Coconut Fruit for health benefits

Husna Part 6

Kini sudah masuk 2 bulan aku mengandungkan anak luar nikah ku bersama En Amir. Sepanjang masa ini juga, hubungan kami masih diteruskan malah lebih teruk lagi. Walaupun aku sudah berbadan dua, En Amir masih melayan ku seperti hambanya malah mempergunakan aku dengan lebih teruk lagi. Aku disetubuhi dengan lebih ganas malah En AMir sudah banyak memukul ku. Kini, dia bukan setakat meraba2 aku malah sering kali menampar buah dada dan punggung ku. Malah, dia sering menampar muka ku. Aku tidak daya melawan kerana sehingga kini, sudah terlalu banyak gambar dan video lucah ku ada dalam pegangan En Amir. Walaupun aku disakiti, aku harus terima malah aku dipaksa untuk berlagak ceria. Pernah juga aku ditampar berturut2 di muka ku sesuka hati En AMir tetapi aku terpaksa mengukir wajah gembira. Harus aku akui, walaupun aku disakiti, entah kenapa aku merasakan sedikit nikmat diseksa begitu. Mungkin kerana diriku yang alim dan tidak pernah terfikir untuk berzina sebelum ini, membuatkan aku rasa aku sentiasa mencuba perkara baru dan ianya sangat nikmat. Walaupun aku merasa sakit ketika dipukul2, En AMir nampaknya pandai dalam menyakitkan aku. Walaupun ditampar2, ianya tidak meniggalkan kesan di badan ku,walau pun ianya sangat menyakitkan. Ternyata walaupun aku sedang mengandungkan anak nya, En Amir tetap tidak peduli akan ku kerana baginya, aku hanyalah alat untuk memuaskan nafsunya, tidak lebih dari itu. Aku pula, sudah terima nasib ku dan aku rela sekadar menjadi hamba seks nya. Aku tidak pernah sekali meminta En AMir bertanggungjawab atas kandungan ku kerana ku sedar aku hanyalah hamba seks nya. Aku tidak meminta apa2 dari En AMir dan aku bersyukur kerana setidaknya, dia tidak akan mendedahkan aib ku. Aku tidak dapat bayangkan apakah yang boleh terjadi jika semua gambar dan video lucahku tersebar, pasti suamiku menanggung malu. Aku juga tidak sanggup untuk biarkan suamiku tahu yang aku sedang mengandungkan anak orang lain. Kini tubuh badan ku sudah menjadi sangat seksi. Kerana aku baru saja hamil 2 bulan, perutku masih kempis tetapi hormon mengandung telah membuatkan buah dada dan punggung ku menjadi lebih besar dan mantap. Aku telah mencapai tubuh badan yang sangat didamkan oleh En AMir.

Kini di pejabat En AMir, dia telah meletakkan sebuah almari dan sentiasa menguncinya. Cuma aku dan En Amir saja tahu apa isi kandungan nya. Di dalam itu ada kamera2 EnAMir dan juga kostum2 lucah yang En AMir belikan untuk ku. En Amir telah membeli banyak kostum2 lucah seperti kostum nurse, polis, maid dan sebagainya. Malah, En AMir juga telah membeli pelbagai jenis tudung baru untuk ku seperti shawl, bawal dan ekin. Ini kerana En AMir mengatakan dia sudah bosan melihat aku berpakaian labuh dan inginkan kelainan. Sudah tentu ketika aku pergi ke pejabat, aku akan mengenakan pakaian labuh dan tudung labuh tetapi sebaik sahaja tiba di pejabat En AMir, aku akan tuka pakaian ku kepada kostum2 lucah tersebut dan mengenakan tudung2 baru itu. Sebelum ini, aku sering berkata yang selain tudung labuh, tudung2 yang lain yang mengikut trend adalah haram kerana ianya tidak menutup sepenuhnya dan bentuk buah dada masih boleh dilihat dengan jelas. Sebelum ini, aku tidak pernah teringin unutk pakai tudung seperti itu. Kini, aku terpaksa mengenakan tudung2 itu. Ini adalah arahan dari En Amir. Kalau aku memakai kostum2 lucah itu ketika bertudung labuh, gambar ku akan menjadi tidak menarik. Sebab itu lah En AMir membelikan jenis tudung lain untuk aku pakai kerana lebih sesuai dikenakan dengan kostum2 lucah itu. Tetapi, kostum2 lucah dan tudung2 itu hanya akan ku pakai ketika sesi penggambaran kami.Ketika aku menyambung membuat kerja ku, aku tetap akan berpakaian sopan dan labuh.

En Amir benar2 telah menukarkan aku untuk menjadi seorang hamba seks yang bagus. Kini, dia menyuruh ku untuk membuat aksi2 yang lebih lucah ketika sesi penggambaran kami. En Amir sering mengambil gambar ku sambil mengaibkan aku. Selalu juga En Amir menyuruh ku bergaya sambil memakai seluar dalam ku di atas kepala dan atas tudung ku. Malah, prnah juga die menyumbat seluar dalam yang ku pakai hari itu di dalam mulutku dan cipapku. Aku dapat merasakan yang aku ini benar dilayan seperti seekor anjing. Dia juga selalu menyonteng badan ku dengan perkataan2 lucah seperti ‘perempuan sundal’, ‘pelacur’, whore’ , 'babi’ dan 'fuck toy’ . Kini, sepanjang masa aku di pejabat, badan ku sering di conteng dengan perkataan lucah. Cuma tiada sesiapa yang dapat melihat kerana aku memakai baju labuh. Semua orang tidak tahu apa yang ada pada badan ku semasa aku memakai baju labuh ku. Selalu saja En AMir tidak membenarkan aku memakai pakaian dalam ku. Aku terpaksa berdepan dengan rakan2 kerja ku dalam keadaan aku tidak memakai pakaian dalam dan badanku berconteng dengan perkataan lucah. Bukan itu saja, pernah juga En AMir menyumbat seluar dalam ku ke dalam cipaku dan aku terpaksa bekerja seharian dalam keadaan itu.

Apa yang terjadi pada waktu makan tengahhari lebih mengaibkan aku. Seperti biasa, aku akan solat zuhur dan membeli makanan bungkus untuk kami berdua makan di kawasan rehat pejabat. Pada waktu itu, pejabat ku memang tiada orang kerana semua orang telah keluar. KIni, aku harus menyuap En AMir dalam keadaan aku berbogel. Aku sering saja takut kalau ada2 orang yang datang ke pejabat kami dan lihat aku dalam keadaan itu. Tambahan pula, pasti mereka akan terlihat contengan perkataan2 lucah yang ada dibadan ku. Selepas aku habis menyuap En AMir, En AMir akan membenarkan ku makan tetapi dia akan menyuruh ku makan seperti anjing. Dia akan meletakkan makanan ku di lantai dan menyuruh ku makan dengan menggunakan mulut saja. Malah air minuman ku juga diletak dalam mangkuk dan aku hanya boleh menjilat2 air minuman ku seperti seekor anjing. Walaupun aku dalam keaddan seperti itu, En AMir masih menyuruh ku memakai tudung ku. En AMir sangat berpuas hati melihat aku dalam keadaan begitu tetapi aku sangat terasa hina.

Pada suati hari, ada sesuatu kejadian yang tidak diduga. Seperti biasa, badan ku akan penuh dengan contengan perkataan lucah. Aku baru saja selesai solat zuhur dan baru lepas membeli makanan untuk kami berdua. Ketika aku sampai di pejabat, En AMir sudah pun menunggu ku di kawasan rehat. Aku meletakkan makanan di atas meja dan aku mula membuka baju ku. Baru sahaja aku selesai menanggalkan semua pakaian ku, aku menerima panggilan dari suamiku. En AMir membenarkan aku mengangkat telefon itu sambil tangannya meraba2 tubuh badanku. Aku pun menjawab panggilan itu tanpa memikirkan apa2………

“Assalamualaikum syg…”

“Wassalam abg….ada apa abg call husna ni?”

“Abg cuma nak bagitaw yang abg ada depan pejabat sayang ni….”

Terus riak wajah ku bertukar. Aku menjadi takut…..Adakah suamiku sudah tahu?! En Amir yang tidak dapat mendengar perbualan itu terus meraba2 badan ku.

“Eh……err…..na..nape abg datang sini?”

“Abg cuma nak ajak syg lunch dengan abg”

Aku menjadi lebih takut. Aku tidak mahu berjumpa dengan suamiku pada waktu ini. Lagipun aku takut En Amir akan marah padaku…

“Tapi abg, husna tengah keja ni……..sibuk sangat” aku membuat alasan.

“Ala…. jom la syg. abg rindu syg ni……..sekejap pun takpela”

“Bi…biar husna tengok kejap”

Lantas ku meletakkan telefon ku dan ku terangkan apda En AMir apa yang berlaku. En Amir nampak agak marah dan melepaskan tangannya dari meraba badan ku. Aku menjadi lebih takut melihat En AMir sebegitu……

“Ma…maafkan saya En AMir. saya pun tak tahu kenapa tiba2 suami saya datang ke sini”

En AMIr mengeluh dan berkata,

“Pergilah…….tapi jangan lama2. Balik sebelum tamat waktu makan. Saya dah la lapar ni”

Nampaknya walaupun berat hati, En Amir terpaksa melepaskan ku pergi. Lantas aku memakai semula baju ku tetapi bila saat aku ingin memakai seluar dalam ku semula, En Amir melarang. Lantas dia menyuruh ku menyumbat seluar dalam ku kedalam cipapku. Aku terpaksa akur dengan arahan En Amir. Dalam hatiku, ku tetap risau. Walaupun aku akan memakai semula baju kurung labuhku, tetapi badan ku penuh dengan contengan perkataan2 lucah dan seluar dalam ku sedang tersumbat dalam cipapku. Aku risau suamiku dapat mengesan apa2 pada badan ku. Namun, aku tetap mengenakan pakaian ku dengan cepat dan ku turun untuk berjumpa suamiku. Ketika berjumpa suamiku, dia tersenyum dan aku mencium tangannya. Aku bersyukur kerana suamiku tidak menyedari keadaan badan ku disebalik baju kurung labuhku.

Aku mengajak suamiku makan di restoran berdekatan pejabatku. Sampai sahaja makanan kami, aku makan dengan segera. Ku katakan pada suamiku yang aku harus kembali ke pejabat dengan segera kerana masih banyak lagi kerja. Suamiku nampak kecewa tetapi ku nampak dia faham dengan keadaan ku. Sebenarnya, ketika bersama suamiku, aku tidak dapat melupakan En Amir. Aku teringat dengan pesanan En AMir yang menyuruh ku kembali ke pejabat dengan cepat. Aku tidak mahu En AMir marah dengan ku kerana ku tahu apa yang mampu dilakukan oleh nya. Entah bagaimana, aku boleh berasa risau. Aku risau kalau En AMir kelaparan. Aku tidak sanggup membiarkan En AMir kelaparan kerana aku tahu dia tidak akan makan kalau aku tidak menyuapkan nya. Walaupun En AMir cuma menganggap ku sebagai hamba seks nya, aku tetap risau kan En Amir. Selesai saja makan, aku meminta suamiku segera menghantar ku ke pejabat. Suamiku memang kelihatan kecewa kerana tidak dapat meluangkan masa dengan ku. Walaupun aku kesian kan suamiku, aku tetap ingin pulang segera ke pejabat.

Sampai sahaja di pejabat, aku mencium tangan suamiku dan ku keluar dari kereta. Walaupun aku nampak suamiku berat untuk meningalkan ku, aku tidak peduli dan naik ke pejabat dengan cepat. Ku lihat jam tanganku. Mujur lah masih ada setengah jam lagi sebelum tamat waktu makan. Aku terus ke kawasan rehat dan ku buka pintu. Kulihat En AMir masih berada disitu. Dari pintu itu, aku melihat En AMir dan melemparkan senyuman. Sambil aku melangkah ke meja makan, aku pun menanggalkan satu persatu pakaian itu. Aku tahu walaupun masa sudah singkat, pasti En AMir ingin aku menyuapnya dalam keadaan bogel. Seluar dalam yang ku sumbat dalam cipapku itu pun ku keluarkan juga. Aku menghampiri En AMir dengan hanya memakai tudung labuh ku. Lalu ku mencium mulutnya dengan manja dengan harapan, dia tidak akan marah padaku. Aku bersyukur kerana nampaknya dia tidak marah malah menyambut ciuman ku. Tangannya pula terus meraba2 tubuhku. Memang benar jangkaan ku. En AMir tidak menyentuh langsung makanan yang ku belikan tadi. Dia memang menunggu ku pulang untuk menyuapkan dia. Lantas ku buka makanan itu dan ku suapkan En Amir. En Amir memang sangat manja ketika itu dan sekali sekala, dia kan menjilat makanan yang ada pada jariku. Hatiku senang melihat En AMir begitu. Namun, kerana waktu makan hampir tamat, En AMir terpaksa makan dengan cepat. Mujurlah masa aku sudah selesai menyuapkan EnAMir, masih tiada sesiapa lagi yang kembali ke pejabat. Aku terus membasuh tanganku dan memakai pakaian ku semula. En AMir tetap menyuruh ku menyumbat seluar dalam ku ke dalam cipapku………………….

Semenjak kami tahu yang aku sudah mengandung, hubungan seks kami menjadi lebih liar. Kini kami akan sering berzina lebih awal dari biasa, walaupun waktu bekerja masih belum tamat. En AMir tetap membenarkan ku untuk menunaikan solat asar dulu. Kini, pabila masuk sahaja waktu solat, aku akan terus ke surau untuk solat. Kemudian aku akan ke pejabat En AMir untuk kami melakukan zina. Oleh kerana waktu kerja belum tamat, aku terpaksa berhati2 agar tidak melepaskan desahan yang kuat malah aku terpaksa menutup mulutku. En AMir pula tida banyak membantu. Kini, dia menyetubuhi ku dengan lebih ganas. Amat sukar bagiku untuk menahan mulut ku dari mengeluarkan desahan2 yang kuat. Untuk menahan mulutku dari mengerang dengan kuat, En AMir selalu menyumbat mulutku dengan seluar dalam ku sendiri. En Amir pula makin suka menyeksa ku ketika bersetubuh. Dia akan menampar2 buah dada dan punggungku. Malah dia sering menampar mukaku. Dipukul sebegitu ketika berzina memberikan aku nimat yang sangat sukar digambarkan menyebabkan lebih sukar untuk ku menahan desahan ku. Selepas tamat waktu bekerja, pasti kami akan menukar lokasi persetubuhan kami. Setelah memastikan keadaan di pejabat sunyi, kami akan keluar dalam keadaan bogel. Disebabkan tiada orang dan tiada CCTC, kami tidak takut untuk berzina di mana2 sahaja. Malah, aku juga tidak perlu menahan lagi desahan ku malah aku mngerang2 dengan sangat kuat. Kami tidak akan berzina di satu tempat saja. Kami akan melakukan nya di ruang pejabat. Sudah selalu aku disetubuhi di atas meja rakan2 aku. Kemudian, kami akan berpindah ke kaki lima pejabat kami. Selalunya di situ, aku akan membuat posisi menonggeng. Suara ku kedengaran bergema di pejabat kami yang sunyi itu. Kemudian, kami akan ke surau. Disitu pula En AMir gemar menyuruh ku membuat posisi menonggeng dan sujud. Ini kerana aku akan kelihatan seperti sedang sembahyang dan ini sangat membangkitkan nafsu nya. Selepas itu, kami juga akan pergi ke tandas. Selalunya kami akan ke tandas lelaki. Oleh kerana kami berzina agak lama, kadang2 kami perlu membuang air dulu sebelum dapat meneruskan kembali penzinaan kami. Kami selalu membersihkan kemaluan kami dengan menjilat kemaluan masing2. Kini, aku tidak merasa jijik pabila terminum sedikit air kencing EN Amir ketika aku menjilat koneknya untuk dibersihkan malah aku merasakan ianya sedikit sedap.Pernah juga aku ingin membuang air besar ketika kami bersetubuh. En AMir akan menyuruh ku membuang air besar itu di tandas mencangkung dan dia akan rakamkan perbuatan ku itu. Ku terasa geli sekali pabila membuang air besar di hadapan En Amir, apatah lagi bila dia rakam kan perbuatan ku itu. Selepas En AMir membasuh juburku, kami akan sambung bersetubuh. Kini, pabila En AMir hendak klimaks saja, dia akan mengeluarkan zakarnya dan menyuruh ku melutut di depan nya untuk memancutkan air maninya ke dalam mulut ku. Sejak aku mengandung, En AMir merasakan yang ianya satu pembaziran jika dia memancut kan air mani nya ke dalam cipap ku dan ingin pancut ke dalam mulut ku. Pabila En AMir hendak pancut saja, aku akan melutut di depan nya dan membuka mulut ku seluasnya. Tetapi, air mani En AMir sangat lah banyak. Semasa air maninye terpancut, cuma separuh saja akan dapat masuk ke mulut ku dan selebihnya akan terpancut di muka dan tudung ku. Sperti biasa, En AMir akan merakam kan aksi ku menelan air maninya itu. Setelah aku menelan air mani yang ada dalam mulutku, aku akan menjilat konek En Amir untuk menghisap saki baki air maninya. Setelah habis konek En AMir aku bersihkan, aku sapu semua air mani En AMir di muka dan tudung labuh ku dengan tanganku dan aku akan jilat tangan ku. Ketika membuat aksi itu, aku akan membuat wajah nakal seperti aku sangat menikmati air mani En AMir itu. Aku berbuat begitu kerana aku tahu En AMir sangat suka berlagak nakal seperti itu.

Seperti biasa, selepas kami habis bersetubuh, kami akan sama2 ke tandas untuk membersihkan badan kami. Kini kami terpaksa ambil masa yang lama untuk membersihkan diri kerana banyak contengan di badan ku. Selepas itu, kami akan berjalan mesra untuk pulang ke pejabat nya dan seperti biasa juga, kami tidak akan terus memakai baju kami malah kami akan melihat gambar2 dan video2 lucah yang kami sudah amibil pada hari itu.Semenjak tubuhku sudah menjadi seksi, En Amir sangat gemar meramas buah dada dan punggung ku dengan kuat. Aku pula harus melayan nya dengan baik. Malah aku akan disuruh untuk mengurut2 badan nya. Hanya selepas itu, barulah aku dibenarkan pulang. Sejak bebrapa hari ini, aku menjadi sangat keliru. Walaupun aku tahu yang aku sudah berbuat dosa dengan selalu berzina dengan En AMir, aku tidak lagi rasa bersalah malah aku lebih menikmati hubungan kami. Malah, pabila ku bersama En AMIr, aku merasakan yang aku ikhlas melayanya dan tidak terfikir langsung untuk menolak nya. Aku terfikir sendiri…..Adakah memang aku sudah rela menjadi pemuas nafsu En AMir?

Subscribe to receive free email updates: