aku terkejut gak. Tapi sedap semacam jer. Terus aku sambung kiss sambil buat acara sedut-sedut lidah. Aku tarik leher dia dan kis kat leher plak. dia terus mengerang. Sedap la tu. Sambil tu tangan aku mula merayap kat tetek dia yang boleh tahan besar. Aku ramas cukup-cukup. Tapi setakat dari luar baju je la. Lama la jugak aku dan dia beromen dalam kereta. Setengah jam ada kot. Tiba-tiba dia stop. Bila aku tanya kenapa, dia kata nak ajak main kat hotel. Kebetulan rumah aku tak ada orang. So rumah aku la port seterusnya. Sampai rumah aku kami tak tunggu lama. Terus french kiss, bukak baju, bergomol atas sofa. Aku jilat pantat dia sampai dia klimaks. Memancut-mancut air kuar dari lubang sedap dia. Aku tanyaa dia dah penah main ke belum, sebab aku tengak dia macam dah penah buat. Dia cakap sekali ngan tunang dia. Yang selebihnya belajar dari cd blue naughty america. So aku akan sekolahkan dia pasal seks hari ni. Aku pullak duduk atas sofa. Dia melutut celah kangkang aku dan mula hisap batang aku yang tegang. Memang seksi. Dengan bibir dia yang pakai lipstik merah menyala tu melekap kat batang aku. Sedap giler babe. Macam nak pecah batang aku dibuatnya. Aku tak boleh handle lama-lama, Aku suruh dia baring atas sofa dan halakan batang aku kat pantat dia. Mul-mula gesel dulu. Main-mainkan dulu. Dia mengerang-ngerang kesedapan. Sampai dia kata cepat la bang… Aku terus cucuk masuk batang aku dan dayung slowly. Makin lama, makin laju. Sesekali aku stop dan hisap puting tetek dia yang pinky coklat tu. Lepas 10 minit tukar posisi. Doggie style. Favourite style nih. Sedap betuk main dengan style nih. tambahan pulak dia mengerang kesedapan. makin sedap aku hentak pantat dia. Bergegar-gegar punggung dia kena langgar ngan aku. Bila dah penat, tukar posisi lagi dia pulak kat atas aku. Aku duduk atas sofa dan kangkang dan masukkan batang dalam pantat dia yang basah lencun tu. Style ni pun sedap, sebab aku dapat hisap puting dia. Kali ni dia kllimaks sekali lagi dan aku pun hampir klimaks. Aku suruh dia baring dan kongkek dia sty tradisional. Bila aku nak pancut dia suruh aku pancut kat dalam. Lepas main aku kami relaks setengah jam, dan sambung main sekali lagi. Tak lama lepas dia kawin tu dia mengandung. Aku tanya anak siapa, dia senyum jer. Paham-paham jer la kot. Tak kesah la anak siapa kan janji aku dapat rasa pantat adik angkat aku lagi. Sekarang dia dah pindah makin dekat ngan rumah aku. Satu taman pperumahan. Belakang rumah aku jer. lagi la senang kami nak memantat. Next time aku citer kat korang aku main ngan jiran depan rumah. Nur namanya. Citer dia ni best pasal dia suka rough seks dan husband dia balim tiga bulan sekali.

Subscribe to receive free email updates: